Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  315 31356
Sitat av Fyllingz Vis innlegg
Watchmen.

I rest my case.
Vis hele sitatet...
Watchmen er utrolig bra.
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Watchmen er utrolig bra.
Vis hele sitatet...
Jeg er totalt uenig!

Den var ganske rotete OSV. syns jeg.
Men det er min personlige mening!
Frozen. Uff for en film, alt handler om en skiheis.
Tidenes dårligste film må nesten være teeth
Handler om en kjerring som har en fitte som driver å biter av kølla til folk, og på slutten puler hu stebroren sin og kapper av hans pikk så han dør. Latterlig handling uten mening i det hele tatt.
Kvile, wait what?! Hahahah!

Jeg husker jeg så en film med en venn, den handlet om 3 damer som gikk opp en industriell bygning, bare plapring mens de holder på å daue i trappene. På toppen etter nærmere to timer, kom det en gutt eller noe sånt som håndhilset, så var filmen ferdig.

Noen som vet hva den heter?
Den dårligste må vel være The Princess Bride. Hva folk ser i den, og hvorfor i helvete den ligger på imdb top 250 har jeg absolutt ingen forståelse for..
Sitat av kimmag Vis innlegg
Kvile, wait what?! Hahahah!

Jeg husker jeg så en film med en venn, den handlet om 3 damer som gikk opp en industriell bygning, bare plapring mens de holder på å daue i trappene. På toppen etter nærmere to timer, kom det en gutt eller noe sånt som håndhilset, så var filmen ferdig.

Noen som vet hva den heter?
Vis hele sitatet...
"Ascension" heter den, og jeg synes ærlig talt den var jævlig bra
The Room. Desidert den dårligste filmen jeg noen gang har sett. Plottet er helt svada, og skuespillerne er enda verre. Tommy Wiseau kan ikke helt det med å lage film. Men på en annen side så burde den sees, ettersom den er så latterlig dårlig lagd at det blir ganske morsomt til tider.
Black sheep


BÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
Helt klart "The Room" ja. Den MÅ alle se, for den er så dårlig at den blir morsom.
Blair witch project.
Jeg hørte først om filmen da jeg var 8 men var så sinnsykt redd for å se den da. En kompis av meg som var et år mindre hadde fortalt meg om alt så jeg var jo livredd ( husk jeg var 8 ). Sist uke var jeg innom gamestop og der lag den 20 kr. jeg hadde litt småpenger så jeg tenkte at jeg endelig skulle få sett den. Jeg som trodde at dette var en skikkelig klassiker, men jeg ble skuffet. Noen ungdommer som er ute å camper i en random skog, det skjer jo ikke noe før de siste 5 minutene.
Paranormal Activity.
Jeg hater Sin City, så den er nok en av de dårligste filmene jeg vet om.
Lunar Cop er høyt på listen også

Men jeg vet ikke om jeg har en film som er desidert dårligst.
Watchmen er kul i seg selv(kule effekter osv), men handlingen er helt bullshit, filmen gir så og si ingen mening.
Enig med mange andre her, Watchmen er forbanna piss film.
Sitat av Dead Roach Vis innlegg
Enig med mange andre her, Watchmen er forbanna piss film.
Vis hele sitatet...
Jeg syns Watchmen er en av de beste superhelt-filmene jeg har sett.
Den viser jo helt ærlig hvordan det ville vært å ha mennesker med superkrefter i verden.
Den siste filmen, i serien wrong turn. Jeg er sikker på at med litt penger hadde jeg lagd enn mye bedre film.
Date Movie/Epic Movie. rett og slett tragiske
Sist endret av RockyB; 28. september 2010 kl. 10:18.
Valhalla Rising, på coveret så det ut som den sjukeste actionfilmen, men når jeg først så filmen så kjedet jeg meg dønn i hjel og satt å små sov resten av filmen.
Sitat av Tothep Vis innlegg
Jeg hater Sin City, så den er nok en av de dårligste filmene jeg vet om.
Vis hele sitatet...
Agreed.
Og så har vi den "fantastiske" filmen "Nord". Guuuud for en dårlig film. D:
Dette er min mening. /Flame shield on.
Sitat av Nekran Vis innlegg
"Ascension" heter den, og jeg synes ærlig talt den var jævlig bra
Vis hele sitatet...
Takk for navnet!
Kan du begrunne hvorfor du synes den var så bra?
Jeg skal si deg hvilken film som er tidenes dårligste film. The Expendables.
Lasse og Geir er fantastisk og grusom på samme tid. Helt nydelig.

