Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1173
Mine barn, på henholdsvis 5 og 8 år, sitter som de fleste andre barn, foran tv'en og ser på Cartoon Network på dager med dårlig vær. Nå har de blit helt hekta på sangen som blir spilt i reklamen for CheezDippers (Den Leende Ko).
Dette høres nok dumt ut, men jeg lurte på om noen vet hva den sangen heter?
Da kunne jeg kanskje spilt den av for barna mine, og fått en stopp med masingen fra dem.
Cartoon Network har vel en egen nettside? Er vel bare å sjekk der?
solerlie's Avatar
Trådstarter
16 0
Har allerede spurt Cartoon Network. De visste desverre ikke noe om innholdet i denn reklamen, untatt at den var dansk og for et barneprodukt....
offtopic: Er det blitt lovelig med reklame for barn?
i utlandet ja, og den leende ku er dansk. forstatt ulovlig her, men ikke i danmark, og ikke i england (hvor tv3 sender fra, er det ikke saann det henger sammen? reklame for barn der ogsaa)
solerlie's Avatar
Trådstarter
16 0
Reklamens målgruppe ser ihvertfall ut til å være barn. Ettersom det bare er barn i reklamen og produktet appelerer til barn.