Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 8224
Det har seg slik at de jeg jobber med nettopp sendte meg til byen for å hente en vakumtank på apoteket.
Jeg dro på apoteket siden jeg trodde jo aldri de ville sende meg dit bare for å få seg en god latter...
Der stod jeg dum som en idiot og ba om en 5liters vakumtank...
De fikk seg en god latter alle sammen.

Det er nå jeg trenger deres hjelp... Noen simple ideér om hva jeg kan pulle off?

Har sett en lignende tråd tidligere, men fant den ikke.. derfor lager jeg denne

edit: Vil ikke skade noen, vil ikke ødelegge dagen til noen, vil heller ikke drepe noen (fins mye rare folk her).

Jeg jobber hos et malerfirma med rundt 15-20 ansatte.
Han som kjørte pranken var prosjektlederen.

Har en liten ide om hva jeg kan gjøre med bilen hans...
Sist endret av kwm; 3. april 2008 kl. 14:57.
hva du jobber med?
i hvilket område ?

må gi oss litt grenser vist ikke ender det IKKE bra om du følger noen råd her
her finner du mange gode tips:

http://www.pranksite.com/

mange er litt barnslige, men det funker!
Hehe, det er jo en klassiker. Bare vent til du må gå for å hente overledning eller sleggefett.
Da jeg var i marinen var det vanlig å sende de nye menige opp i masta for å fylle på rød og grønn lanternevæske.
Andre litt mer byggrelaterte "henteoppdrag" ( virker best på jenter i utplassering ) :

Plankestrekker, som kan brukes om planken er bare littegrann for kort.

Vannmykner, hvis man skal spyle/steame noe, og vannet er alt for hardt.

Steinsenker, hvis man kommer over en stein på tomten som er så stor at man ikke orker grave den opp.
De to første er prøvd, med hell
Haha, en vakumtank! =D
Minner meg om den gangen noen på mek. på skolen jeg gikk på før sendte en mindre smart kar inn til oss (elektro) for å hente en bøtte vakuum. Eller den gangen de sendte samme mann inn etter litt sleggefett. Ler så jeg griner her!
Haha hvordan går det ann å gå på den med vakumtanken?*ler*
Du kan jo ta den klassiske, få nummeret til slåtte si at en av de har blitt ringt fra dette nummeret og be de spørr etter harald. Det er en klassiker :P
På byggfag kan man også be en eller annen hente øyemål og synsvinkler. Ellers fungerer også blinklysolje, selv om den begynner å bli oppbrukt. Har dog ingen gode ideer til hva du kan gjøre for å ta igjen på prosjektlederen.
Pakk inn bilen hans i gladpack og mal den i fluoricerende rosa.

Evt. ha gladpack på personaldassen...

Evt. få tak i ei død katte eller tilsvarende. Knyt den fast til hengerfeste, slik at du har ca en meter med tau mellom bil og dyr. Så taper du katten med minst mulig av den dårligste plasttapen du finner, fast til eksospotta... med det resultat at tapen smelter og duden blir kjørende rund med i dau katte på slep...
Sitat av eXpergefacio
Pakk inn bilen hans i gladpack og mal den i fluoricerende rosa.

Evt. ha gladpack på personaldassen...

Evt. få tak i ei død katte eller tilsvarende. Knyt den fast til hengerfeste, slik at du har ca en meter med tau mellom bil og dyr. Så taper du katten med minst mulig av den dårligste plasttapen du finner, fast til eksospotta... med det resultat at tapen smelter og duden blir kjørende rund med i dau katte på slep...
Vis hele sitatet...

Dude... Det med katta va ikke morsomt engang, kalles dyremishandling (selv om katta er død ja.)


Doh trådstarter, ville tatt en generelt enkel payback jeg Lag en arbeidsdag et levende helvete for han ;p sprut olje ++ på han =D
Send han på en byggvare forretning for å kjøpe watervann ! (Y)
Eller eventuelt send noen inn på en bensinstasjon eller lignende for å kjøpe rotorspray, eller sleggefett.
Jeg ble lurt en gang. Var sjåfør, og kjørte ut bildeler til verksted rundt om kring. Var en som ble litt irritert fordi jeg hadde ikke fått levert slingrefettet han hadde bestilt. Hehe, ble litt forvirra da ja. Endte med at jeg ringte tilbake til jobb og spurte om han hadde bestillt slingrefett. Var litt flaut...
Dere glemmer at det var prosjektlederen som kjørte pranken. Det er nok ikke bare bare å "sende" han noe sted. Ei heller tror jeg han går på noe sånt.

Kjøretøyet til karen er jo ett ypperlig mål?
Kanskje stolen hans? Skru løs det som finnes av skruer så han går rett på snørra når han setter seg ? Gjøre noe kødd med datamaskinen om han bruker det?
haha, glemmer ikke da jeg var kokkelærling og ble sendt til naboresturanten for å hente hvit kulør og ballerogn
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Haha, mange gode ideer her ja
selv om han neppe vil gå på en "hente noe som ikke finnes prank".

