Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 5489
Ja, hvilke rusmidler benyttet du nyttårsaften 2003?

Selv drakk jeg en 0.7l flaske sake (ca. 15% alkohol), og røyka 4 jointer (pot). Utenom det ble det selvfølgelig en del sigaretter.

Jeg drakk (som dere ser) ikke spesielt mye, siden jeg også skulle røyke, og som et resultat merket jeg mer til cannabisen en alkoholen. Men jeg ble mildt brisen, noe som hjalp på et allerede godt humør.
Drakk en six-pack.
Ser ikke poenget med å bli sørpe full når det er damer til stede


flott ripz, unngikk det egentlig ikke jeg. vet ikke helt.
Drakk faktisk bare masse rødvin å litt sprit å sånn.
ei bøtta tidligere på kvelden selvfølgelig.

[edit]
Det ble selvsagt et stort antall smertestillende (pinex) idag.
[/edit]
Sist endret av L0rdMeL; 1. januar 2003 kl. 20:27.
Skulle drikke drikke sixpack halvlitere, men ble til noe sprit og en dose rus fyrverkeri.

-frelst fyrverkeri-bruker-
øl,aquevit,whiskey,røyk,damer ^^
Budweiser, Heineken, Vodka, Smirnoff Ice, Margaritas + et par til mindre ukjente øl merker. Meget vellykket kveld
coca cola (Strong shit...)
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
LSA + en skvett øl. Koselig.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Øl, champagne, whiscey, absinth, tequila og hjemmebrent... hmmm, tror det var alt jeg var innom nyttårsaften. Liker litt variasjon.
Auda, ser ut som jeg er verstingen her.
Tror jeg holder meg til å si øl, rødvin, gin... med mere.. he he.
14små ringnes. mmm
hvitvin, sjampis, sprit, rundinger og pot :]
veggis da.. åssen er kortidshukommelsen a

anyway.. 5 liter øl + masse bælmings av en 3 liters champis...

godt nytt år folkens *host hark*
Halvflaske Vodka og 12 SMirinof ice
runoslav
rune420's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av polle
Øl, champagne, whiscey, absinth, tequila og hjemmebrent... hmmm, tror det var alt jeg var innom nyttårsaften. Liker litt variasjon.
Vis hele sitatet...
Absinth? Merket du noen halliser eller?
Jeg har funnet ut at jeg ikke kan bli ordentlig godfull i dress. Trivsel med det man har på seg er viktig altså. 14 pils, 1/5 av en kalinka, en halv champis og noe hvitvin crap var rett og slett meningsløst i går, ettersom jeg ikke trivdes i dress. Fakta faen.

Neste nyttårsaften blir dressfri.
Det gikk på Shampis (1L Martini) og Pilsa(6pack CB)
Akkurat nok
Opprinnelig postet av rune420
Absinth? Merket du noen halliser eller?
Vis hele sitatet...
Ikke at spørsmålet var til meg, men husker at jeg leste en plass at absint ikke lenger var slik det var før (halliser osv). Blitt forandret eller.no.
Det rauk nedpå nesten ei heilflaske smirnoff vodka. Så formen ble fin den.
1,5 liter cola... Gikk rett i fletta på meg...
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Jeg har funnet ut at jeg ikke kan bli ordentlig godfull i dress. (...)ettersom jeg ikke trivdes i dress. Fakta faen.

Neste nyttårsaften blir dressfri.
Vis hele sitatet...
Jeg er så enig, så enig. Dress er man ferdig med 2. juledag. Festing og dress funker ikke sammen.

Absinth: Skikkelig absinth inneholder THC (virkestoffene i hasj). Når myndighetene rundt om i Europa fant ut at hasj er farlig, måtte man fjerne THCen. Man kan kjøpe THC-fri absinth på polet. Det skal visstnok ikke være så vanskelig å lage sin egen skikkelige absinth.

ontopic : 10 0,5-litere (Hansa, seff) + x ant. bongehves
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
THC i Absinth? Etter hva jeg vet så inneholder absinth wormwood.

http://www.erowid.org/chemicals/absinthe/absinthe.shtml
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
hehe, teit tråd egentlig, men uansett
Drakk litt over en halvflaske smirre. Tok det litt med ro, siden jeg skulle kjøre på besøk til en søt jente dagen etterpå.
Tror ikke absinth inneholder THC. Så på edle dråper på NRK da sa han progammlederen at det inneholder noe som heter malurt.

I Norge og de fleste andre land selger de ikke Absinth med malurt.

