Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  289 27543
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Liker best å spille domination/demolition. Men oftest da med andre jeg kjenner. Siden random folk har en tendens til å drite i objektet..
Vis hele sitatet...
ja det har jeg merket
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Har et stoooort problem! Kjøpte BO2 til PC istad. Installerte og gleda meg noe verre til å spille hele dagen! Men så fort dolby-reklamen er over, så får jeg blackscreen. Har vært så heldig å kommet litt ut i cinematicen noen ganger også. Men bildet og lyd fryser. Så får jeg beskjed om at BO2 ikke svarer. Hva kan problemet være?
Har prøvd dette:
installere DirectX End-User Runtime Web Installer
Microsoft .NET Framework 4 (Web Installer)
Kjøre spillet som admin via steam-mappa

Noen som har peiling?
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det funker men.. Hadde samme problemet med cod4, da måtte jeg endre noen lydinstillinger i windows, husker ikke hvilke i farta. Men prøv deg fram og google det litt så kanskje du får det til

@ExoticSamie1: Det er irriterendes :P For jeg har da gjort alt jeg kan for å dominere.... Sanker endel xp da
Sist endret av packman; 14. november 2012 kl. 01:31.
noen andre enn meg som+ har problemer med å spille online på ps3 ? jeg kommer ikke inn på vanlig måte, bare via at jeg joiner en venn på lista, like før jeg knekker hele cdn
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
noen andre enn meg som+ har problemer med å spille online på ps3 ? jeg kommer ikke inn på vanlig måte, bare via at jeg joiner en venn på lista, like før jeg knekker hele cdn
Vis hele sitatet...
Ja! Takk gud, trodde det bare var meg.
Alle på min venneliste får spille, men eg får ikkje tilgang. Stopper i det den begynner og søke etter servere.
Sitat av faceplants Vis innlegg
same shit diffrent wrapping..
Vis hele sitatet...
Så anbefales ikke til en casualgamer som nå for tiden er mest glad i GTA IV og Fifa 13, men som har hatt stor glede av Cod4, WAW og MW2 (pluss zombies i Black Ops) ?

Andre som har kommentarer til zombiesdelen?
Heldige! Jeg skal kjøpe BOII så fort jeg får råd, venter også på GTA IV tho :P
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Ja! Takk gud, trodde det bare var meg.
Alle på min venneliste får spille, men eg får ikkje tilgang. Stopper i det den begynner og søke etter servere.
Vis hele sitatet...
Jeg og en kompis hadde samme problem i går. Datt ut flere ganger, fikk ikke joinet hverandre osv. Pleide å hjelpe å restarte. Men er sinnsykt plagsomt..
Sist endret av ExoticSamie1; 14. november 2012 kl. 17:23.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Ja! Takk gud, trodde det bare var meg.
Alle på min venneliste får spille, men eg får ikkje tilgang. Stopper i det den begynner og søke etter servere.
Vis hele sitatet...
ja samme skjer på meg konstant, startet etter at jeg skulle prøve meg på nuke 24/7 , merkelige greier, får enda ikke spille uten at jeg joiner en venn på lista
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
ja samme skjer på meg konstant, startet etter at jeg skulle prøve meg på nuke 24/7 , merkelige greier, får enda ikke spille uten at jeg joiner en venn på lista
Vis hele sitatet...
Har Googlet det og ser det er mange andre som klager på det samme.
Har ikkje fått spillt i det heletatt siden 13:00 idag, prøvd hver halvtime....
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Har Googlet det og ser det er mange andre som klager på det samme.
Har ikkje fått spillt i det heletatt siden 13:00 idag, prøvd hver halvtime....
Vis hele sitatet...
akkurat det samme som meg , får håpe at det ordner seg snart
Sitat av packman Vis innlegg
Vet ikke om det funker men.. Hadde samme problemet med cod4, da måtte jeg endre noen lydinstillinger i windows, husker ikke hvilke i farta. Men prøv deg fram og google det litt så kanskje du får det til

@ExoticSamie1: Det er irriterendes :P For jeg har da gjort alt jeg kan for å dominere.... Sanker endel xp da
Vis hele sitatet...
Ehm... Noe flaut det her. Kom på i går at det kunne vært lurt å oppdatere skjermkortet. Og det var det som var problemet! hahah
community.callofduty.com/message/413517196

står litt der
Sitat av Murdergoon Vis innlegg

Andre som har kommentarer til zombiesdelen?
Vis hele sitatet...
Det med 8 spillere ble ikke som jeg trodde. Raygun, galvaknuckles er OP. Den moden der man er i en slags team deathmatch er bullshit. Town er kjempeirriterende pga de sprekkene i bakken. Det eneste kule er at man kan få masse billig ting i mystery box.
Det er gøyere enn før da
Noen andre som sliter på ps3 akkurat nå? Får bare opp "an error occured while trying to find a session, please try again" men det funka for 5 min siden, black ops all over again, håpa spillet skulle være mer stabilt denne gangen:-/
Når jeg prøver og starta BO2, får jeg dette:
Error during initialization: Missing config file "default_mp.cfg" during initialization. May need to add to code_pre_gfx.
Prøvd og søkt litt på nettet men ingen svar og finne-.- Noen som har samme problem/funnet løsningen?
Kjipt og kjøpe et spill som ikke en gang vil fungere!