Må tenke dypere enn som så :]
kjøp en slik teit ting som du kan trykke inn i eksosen på bilen hans som lager en jevlig plystre lyd :P
du kan jo gjøre som kristoffer schau gjorde da han skulle ta hevn. dele ut flyers rundt om i byen og si det er fest hjemme hos han. eller lage en privat annonse et eller annet slibrig sted og legge tlf nr hanses. så det ringer hele dan.
Sikkerhetsklarert
Sett ut en annonse på finn/autodb med bilen hans og sett prisen relativt billig, ikke latterlig billig for da er det ingen som tar den for å være seriøs.. Resultatet er at han vil få en del telefoner..
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
kwm, gå til innkjøp av en vakumtank :P Sett den på regninga til firmaet
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Haha sistnevnte var genial

Men, hvor finner jeg en billig vakumtank ?
kan vel ikke dra spøken til flere 1000kr
Sist endret av kwm; 9. april 2008 kl. 14:38.
I Se og Hør kan man bestille tulleopprigninger der man selv styrer samtalen. Jeg har brukt 2 av dem med stort hell. Koster ca 50 kr
[quote] Haha, en vakumtank! =D
Minner meg om den gangen noen på mek. på skolen jeg gikk på før sendte en mindre smart kar inn til oss (elektro) for å hente en bøtte vakuum. Eller den gangen de sendte samme mann inn etter litt sleggefett. Ler så jeg griner her! [/QUOTE

Hahaha! E konge når Gunnstein fortel!!
Når jeg var på utplassering dro de den på meg:P så kommer en ganske forvirret meg da" Du, det er ikke noe sleggefett" så kommer de "vi har et problem, det er ikke noe sleggefett" driti ut som faen, gå for den eller en bøtte med vakuum:P genialt
Bestill tur til verdensrommet på firmaet sin regning, si at du skall dit for å hente vakum
Lag ein falsk faktura og send til firmaet merket hans namn. Bruk fantasien, strippeklubb er jo klassisk. Han blir nok litt lang i maska når økonomi ansvarlig spør han om det er jobb relatert
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
haha grever genialt.

Men på fakturaen kan du sette "Vakumtank". Setter du på en litt stiv pris på den. Så kan du gi den til din sjef og si at det tar en uke for levering, og at du fikk denne fakturaen fra dem.
Sandra Lyng Haugen jobba på en esso oppi nord her, en kompis av meg utnytta situasjonen og spurte etter blinklysvæske - han hadde gått tom å turte ikke å kjøre i byen uten blinklysvæske.

Det gikk så langt at jenta ringte hjem til sjefen sin for å få bekreftet om de hadde blinklysvæske eller ikke
Sist endret av UngarEffect; 11. april 2008 kl. 10:11.
Sitat av synthetic
Send han på en byggvare forretning for å kjøpe watervann ! (Y)
Vis hele sitatet...
Haha, vatervann. Den har jeg bitt på. For ikke å nevne trossepels, grønn overledning og mørkt fargefilter til parkanner. Crew på TG </3
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Sitat av grever
Lag ein falsk faktura og send til firmaet merket hans namn. Bruk fantasien, strippeklubb er jo klassisk. Han blir nok litt lang i maska når økonomi ansvarlig spør han om det er jobb relatert
Vis hele sitatet...
Haha.. genialt
Jeg ble meldt inn i Rødt parti for 2 år siden, og får fortsatt telefoner. var en payback for at jeg bestilte herrebleier til han. pluss at jeg meldte han inn i kvinnedelen av speideren...
mal "vask meg" på bilen hans.... det var skikkelig inn for 20år siden :-D jeg har bare hørt dette fra læreren min jeg da ;-)

likte maling ideen jeg. Pakk inn i stram plast og mal den rosa :-D
Jeg jobba i en barnehage en gang, og vi hadde "nissevenn" rundt juletider. Nissevennen skulle gjøre pranks eller noe koselig. Ei av 'tantene' valgte å pakke inn sparken til sin nissevenn i aluminiumsfolie. Vi lo så vi rulla ut døra da hun skulle gå hjem. Sparken var full av aluminiumsfolie og julepunt, mens hun som eide den bare stod og klødde seg i panna i sikkert 5 minutter før hun skjønte noe.

Pakk inn bilen hans =)
Sitat av THBVampire
mal "vask meg" på bilen hans.... det var skikkelig inn for 20år siden :-D jeg har bare hørt dette fra læreren min jeg da ;-)

likte maling ideen jeg. Pakk inn i stram plast og mal den rosa :-D
Vis hele sitatet...

Litt dyr prank om du ikke klarer å dekke til bra nok!
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Dro på firmatur til Frankfurt..
Masse gogo-barer der.
Kunne vel lagd en falsk faktura fra gogo baren på et par tusen euro og merket det med hans navn!