Ellers kan Feed nevnes. Jeg hater meg selv for å ha kastet bort en og en halv time av livet mitt på den.

http://www.imdb.com/title/tt0445965/
Troll filmene .

Oh my gooooooooooooooooooooooooooooooood!

2012, Alone in the Dark og Baby Geniuses 2 er de dårligste filmene jeg kan tenke på akkurat nå. Fins sikkert flere jeg har glemt.
Who killed captain alex?: Må vel kunne kvalifiseres som _tidenes_ dårligste film. Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=BymeLkZ7GqM

ragedAsian
Batman and Robin, verste filmen ever.
Sitat av kimmag Vis innlegg
Takk for navnet!
Kan du begrunne hvorfor du synes den var så bra?
Vis hele sitatet...
Hovedsakelig fordi jeg liker filmer som krever en solid dose tålmodighet for å komme gjennom. Det er en veldig langtekkelig film, og det liker jeg. Min absolutte favorittfilm er "2001: a space oddyssey", som jo også er rimelig langtekkelig. Ihvertfall for et "normalt" publikum. (Normal i hermetegn, fordi jeg ikke vet hva Normal er. I denne sammenheng er Normal et begrep på folk som har en vanlig interesse for film, i motsetning til folk som har en litt for stor interesse for film :P)

Jeg likte dialogen i "Ascension" veldig godt, fordi det virker som om han gjør narr av den type overdrevent poetisk og høytflyvende dialog, samtidig som han omfavner den. For det er det som er drivkraften i filmen.

Jeg liker konseptet veldig godt - Gud er død, så all hans/hennes/dets krefter og evner (inkludert udødelighet) spredde seg til alle mennesker i hele verden, og menneskeheten er selvsagt for svak til å takle så mye makt, styrke og energi.

Jeg er veldig begeistret for verdenen som blir vist i den filmen; kynisk og deprimerende og motbydelig. (Mye av samme grunn jeg er begeistret for spillet "Bioshock".)

"Ascension", for meg, virker som et skråblikk på menneskeheten - en kommentar på vår evinnelige dumhet/egoisme.

Men, det er klart - slikt er en tolkningsak. Det var slik jeg så den. Og ingen vil se den på samme måte som meg. Selvsagt.

Håper det var utfyllende nok

Eneste jeg har å utsette på "Ascension" er at slutten var for åpenbar. Altfor lett å gjette seg til.

Det må også nevnes at jeg er svak for filmer med lite til intet budsjett
Twilight filmene. YEAH, I said it!!!
Sist endret av tafsern; 1. oktober 2010 kl. 11:10.
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Watchmen er utrolig bra.
Vis hele sitatet...
I forhold til tegneserien også?

Jeg liker begge deler, men filmen stiller svakt i forhold til serien
Sitat av tafsern Vis innlegg
Twilight filmene. YEAH, I said it!!!
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha, tusen hjertelig takk!
Sitat av tafsern Vis innlegg
Twilight filmene. YEAH, I said it!!!
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke sett noen av dem, men støtter deg fult ut for det. En trailer og en plakat holdt i massevis
Sitat av Nekran Vis innlegg
I forhold til tegneserien også?

Jeg liker begge deler, men filmen stiller svakt i forhold til serien
Vis hele sitatet...
Ja, tegneseriene er bedre, Men Watchmen er jo ikke dårlig i den forstand.
Så akkurat Solomon Kane, ikke akkurat en bra film det heller.
Dollman må være tidenes dårligste film.

Brick Bardo (Tim Thomerson) is a traveller from outer space who is forced to land on Earth. Though regular sized on his home planet, he is doll-sized here on Earth, as are the enemy forces who have landed as well.
Vis hele sitatet...
Kan også nevne at Brick Bardo er utstyrt med universets kraftigste håndvåpen, en "mini-revolver", som pulveriserer alt fra bygninger til utenomjordiske flygende hjerner. Denne filmen fikk faktisk 1-2 oppfølgere.
Ulvenatten, faen til ræva film
Sitat av kilroy1995 Vis innlegg
Jeg skal si deg hvilken film som er tidenes dårligste film. The Expendables.
Vis hele sitatet...
What? The expendables?
Jeg kan se at den er dårlig med tanke på plot. Men, du må inrømme at det er en av de skikkelige manne-manne-mann filmene som virkelig gir deg lyst til å spise blodig biff?
Det er vold, blod, drap, store børser, eksplosjoner, fete motorsykler og fantastsik mandige skuespillere(den eneste som mangeler er vel Danny Trejo) Perfekt film til å se en gang i året

Og så må jeg legge til at soundtracket er ufattelig fett.

