Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  243 31730
Da Vinci-koden ! Det er en sånn "fjern" film syns jeg
Sitat av otherside
Da Vinci-koden ! Det er en sånn "fjern" film syns jeg
Vis hele sitatet...
hehe, den ble for dyp for meg.. Så jeg satt på "Kung pow" isteden..
kung fo hustle er en konge film å se når men er stein.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Charlie og sjokoladefabrikken er jo godterier for øya for de som liker denslags
Fear & loathing
Apocalypse Now
The Doors
Lords of dogtown
Blow
How high
Harold & kumar goes to white castle
Alle asterix & obelix filmene utenom de to siste:P
Alice in wonderland
Spoongebob
The wonderland murders..

gir meg der as...er så mange bra
Fete filmer.
1. How High.
2. Ace Ventura.
3. Scary Movie.
oh! Jackass 2, jeg var så på trynet å lo som faen
Trainspotting, Harold and Kumar Goes White Castle, Blow, Alle Cheech & Chong filmene, The Doors(filmen),Half Baked,Dazed And Confused, Simpsons:Weed Homer, alle Friday filmene, Fear And Loathing. Alle de filmene er drit rå fjern
Sist endret av KaKtUsTrIPP; 14. november 2006 kl. 04:00.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
How High og The Man er to utmerkede filmer å se på når man er fjern og vil le. Ellers anbefaler jeg The Grudge og Silent Hill.
vet ikke om den har vært på denne tråden før, men jeg er ganske lat av meg så jeg gidder ikke sjekke... uansett så kan det vel ikke skade

http://en.wikipedia.org/wiki/Stoner_film

en ganske så gjennomført liste
bra liste det der, men ingen norske. Så "Naboer" i går - uten å være rusa, men følte meg rusa etterpå. Psykofilm!
doom å alle form for skrekkfilmer:P
klarer du å leve deg skikkelig inn når du er stein så er alle skrekkfilmer sykt gøye pga du blir skikkelig skremt
de første hellraiser filmene er jævli fete best å ha no digg når man ser den, hvis ikke du har lyst å dø.. friker ut hver gang
Reefer Madness: the Movie Musical (2005)
Legg fra deg alt av fordommer mot musikaler, og se denne.
Har ikke lest ale svarene, er sikekrt nevn før, men.

Jeg sier bare en ting, Cheech & Chong - Up in smoke! Denne kan sees en million ganger og fortsatt får man like bra lættis hver gang!
Beavis & Butthead. Da ler du sikkert ganske bra.
holdt på å le meg ihjel av anchorman. skulle jeg sikkert gjort under vanlige forhold også i og for seg...
Fear And Loathing In Las Vegas Ftw!!
så en film som het kung phooey i sted... fy faen så bra
▼ ... noen uker senere ... ▼
White Chicks!
Jeg synes Pulp Fiction er den beste filmen og se når man er stein. Det er ikke akkurat en "Røyke-film", men synes filmen blir så sinnsykt bra når man er stein.
Jeg har sett filmen sikkert 10ganger, men så den stein for første gang for noen uker siden. Jeg ble overrasket HELE tiden over hvordan det går ant og lage en så bra film med så sinnsykt brae dialoger.
Jeg fulgte mere med på hva de sa en hva som skjedde på skjermen. Ble helt sugd inn i filmen.


ANNBEFALES!
Syntes "svidd neger" er fet og se på når jeg er stein.
Mange andre filmer å,men de fleste er nevnt her tidligere.
Hør på musikk og gå inn i windows mediaplayer og kos deg med "stemning"!
Alt går rundt ser mye inni der!
Sitat av evolution
Hør på musikk og gå inn i windows mediaplayer og kos deg med "stemning"!
Alt går rundt ser mye inni der!
Vis hele sitatet...
Det vet du alt om ja?
Sitat av KimsKos
Det vet du alt om ja?
Vis hele sitatet...
wtf... saklig saklig.


Alle filmene er nevnt tror jeg. Tråd fra 02 da =\

Menneh.. Har hørt Alice in Wonderland er den ultimate
▼ ... noen uker senere ... ▼
easy rider, svidd neger, highlander og cheech and chong: up in smoke liker jeg å se.

særlig easy rider, kan enkelt droppe ut og inn av handlingen, men allikevel få den med seg..


omga plza edita: glemte fear and loathing
en av de beste filmene jeg har sett fjern, den er også sinnsykt morsom.. Sannheten om rødhette, med norsk tale.. anbefales på det sterkeste!
Beste røykefilmen er definitivt How high, men også morsomt å se på serier som Family guy, simpsons og kongen av queens..
1984..!
Blir ]uberparanoid!
Hva med dude where is my car eller dude where is my weed. noen som har testa di... lyst til å prøve men må bare finne ut om det er noen som har fakta på dem.
Det er bedre å kaste mekket ditt enn å se Dude where is my weed. Makan til dritt film skal du leite etter.

Men Puff Puff Pass og Grandma's Boy er å anbefale. Bare ikke få It's complex dilla etter den første
syntes ikke dude where's my car er så veldig festelig og se på når man er stein, dude where's my weed har jeg aldri sett/hørt om..
Grandma's Boy! evig bra røyke film : )
Er tele tubbies som er konge og se på når man er fjern. Den babysola tar av!


Sitat av selvmord
syntes ikke dude where's my car er så veldig festelig og se på når man er stein, dude where's my weed har jeg aldri sett/hørt om..
Vis hele sitatet...
Den er ikke så bra egentlig.
Sist endret av Flanders; 17. januar 2007 kl. 10:37.
frykt å avsky i las vegas! (sikkert sakt 1000 ganger før, men faen det er en bra film)
Sitat av selvmord
Syntes "svidd neger" er fet og se på når jeg er stein.
Mange andre filmer å,men de fleste er nevnt her tidligere.
Vis hele sitatet...
Svidd Neger er syk nok i edruelige tilstander.
Men kan vel nevne Clockwork Orange, Pink Floyd:The Wall, Donnie Darko o.l. filmer.
Fear & Loathing in Las Vegas er en klassiker uten like, og nevnt av nesten samtlige i denna tråden
http://www.sony.co.uk/view/ShowArtic...site=odw_en_GB

Når man er trippa er det den beste jeg kan si man -må- se. Det er estetisk og vakkert uansett, men trippa er det noe helt spesielt med 250'000 sprettballer i San Francisco
Eg har sett Hostel stein. Den opplevelsen unner eg ingen på dette forumet. Så altfor altfor spennnde og ubehaglig.
Sitat av Public Enemy
Eg har sett Hostel stein. Den opplevelsen unner eg ingen på dette forumet. Så altfor altfor spennnde og ubehaglig.
Vis hele sitatet...
haha så samma film stein.. funker jo det da, med alle nakenscenene
frykt og avsky i las vegas..
"van the man" så den nettop, har røket grønt da, brunt blir bare nedtur uansett :P grønt + van the man = lættis :P
Fear And Loathing In Las Vegas....

Og Evil Bong............
A Scanner Darkly! Og slutt å nevne Fear and Loathing i annenhvert innlegg...