Sitat av Hawkan2k Vis innlegg
Når jeg prøver og starta BO2, får jeg dette:
Error during initialization: Missing config file "default_mp.cfg" during initialization. May need to add to code_pre_gfx.
Prøvd og søkt litt på nettet men ingen svar og finne-.- Noen som har samme problem/funnet løsningen?
Kjipt og kjøpe et spill som ikke en gang vil fungere!
Vis hele sitatet...
Fant Løsningen! Om noen andre får samme problem her er den!
Flytt hele steam mappen!
Fks fra cspill\steam TIL cSteam..
Var ikke værre en det!
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det med 8 spillere ble ikke som jeg trodde. Raygun, galvaknuckles er OP. Den moden der man er i en slags team deathmatch er bullshit. Town er kjempeirriterende pga de sprekkene i bakken. Det eneste kule er at man kan få masse billig ting i mystery box.
Det er gøyere enn før da
Vis hele sitatet...
Ingen ting overgår zombie-moden på WaW. Uansett!
Trist at det er så få game-modes på hardcore.
trist at det ikke virker
Hvordan er de greiene med tokens? får man dem når man har gått opp i rank eller ossen er det?
Sitat av Rosapanter Vis innlegg
Hvordan er de greiene med tokens? får man dem når man har gått opp i rank eller ossen er det?
Vis hele sitatet...
Ja, du får dem når du ranker opp.
Det er vel ingen som har samme problemet som meg?
Jeg spiller BO2 på PC, og jeg kan ikke joine noen parties som vennene mine inver meg til.

De kan heller ikke joine meg, eller joine hverandre.
Nat typen til oss alle er "Moderate" og vi har "Open" party.
Sitat av Mulatten Vis innlegg
Det er vel ingen som har samme problemet som meg?
Jeg spiller BO2 på PC, og jeg kan ikke joine noen parties som vennene mine inver meg til.

De kan heller ikke joine meg, eller joine hverandre.
Nat typen til oss alle er "Moderate" og vi har "Open" party.
Vis hele sitatet...
Har hatt samme problem på zombiemode
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Har hatt samme problem på zombiemode
Vis hele sitatet...
Har det problemet på zombiemode også :S
Annbefaler alle sammen og se på noen av videoene til TmarTn på YouTube. Han har veldig mange gode tips og komme med, alt fra våpen, hvordan du levler fort, hvordan du bør spille for og få høye scorestreaks osv!

I tilleg til det så er han med i #TheRace på Twitch.tv, der han, GoldGlove, Ernest Le(første til høyeste prestige i MW3) og IIJERiiCHOII jakter på å bli dem første til høyeste prestige i BO2! Dem streamer 24/7 helt til dem er framme ved sitt mål, her er det MYE god gameplay og se
Dem er lvl 54 i 3 prestige ATM.
Sist endret av JVMyhre; 16. november 2012 kl. 01:15.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Må si jeg er mektig imponert over Black Ops 2. Dette er faktisk det beste COD-spillet jeg noen gang har prøvd. Friheten i spillet har jeg forelsket meg helt i. Moralvalgene man tar er også temmelig innovative i denne spillsjangeren, dog skulle jeg ønske at man merket mer hvilke konsekvenser disse valgene har. Alt i alt er dette terningkast 6.
Og der tok Ps3 kvelden, den forbanna bluray leseren for 2. gang.

Jeg som gledet meg til å game litt i helgen..
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
ikke at det har betyd så mye for meg tidligere. Men syns det ser ut som Cod fortsatt har dårlig grafikk? Er snart på tide de klarer å produsere noe med bedre grafikk en de lagde til cod4
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Har flere av de siste call of duty spillene, men tenkte jeg skulle hoppe over dette.
Men etter å ha hørt Filmpolitiets anmeldelse av spillet på P3 må jeg jo kjøpe det.
Strålende kritikker!
Må kjøpes!!
Sitat av Lima Vis innlegg
ikke at det har betyd så mye for meg tidligere. Men syns det ser ut som Cod fortsatt har dårlig grafikk? Er snart på tide de klarer å produsere noe med bedre grafikk en de lagde til cod4
Vis hele sitatet...
De kjører vel med så og si akkurat samme grafikk og game-engine som før ja, men noen textures ser ut til og være oppdatert litt.
Er forsåvidt enig i at det bør oppdateres, men det er heller gameplayer som er avgjørende for meg, og sålangt er det det beste CoD spillet siden CoD4 etter min mening.
Sitat av Marr Vis innlegg
Og der tok Ps3 kvelden, den forbanna bluray leseren for 2. gang.

