Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2405
Jeg mener det er digg å røyke litt pot før man man skal stå på
- snowboard
- skate
- dagen før man skal løfte vekter
Andre tips?

Vet noen om noen sportstyper der det passer å røyke tjall?
Hva mener du? Prestasjonsfremmende? Man kan vel røyke før de fleste idretter..
Nytter ikke å slippe unna hetsen ved å skifte nick rune! Vi vet nå hvordan blandingsforhold du liker i nattingsen din, hva du syns om en jonas, hva gateprisen på tjallen er i ditt distrikt, hvordan du røyker bøtte, at du liker å krydre matrettene dine med narkotiske midler, hvilke filmer og idretter det passer å røyke pot til og det meste annet som på en eller annen måte har sammenheng med emnet! Er personlig nokså lei disse idiotiske spørsmålene.. ta deg sammen, tørk av deg det fliret og legg ned jonasen! det er julaften i dag for faen...
Noen her som ikke får presanger i år? FULL Klikk!
God Jul!
Opprinnelig postet av Bjornix
Nytter ikke å slippe unna hetsen ved å skifte nick rune! Vi vet nå hvordan blandingsforhold du liker i nattingsen din, hva du syns om en jonas, hva gateprisen på tjallen er i ditt distrikt, hvordan du røyker bøtte, at du liker å krydre matrettene dine med narkotiske midler, hvilke filmer og idretter det passer å røyke pot til og det meste annet som på en eller annen måte har sammenheng med emnet! Er personlig nokså lei disse idiotiske spørsmålene.. ta deg sammen, tørk av deg det fliret og legg ned jonasen! det er julaften i dag for faen...
Vis hele sitatet...
Sorry Bjørniz, men dette er ikke meg. Jeg vet faktisk hvem personen er, men det er ikke meg. 420 (eller 4:20) er bare et internasjonalt symbol på cannabis, kan man kanskje si.

Uansett er det ingen som tvinger deg til å lese alt jeg skriver, så hvis det plager deg kan du godt bare stå over.