Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  205 26747
Alkoholisert gamer
Sitat av Scipio Vis innlegg
Beklager om jeg virker støtende, men jeg er sant og ferdig sjokkert. At noen klassifiserer bud som sin favoritt er rett og slett sjokkerende. Drikk en Rip Tide, Guinness eller en hvilken som helst bayer og si meg hva du synes etterpå.
Vis hele sitatet...
Noen liker mørkt øl, andre liker lyst øl, sånn er det bare

Personlig er jeg veldig stor fan av amstel, men syntes det er veldig godt med en Frydenlund bayer eller fler på en rolig kveld.
Synes carlsberg og tuborg smaker ganske så likt? Begge dansk kvalitet
Drikker for det meste lyst øl.

Det jeg kjøper ut i fra økonomien:

Lite penger:
1.Tuborg
2.Seidel
3.Borg

Litt mer penger:
1.Hansa Premium
2.Hansa Fatøl
3.Heineken

Mye penger:
1.Corona
2.Budveiser
3.San Miguel

Anbefaler alle og teste ut flere typer øl i feks. utlandet. Du kan fort finne en ny favoritt, og deretter bestille fra nettet
Nordlandspils, eller Arendals pils, hvertfall når det kommer til Norsk øl!
Hvorfor er det ingen poll så vi kunne sett statistikken på de mest populære øl typene?
Jeg smakte mye forskjellig på øl-festivalen i Porsgrunn i fjord sommer, men det er fremdeles ingenting
som overgår klassikeren og min personlige favoritt, Budweiser. <3
Super Bock ble min favoritt etter en tur i Portugal
Er ikke myndig, men tillater meg selv å delta. Har ikke smakt mange typene ØL, kanskje 10stk, men favoritter er helt klart Guinness. Fyldig og mørk Det liker jeg