Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1190
er en ting jeg har tenkt på lenge .... hvis man tar en urinprøve mens man tar et trekk, eller rett etter .... blir den da negativ eller positiv ?
Pisse mens man holder (hasj?)-røyken inne? Jeg vil tro den blir negativ...
Tar jo litt tid førr stoffet kommer over i urinen da, så vil jo på det sterkeste anta den ville bli negativ da.
tar nok litt tid før det kommer i urinen vil jeg tro ja.
Rett etter, vanskelig å si, avhenger vel av hvor rett etter.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Hmm hvorfor lurer du på dette egentlig?
han skal stå med joint'n i kjekten foran purken å si: "jeg HAR ikke røyket hasj..."
Testene ser etter en eller annen cannabinoide (husker ikke navn) som dannes når delta9-tetrahydrocannabinol (den cannabinoiden husker jeg navnet på ) brytes ned. Dette lagres i fettvevet, etter x antall runder gjennom hjertet (og tilfeldige andre deler av kroppen). Den cannabinoiden har ikke kroppen noe egentlig bruk for, og derfor ender den opp i urinen din når kroppen bruker det fettet den er lagret i.

Det tar en stund ja... Det må først inn i lungene, så inn i blodstrømmen, så en tur opp i hjernen, så ut i blodstrømmen igjen, så brytes ned, så lagres, så møte på katabolisme [en *bolisme ihvertfall...] for til sist å ende i en blære som tømmes jevnlig.
hehe,, Den Kloke Ugle kan alt