Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2703
http://www.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=8918
Det amerikanske firma MindFX har netop sendt tre slags"opkvikkende" piller ud på det amerikanske marked.
Pillerne er lavet til gamers, således at man selvom man er træt og sulten, stadig kan spille med katteagtige reflekser og lynhurtige reaktions tider.
Vis hele sitatet...
Det er 3 forskjellige typer.
Maxx Impulse er producentens egne ord det ultimative energy boost. Pillen er spækket med Gurana og Metabromin, for at sikre at brugeren kan opretholde maksimalt energi niveau i mange timer.

Neurocharge er fyldt med stoffer som forøger brugerens muskel bevægelighed og forbedrer brugerens reaktions evne.

Aftermath er pillen som brugeren tager efter en lang, hård spille session. Aftermath er bygget op omkring afslappende midler og urter, således at brugerens krop kan slappe helt af efter at den er blevet tæsket igennem af de to førnævnte stoffer.
Vis hele sitatet...
Hvis dere leser på sida, så står det at det ikke er ulovelig i Norge enda. ^^
Dææææven DøTTE!
Dette må skaffes!!
Skummelt...
Nå blirre Tg vettu! oppe alle dagene :P
må nesten bestille 1 eller 5 av de
*tørr ikke bruke sånt*

man blir helt sikkert psykotisk elns...
madbertha's Avatar
Trådstarter
jepp, hvilket av stoffene skal dere bestille da ?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
atte kan ikke se at dette er noe "nytt".
braindrugs har jo eksistert i all tid,
har selv tatt det når jeg har vært på party..

greien er at det er konsentrert guarana og koffein,
som absolutt ikke er noe godt for kroppen
så man må passe seg, kan like greit "od'e" på dette som noe som helst annet.. etter en uke i høygir kollapser kroppen, uansett hvilken vei du putter inn pillene
Nå var det ikke koffein i noen av de stoffene. Bare andre mambojambo stoffer.

Drikk kaffe!
blir dopingtester på neste lan!

tenk om deltagerene på cpl må bli dop testa før de får lov og game
eller Coca-Cola
vet ikke prisen på disse greiene men tipper efedrin, thermox +++ andre fettforbrennere/treningsboostere funker 10x bedre enn dette for en mindre pris
man kan jo sove litt da

neida, ikke på lan. Men den beste oppkvikkern er å ta noen 10 minutters pauser minst hver 1,5 time der du står og drikker noe varm, så noe kaldt.
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Sikkert like bra med Red Bull konsentrat
madbertha's Avatar
Trådstarter
red bull, red kick og andre slike drikker funker ikke på meg. Så jeg skal prøve dette "dopet" for å se hvilken virkning det vil få..
folk kommer sikkert til å døvve av det der...blir sånn at man helt glemmer og drikke og spise...
og så plutselig, uten at man vet ordet av det, så ligger man på sykehus...
Opprinnelig postet av kristian
folk kommer sikkert til å døvve av det der...blir sånn at man helt glemmer og drikke og spise...
Vis hele sitatet...
For det første er det ikke så kraftig, og hvis de har noe andre stoffer i det så blir det neppe lovlig i norge, der faktisk ting som ALA, som er så å si et "vidundermiddel" ikke selges i butikker, og max dose på c-vitaminer som er totalt harmløse er 200gram (bare noen få eksempler på en foreldet lovgivning)


Opprinnelig postet av jocke
og så plutselig, uten at man vet ordet av det, så ligger man på sykehus...
Vis hele sitatet...
Alt skal og bør vel brukes med måte, er vel derfor det finnes bruksanvisniger osv
Sist endret av him; 10. januar 2003 kl. 20:06.
Ta bort bruksanvisninger og vips er en god del problemer i verden løst
Opprinnelig postet av HanZen
red bull, red kick og andre slike drikker funker ikke på meg. Så jeg skal prøve dette "dopet" for å se hvilken virkning det vil få..
Vis hele sitatet...
Redkick? var ikke det det som var på tg et år da? LOL, det funker ikke, var bare noe de fant på for å tjene penger!
Opprinnelig postet av TipeX
Nå var det ikke koffein i noen av de stoffene. Bare andre mambojambo stoffer.

Drikk kaffe!
Vis hele sitatet...
Planten GUARANA inneholder da mye koffein?
For det første, å skrive "Nerde dopet" i topicen gjør at jeg tar deg maks useriøst, men likevel var nyheten jævelig fet. Må si at jeg ble litt interresert i det der. Hadde vært fett å prøve.
madbertha's Avatar
Trådstarter
joda, kanskje litt teit.. Men det gjør folk nysgjerrige :P (?)
kan komme godt til nytte under lan som tg eller tilt
guerana og coffein.. hmm,. hvorfor ikke ta ephedra eller ephedrine? mye mer effektivt..
Hva med god gammaldags Pepper? Er det gått av moten nå plutselig..?

Garantert at du ikke får sove, og alltid like pigg!
Tror jeg spiser litt knips istedenfor maxx impulse, snorter litt amf istedenfor neurocharge og røyker hasj istedenfor aftermath.

Var mye rart i de pillene deres...
100% naturlig er ikke noe farlig i det hele tatt nei...

Og når jeg leser mindFX tenker jeg mindFUCKS...


Forresten er det bare maxx impulse som inneholder guarana og koffein. Virker som både den og neurocharge prøver seg på økt metabolisme...(? Gidder ikke sjekke opp det nå da, kan ta veldig feil)