Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1314
Hvordan vite at det du kjøper er bra? Hvordan unngå å handle med feil folk? Hvordan går du frem under handelen? Er det mulig å skaffe MDMA som du VET er ren og "trygg"?

Please hjelp meg!?
fortell hvilken nettshop du skal kjøpe noe fra...
Hvem sa noe om nettshop? Siden han nevner MDMA virker det ganske utelukket.

Her er mine to regler for kjøping (jeg kjøper kun cannabis, men de er sikkert generelle):
1. Kjøp kun av folk du kjenner. Aldri på plata e.l. Hvis du ikke kan skaffe, er det best å stå over.
2. Vær sikker på at noen har prøvd greiene du kjøper. Kjipt hvis noen skulle ha pensla tjallen med heroin e.l.

Har brutt regel 2 mange ganger, men heldigvis har jeg aldri fått noe snusk i tjallen. Jeg tror denne regelen er desto viktigere for "hardere stoffer" som f.eks. MDMA.
Hvis du først må bryte regel 2 er det best å innta bare litt i første omgang og prøve seg fram.
Hehe, jeg tror ikke man får tak i ren mdma, i hværtfall ikke som ecstay tabeletter.
du får kjøpt et "sett" som sjekker renheten i e pilla de. www.pillreports.com tror jeg det var har noe om de.
ren mdma kjøpes ikke i pilleform, men i pulver.
Det kan testes på samme måten som med piller med testkits, men har aldri prøvd noe sånt selv. (Testkits altså..he he)
Det lønner seg selfølgelig å kjøpe av noen du kjenner, eller venners venner, men det er ikke alltid mulig. Kjøper du det på byen er det jo et godt tegn hvis han du kjøper det av ser ut som en lykkelig og litt svett fyr!
Det er umulig å ta safe forhåndsregler i den bransjen der, så er du usikker så drop hele greia. Skal man teste sånt må man være sikker både på seg selv og omgivelsene.
mdma pulver tar tid før det funker! Så ikke fyll på hvis du ikke merker noe etter en times tid.. E'er kan bruker kortere tid, men det er ikke umulig at det lar vente på seg det heller.
Uansett... Lykke til! Bare spør om det er mer du lurer på.
Okey.. Takk for hjelpen, skal spør om det er noe mer!