*Skal sies at jeg så denne filmen coming up på en sopptur, så mine meninger kan være litt utenfor allmennheten.
Jeg vet at det ikke handler om topicen, men jeg bare MÅ vise denne:
http://www.youtube.com/watch?v=uVS3qbdrjzk
Jeg ler så jeg dauer hver jævla gang.
De som sier at Watchmen og Sin City er tidenes dårligste filmer eier jo enten ikke sans for film eller så har de faktisk ikke sett elendige filmer. Både Watchmen og Sin City er to geniale konsepter som blir filmatisert på en spesiell måte og det er klart at ikke alle liker sånne type filmer. Begge er jo basert på tegneserier så filmingen er spesiell. Å det er meningen, MEN det kvalifiserer ikke til å få tittelen tidenes dårligste film.


Troll 2 er vel en av mine bunn 10 for å si det slik.

http://www.youtube.com/watch?v=Hyoph...eature=related
Sist endret av margido; 7. oktober 2010 kl. 21:34.
Av filmer jeg har sett i det siste kommer Wolfman og Avatar høyt opp på drittfilm-lista. Begge filmene er totalt forutsigbare og overrasker ikke på noen som helst måte. Kjedelig.
Avatar har utrolig fet grafikk, ja, men hva mer? Nothing.
Jonah Hex stiller sterkt på min liste.
Bad taste
Handel om at Aliens kommer til jorden for og lage fast food av menesker.
men den er ganske gammel da

men det som sjokkerte meg er at han som lagde filmen er den samme som lagde Ringenes herre!
Sitat av MrNoob Vis innlegg
Bad taste
Handel om at Aliens kommer til jorden for og lage fast food av menesker.
men den er ganske gammel da

men det som sjokkerte meg er at han som lagde filmen er den samme som lagde Ringenes herre!
Vis hele sitatet...
Det er en komedie, i grunn laget som en spøk.
Jeg kan lese at mange filmer andre syns er gode, syns de er drittfilmer. Mye her handler om smak og behag. Jeg mener man skal ta til høyde for hvordan filmen er laget, handling, skuespill osv før man kan si at det er en drittfilm. At noen ikke liker Avatar gjør ikke det til en drittfilm.

Blir for dumt å ha en endeløs tråd der folk bare skriver om hvordan film de ikke likte, bare fordi den ikke tilfredsstilte deg. Man kan så klart si at en film er dårlig, at den ikke falt i smak, men å si at det er en drittfilm som ikke burde blitt produsert er for dumt. Smaken er som baken.

Håper dere deler min tankegang på hva jeg prøver å si.
Sist endret av mo3; 8. oktober 2010 kl. 01:25.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Dårligste filmene jeg har sett: Lønsj og 5 løgner.

MEN den desidert dårligste: A Dirty Shame!!!
Så den på kino, 75% av kinosalen gikk før filmen var ferdig
Sitat av MrNoob Vis innlegg
Bad taste
Handel om at Aliens kommer til jorden for og lage fast food av menesker.
men den er ganske gammel da

men det som sjokkerte meg er at han som lagde filmen er den samme som lagde Ringenes herre!
Vis hele sitatet...
Bad taste er jo en fantastisk film - jeg ler meg skakk hver eneste gang jeg ser den! Men jeg er veldig begeistret for dårlige filmer... Filmer som er så dårlige at de rett og slett blir helt fantastiske. En av mine favoritt-regissører er faktisk Ed Wood...
The Room! Cinemateket sender den i Oslo for tiden, sjekke det ut
uten tvil machine girl: http://www.youtube.com/watch?v=FEd-lhbj1gQ
like dårlige spesialeffekter skal du lete lenge etter!
Sitat av MrNoob Vis innlegg
Bad taste
Handel om at Aliens kommer til jorden for og lage fast food av menesker.
men den er ganske gammel da

men det som sjokkerte meg er at han som lagde filmen er den samme som lagde Ringenes herre!
Vis hele sitatet...
Kødderru?

Bad Taste er jo rett og slett bare Genius!
Sitat av mr.kuchinawa Vis innlegg
The Room! Cinemateket sender den i Oslo for tiden, sjekke det ut
Vis hele sitatet...
Det er jo meninga at The Room skal være dårlig. Den er sykt gjennomført dårlig. Fantastisk film.