Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1108
Jeg har lest litt om TrustBuddy og finner ut av at dem ikke har konsesjon til å drive her i Norge. Av en eller annen merkelig grunn har jeg fått en regning på over 9 000 kr, jeg prøvde og lage en konto her for å se om jeg var inne og personnummeret mitt lå inne, men ingen av epostene mine eller noe. Hva gjør man i sånt tilfelle? Jeg er 100% sikker at jeg aldri har vært innom noe som heter TrustBuddy!

Når dem ikke har konsesjon, har det noe å si? Kan dem fortsatt kreve penger?
Du må logge deg inn med Min ID, fra bank med kodebrikke mm. For og skrive en elektronisk avtale, så tror trustbuddy har alt på sitt.
Om du ikke betaler, så er det et inkasso firma som tar seg av det fordi trustbuddy er svensk.
Sist endret av PandaFlush; 2. november 2013 kl. 17:36.
Inkassoselskapet heter VK Credit.
Dette lånet ble tydeligvis gjort i 2011. Hadde de MinID med kodebrikke da?

Jeg har anmeldt bankkort stjålet i 2011, da hele lommeboka mi ble stjålet med bankbrikke osv. Kan være noe i sammenheng med det. Men har TrustBuddy noe rett til syvende og sist å kreve noe?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av GladeHarlem Vis innlegg
Jeg har anmeldt bankkort stjålet i 2011, da hele lommeboka mi ble stjålet med bankbrikke osv. Kan være noe i sammenheng med det. Men har TrustBuddy noe rett til syvende og sist å kreve noe?
Vis hele sitatet...
Send dei ein e-post der du bere dei grunngje kravet, samt kva kontonummer lånet vart utbetalt til.

Så tar du den dokumentasjonen, går til politiet, anmelder det, og sender kopi av anmeldelsen til trustbuddy, og seier at du bestrider kravet. Då kan dei ikkje gå til inkasso, og må eventuelt gå til sak for å inndrive pengane.