Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4155
Ingredienser:
Masse Godnatt te. (fåes på butikken)
1gram hasj. (eller mer)
En kopp.
En teskje.
Varmt vann.


Først koker du opp vann, mens det koker så fyller du på med godnatt te! Masse godnatt te, mye mer endet som står på pakken.
Når vannet er ferdig kokt fyller du opp koppen, ta en teskje oppi og gå inn på rommet ditt. Når du er inne på rommet ditt tar du fram hasjen og slipper den oppi koppen med te'en.
La det stå litt mens du rører rundt til all hasjen er løst opp.
Drikk den mens du rører, for hasjen vil ikke løses helt opp.
Slutten av koppen er litt "blææ! Husk å rør godt da"

Først kommer effekten av godnatt te'en ganske raskt, så etter 1 til 2 timer, skjer det! Lykke til
Hadde jeg bare hadd noe hasj nå hadde jeg testa det. litt synd det er 1. juledag og alle "butikker" er stengt.
Men virka interresant.
Hva er godnatt te, og hva "skjer" utenom det vanlige?
Jeg tror 'godnatt-te' er relativt vanlig Lipton-aktig te. Ikke noe spesiellt med den så vidt jeg vet. Dette skal prøves. Takker Schizoma.
Dette må jeg prøve Schizoma!!
godnatt-te er en urtete som lages av Ricola, så vidt jeg vet. er en 'metall'-boks som er blå, med plastlokk. teen er ikke vanlig te, men slike små 'korn', på en måte, som løses opp i vann. fåes i enkelte dagligvareforretninger, og i helsekostbutikker.. :> så det er noe spesielt ved den.