Ekte absinth inneholder 70% alcohol og malurt. De selger det i Tsjekkia og sikkert noen andre land med litt "slappe" lover til diverse rusmidler
Eh.. Husker ikke helt hva jeg drakk.. Husker lite i det hele tatt.
Absinth inneholder ikke THC men tujone. Tujone finner man i malurt. Absinthen på polet inneholder malurt, men så lite at tujone ikke har noe effekt. Dessuten er ikke det ulovlig. Man kan plukke noe malurt vokser nesten alt, eller kjøpe på internett.
Finn en oppskrift og du er igang.

THC er beslektet med tujone.
Sist endret av Schizoma; 2. januar 2003 kl. 17:21.
Opprinnelig postet av Dinglevims
1,5 liter cola... Gikk rett i fletta på meg...
Vis hele sitatet...
Ikke skryt på deg no, du fikk god hjelp av meg!
Better than thou.
16 halvlitere eller no.. Pluss et par glass velkomstpunsj og sikkert noe klokka 24.. Husker ikke helt.. :/
Siden jeg ikke bruker noen rusmidler må vel det sterkeste jeg fikk i meg være et stykke konjakk-kake sak.
Det er jo en fryktelig liten mengde alkohol i konjakk-kake da hvis jeg ikke tar feil. Fy deg for en fylle-gutt du er TipeX
3 liter cola og så så jeg en film! fy faen for en kjip nyttårsaften!! hater militæret!
15 ringnes 0,33
4 halvlitere
champis

edit: min hukommelse er ikke som den en gang var
Sist endret av dirtyp0p; 3. januar 2003 kl. 03:13.
-2 glass HB med coca-cola
-endel tjall
-smågodt
-istid (på DVD)
Ministry of Love
sptz's Avatar
blei 12 x 0,5 CB også et par shoter VikingFjord som jeg fikk/tok av Dreb (håper han ikke leser dette.. )
Sist endret av sptz; 6. januar 2003 kl. 10:31.
6 pills + at jeg smakte på litt sprit.

Ellers så fyrte jeg opp 2 raketter på fylla.
1 martini asti
8 smirre ice
helflaske hammer lime....

noen som testa chill out foresten
Opprinnelig postet av blaZin^
1 martini asti
8 smirre ice
helflaske hammer lime....

noen som testa chill out foresten
Vis hele sitatet...
det der hørtes vel mye ut for en 17 åring

^^
ja fyfaen, man er jo passe p0pz oppi huet bare etter en hammer
blazin: hvis du drakk det der på nyttårsaften, så hadde ikke du vært her i dag.
Absinth er gøy, drakk en del i spania i sommer, de har to forskjellige "styrker" en på 70 % og en på 85 %. Så lenge man ikke drikker for mye blir man fint full, men det er shottevare dette, ikke noe man blander ut.

nyttårsaften drakk jeg en halvflaske og 6 pils + altfor mange halvlitere på byen.
Opprinnelig postet av Svonna
blazin: hvis du drakk det der på nyttårsaften, så hadde ikke du vært her i dag.
Vis hele sitatet...
jeg sitter nå her da. Kan jo nevne at jeg ikke drakk alt samtidig... tok meg litt mer enn 10 min.
12 1/2 Carlsberg (levert på døra på nyttårsafte for 300kr )
ca 10 Shoter med div svart og blank vodka. Kan ha vært mer, kan ha vært mindre, men er nå fornøyd. Husker alt fram til klokka ett og så vart det svart...
Øl, vodka og 96%
pimpa innpå en 4 halvlitere og 12 småflasker øl...hadde dama med meg så det ble ikke så mye...må holde fokus på det andre vettu

litt for mye skryting her i gården på enkelte...
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
tjah.. hva kan jeg ha tatt? det forsnavt en kvarting Absolut, han vi var hos serverte pønsj (åssen staver du det?), ellers ble det passa en del jointer i løpet av festen (bare hasj(men dritsterkt)).
En sixpack med litt forskjellig pils (kvalitetspils selvfølgelig ikke no CB-greier), et par aquavit, et par glass rødvin, et par glass hvitvin, en god del sjampis (årntli sjampis og ikke no martini-asti-musserende-sukkervann-piss), samt en del sprit. Småfull og fornøyd når jeg sjangla rundt etter en taxi i 5 tiden.
Slikka 3 og penetrerte 2 fitter ihvertfall! Vinner jeg noe da? En bamse? En blyant med blomster på?

Ellers drakk jeg en halvflaske vodka og 8 pils... "morn" sa jeg da
Sist endret av rcW; 7. januar 2003 kl. 01:49.
Opprinnelig postet av L0rdMeL
Ikke at spørsmålet var til meg, men husker at jeg leste en plass at absint ikke lenger var slik det var før (halliser osv). Blitt forandret eller.no.
Vis hele sitatet...
Spørs litt hvor absinthen er kjøpt tho
Husker faktisk ikke helt..

: - / ..men det var noe sprit tenker jeg..