Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1637
Vet ikke om noen her har sett den, men håper og tror det er en del som har fått meg seg en av tidenes beste film, "Pusher" med Kim Bodnia... 2'ern er jo også ute nå også har jeg hørt en del snakk om at en 3'er er på vei eller ferdig innspilt...Noen som vet noe om nettopp dette? Eventuelt en link til torrent eller en side med informasjon om filmen..

På forhånd takk
Er vel denne du er ute etter ? http://us.imdb.com/title/tt0425379/
Pusher 1 var konge Kim Bodnia er tøff
Hva er det slags film?
Patient zero
iblis's Avatar
polini: når i h******* skal du komme med Pusher 2 to til meg?

Pusher er forresten en av mine favoritt filmer!

Frank'e, do skylder meg... lille fucka!!
For de som liker Kim Bodnia kan jeg anbefale "I Kina Spiser de Hunde".

- Jeg har drept Hanne
- Hvor er hun?
- I Stuen...og på kjøkkenet
gamle menn i nye biler er også morsom
I en'ern var det litt sånn "komme en to'r slutt" så var kansje ikke så rart at det kommer en 2'er
Vil også anbefale bleeder

r33l : dansk action film konge
http://www.imdb.com/title/tt0117407/
Trådstarter
59 3
Hehe, han i klassen min skal brenne den til meg imorra, så kommer en tur oppe om da jeg iblis
Det kommer en Pusher 3 nå snart..
Denne kommer til ¨handle om Milo("Ey Franke...Lille fucker vad?" ) som etter mange år som big-dealer sliter med heroin misbruk.. Gleder meg enormt til den kommer ut Si ifra hvis noen finner den som torrent
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Pusher 3 har jo hatt premiere i Danmark for en stund siden.. Noen som vet når den kommer på DVD eller til Norge på kino? Pleier å holde meg oppdatert på www.pusher.nu men det hakke vært noen nyheter der på 1/2 år
Leie DVD: 22.03.06
Kjøp DVD: 29.03.06

Kilde: Filmweb.no
Ah så glimrende Glede seg!!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kongefilm! MÅ SEES!!

-Frankeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Sist endret av Fornicator; 6. mars 2006 kl. 17:45.
Jeg så pusher 3 igår. Var jævlig kul! Fikk ett lite gjennsyn med "Kusse-Kurt" som hadde vert på besøk i norge. "Jeg har ikke stått på ski, men det var masse SNØ", så drar han seg over nesa... :P
Det er en scene i filmen som var direkte ekkel. Skal ikke røpe for mye, men sier bare at de skal kvitte seg med et par lik...
Pusher 3 var definitivt den beste filmen i pusher trilogien! Ikke like mye action som i de forige filmene, men man får et dypere innblikk i Dopedealeren Milo's personlighet. Det viser seg at han ikke lenger "henger helt med" i den nye generasjonens drugs. For å klare å holde buisnessen i gang prøver han seg med nye stoffer, samtidig som han prøver å bli "clean" selv.. Jeg synes denne filmen er mye bedre enn de forige, fordi man får et mye nærmere forhold til hovedpersonen enn hva man gjorde i de forige filmene. Gled dere!
3 er ganske fet ja, men liker 1ern best..