Kan tenke meg sjefen hadde blitt forbanna
hahahaha xD

Blinklysvæske!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Dette er jo en sånn greie alle "veteranene" har lov å utføre på nykomlinger. Det blir ikke nødvendigvis like morsomt om du gjør det hvis du er nykomling.
Dette er vel tradisjon både på skoler, arbeisteder, og i militæret.
Jobber på et utested og ble sendt ut etter ølblåse en gang. Pliktoppfyllende som jeg er gikk jeg til naborestauranten og spurte om de hadde noe sånt. Da jeg kom tilbake stod alle som var på jobb og lo av meg. Artig =)

Samme fyren prøvde å sende meg ut etter ølskruer en gang. Jeg prøvde å nekte, fordi jeg skjønte han kødda, men han ga seg ikke. Stakk på Egon og kjøpte meg en kaffe og prata litt før jeg gikk innom jernia og kjøpte 4 vanlige skruer. Han ble sur fordi det tok så lang tid
Sist endret av Dr_Alzheimer; 17. april 2008 kl. 18:12.
jeg skal fortelle deg hva du gjør:P

du spør han som lurte deg om han har sett websiden kolega 1 og 2 har laget om han :P
han blir selvfølgelig veldig nysgjerrig på hva slags side dette er og du viser ham den.

www.fornavn.etternavn.homo.com

se selv hvilken reaksjon du får :P

kjør denne så langt som forholdene tilsier, men pass på å avsløre den i tide, ellers kan du havne i et surt jobbmiljø
Jobba sammen med en som dreiv å reparerte telefoner og slikt før. Av og til spurte folk hva som var galt, da kunne han f.eks. komme på å si det var "dgd-en" som var ødelagt. Av og til så nikka folk og var enig, og liksom skulle ha peiling. "Dgd" var jo selvfølgelig en forkortelse han selv hadde funnet på, som stod for "Den Grå Dingsen"
Sist endret av Sarv_2; 17. april 2008 kl. 23:53.
Sitat av z0p
Dette er jo en sånn greie alle "veteranene" har lov å utføre på nykomlinger. Det blir ikke nødvendigvis like morsomt om du gjør det hvis du er nykomling.
Dette er vel tradisjon både på skoler, arbeisteder, og i militæret.
Vis hele sitatet...
Z0p har et poeng her, derfor tror jeg at du bør fake en faktura på en vakumtank fra apoteket.
One of the good guys
2rs1's Avatar
http://img509.imageshack.us/img509/6628/prankju6.th.jpg

lag klistremerke og sett på bilen hans
Den her er kanskje litt gammel, men fortsatt litt morsom:
Du går til han og sier at ei dame som het Lydia til fornavn og Nalen til etternavn ringte og lurte på noe.
For dem som ikke har hørt den før blir Lydia Nalen litt humoristisk om du sier det fort.

akkurat som "aima Wiener" (veit ikke hvordan man skriver det) er i USA!
Evt Emba Larsen....Eller Kalle Kriegen!
Når jeg var i Kystvakten så var en fin en å få en ny menig til å rope opp UM Braco på anlegget når han satt akterdekksvakt. Passer kanskje ikke helt inn, men uansett en klassiker!

Ble forsøkt lurt til å fylle på lanterneolje, men gikk ikke på den.. Andre artilleristen gikk derimot så evig på:-D Det fikk han høre lenge..
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Sitat av z0p
Dette er jo en sånn greie alle "veteranene" har lov å utføre på nykomlinger. Det blir ikke nødvendigvis like morsomt om du gjør det hvis du er nykomling.
Dette er vel tradisjon både på skoler, arbeisteder, og i militæret.
Vis hele sitatet...
Har jobba der i 3år tho, så ville ikke kalt meg nykomling.
Glemmer aldri når vi lurte noen grunnkurs elever til å tro at motoren gikk på vakum
Det er vel ikke noe du kan gjøre på sjefen, men denne tråden begynner å ligne liste uansett, så jeg lister opp =)

På elkjøp bør man skrive inn navn på kvitteringer før man kommer til kassen, så jeg og en annen fyr skrev "Tah Qukhen Bakh" og ringte på lageret for å dobbeltsjekke at navnet bilaget lå på var riktig. Vi sørget for at det var litt kø der og spurte om det var lagt på riktig navn. Ba om uttale og stavemåte.

"Jada, det ligger på ta kuken bak."
Husker jeg og noen venner dro på kjøpesenter, så gikk to av vennene mine til resepsjonen og sa de hadde mistet lillebroren sin ved navn "Hans Tore Lem"
Legg lim i drikken hans, eller fyll kontorent hans med boble plast :>

Eller skift navnet hans, slik noen gjorde, vet ikke hvor jeg leste dette men iaf hadde noen skiftet navnet offesielt til en annen person til noe latterlig. Værste var jo når han fikk melding fra komunen om at navnendringen var offesiell.

Blir vel kansje å gå litt langt det.