Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4340
Hei!

Har prøvd et par ulike metoder av kredittkort svindel, men ingen har fungert. Så er det noen som har en oppskrift på det som faktisk fungerer???
hva er det du har prøvd da som ikke virker?

What is old news?

; )
Trådstarter
34 0
Jeg har prøvd å legge til 4925 på de nummerene som står på en bankkvittering. Og prøv ulike genratorer som skal kunne gi en gydig kode ved å taste inn de siste 8 eller 12 sifferene.
Det du da gjør er bare at du tar mora eller far din sitt kort (visa eller et anna kort som funker å betale med på)...eller du bare tar å skriver av kortnr til noen hvis du ser et kort som tilfeldigvis ligger fremme en eller anna plassen...
å bruke kortnr til privatpersoner syns jeg er moralsk forkastelig.
Men hvis du skal svindle banken uten at privatpersoner blir snylta går det greit...

Har du prøvd å bestille ting på postordre (COD) og be dem sende det til et tomt hus (hytte, til salgs etc)?
Trådstarter
34 0
Har ikke prøvd det nei. Kan være litt enig at det er bedre å svindle en bank ja, har du noen ideer der?? Hadde en gang et program som het CreditCard Master 4.0 det lagd nye VISA koder som ikke ødelag for noen, men det forsvant under en ufrivllig formatering. Det fungerte faktisk, rakk å teste en kode på nettet.
Credit Master 4

------------------
Westside till I die
Trådstarter
34 0
Stemmer, husket ikke helt navnet, har du det programmet eller vet du hvor jeg kan finne det?
Det var noen artikler om kredittkortsvindel på radikal før.
hvet ikke om noen har de mere jeg.

------------------
-:Tupac 4 ever:-
De ligger her på siden, se til venstre på menyen, litt lenger ned, derja, 'Artikler' klikk på den, så på 'Radikal sine artikler' Der ligger dem, iallefall mesteparten.

------------------
Westside till I die
Better than thou.
Originally posted by Morpheus:
Stemmer, husket ikke helt navnet, har du det programmet eller vet du hvor jeg kan finne det?
Vis hele sitatet...
Han er bare litt fjern.. Han går rundt med et dumt utrykk hele dagen, hvertfall på skolen.. også skal han sitte sammen med meg på TG i 4 dager.. *sukk* http://www.iblis.nu/ubb/tongue.gif

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
orange.. linkene bør være orang, det hadde vært fett
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
hvis du tar å putter den lille pil-dingsen over de bokstavene du ser der.. så kanskje du vil oppdage noe forunderlig..
Patient zero
iblis's Avatar
Originally posted by nso:
hvis du tar å putter den lille pil-dingsen over de bokstavene du ser der.. så kanskje du vil oppdage noe forunderlig..
Vis hele sitatet...
hehe.. må gjøre om litt her skjønner jeg.. slik at linkene blir mer synlige http://www.iblis.nu/ubb/wink.gif)

sign. iblis
jeg lurer på:

1) hvor skal du få addressen fra??? (til kort holder)
2) hvor mange proxy skal du bruke?


fortell hvordan det går...


[This message has been edited by The Ruler (edited 15-02-2001).]
Better than thou.
Se denne posten..

------------------
::Carlo::
"To be forgotten is worse than death.."