Jeg som gledet meg til å game litt i helgen..
Vis hele sitatet...
Litt sent nå, men hadde du gått på options i spillet og installert det derifra så hadde du avlasta blu ray leseren, da hadde den kanskje overlevd, må få gjort det selv
Sitat av LP88 Vis innlegg
Litt sent nå, men hadde du gått på options i spillet og installert det derifra så hadde du avlasta blu ray leseren, da hadde den kanskje overlevd, må få gjort det selv
Vis hele sitatet...
Blir rett ned på elkjøp å snylte 30 dagers åpent kjøp. Er usikker på om jeg skal gå for vanlig med hdd eller 12gb flash minne. 12gb er jo ikke noe som helst, er det i det hele tatt nok for å lagre spillsaves + oppdateringer på?

På den jeg hadde var 37 av 40 gb brukt, og hadde ikke en eneste demo eller liknende lagret. Usikker på hva som tok alle den plassen fra hdden..
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Må vell bare beklage for ei idiotisk spørsmål, men hvordan i alle dager quickscoper man?
finner ikke perken(Attachmenten?) til å gjøre det, noen som kan hjelpe meg?
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
BTW, bare en headsup, ikke bruk alle Unlock tokense deres, jeg har 1 igjen og er level 54 mens det er mye jeg ikke har unlocka, så bruk dem på det dere vil bruke!
PROTIP: Gratis Nuketown 2025!

Altså, hadde lyst på Nuketown 2025 eg også, men forhåndsbestilte aldri spillet.
Så lagde meg en egen kort historie, sa at eg forhåndsbestilte i nermeste Elkjøp-butikk, men fikk aldri koden.
Sendte dette til fb@ekjop.no , etter en halvtimes tid, så fikk eg en kode, og hun ønsket meg en god helg!

Dere som vil ha kode selv burde prøve dette.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
PROTIP: Gratis Nuketown 2025!

Altså, hadde lyst på Nuketown 2025 eg også, men forhåndsbestilte aldri spillet.
Så lagde meg en egen kort historie, sa at eg forhåndsbestilte i nermeste Elkjøp-butikk, men fikk aldri koden.
Sendte dette til fb@ekjop.no , etter en halvtimes tid, så fikk eg en kode, og hun ønsket meg en god helg!

Dere som vil ha kode selv burde prøve dette.
Vis hele sitatet...
Har sendt til både Elkjøp & Spaceworld nå, får se hvordan det går!

KP!
Sitat av Marr Vis innlegg
Blir rett ned på elkjøp å snylte 30 dagers åpent kjøp. Er usikker på om jeg skal gå for vanlig med hdd eller 12gb flash minne. 12gb er jo ikke noe som helst, er det i det hele tatt nok for å lagre spillsaves + oppdateringer på?

På den jeg hadde var 37 av 40 gb brukt, og hadde ikke en eneste demo eller liknende lagret. Usikker på hva som tok alle den plassen fra hdden..
Vis hele sitatet...
Jeg har 120 gb, og har brukt mye av det, mesteparten er spill som må installeres før bruk, er ikke lenge siden jeg måtte slette masse install filer for å få installert noe nytt:-/

Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
BTW, bare en headsup, ikke bruk alle Unlock tokense deres, jeg har 1 igjen og er level 54 mens det er mye jeg ikke har unlocka, så bruk dem på det dere vil bruke!
Vis hele sitatet...
Men er det ikke sånn i BO2 at man ikke mister tinga sine når man prestiger, sånn at man til slutt kan få alt? Mener å ha lest det.
Sist endret av LP88; 16. november 2012 kl. 16:12.
Sitat av LP88 Vis innlegg
Jeg har 120 gb, og har brukt mye av det, mesteparten er spill som må installeres før bruk, er ikke lenge siden jeg måtte slette masse install filer for å få installert noe nytt:-/
Vis hele sitatet...
Da blir det helt uaktuelt med 12gb, holder sikkert ikke i de 30 dagene engang.

Fant nå kvitteringen til ps3!
... Men det er ett problem, elnor som jeg kjøpte av er konkurs. Kan glemme å få den fiksa da. Reklamasjon går på butikken og ikke rett til sony/nordisk film?

Hvis ikke så får jeg vel prøve å fikse selv og bestille de delene jeg trenger på ebay.
Sist endret av Marr; 16. november 2012 kl. 16:16.
jeg kjøpte black ops 2 og jeg prøver å spille med vennene mine men når jeg accpte så kommer det opp ''ERROR unable to join game session'' hva er galt er det noen såm kan hjelpe meg ?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du må åpne porter i routeren din.
Sitat av Jokerz90 Vis innlegg
jeg kjøpte black ops 2 og jeg prøver å spille med vennene mine men når jeg accpte så kommer det opp ''ERROR unable to join game session'' hva er galt er det noen såm kan hjelpe meg ?
Vis hele sitatet...
Holder med en tråd mr.

Nat type som sagt
Sitat av Fleff Vis innlegg
Du må åpne porter i routeren din.
Vis hele sitatet...
hvprdan jør jeg det ?
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Jokerz90 Vis innlegg
hvprdan jør jeg det ?
Vis hele sitatet...

Bare søk på Google, how to open NAT type.....
Sitat av Marr Vis innlegg
Holder med en tråd mr.

Nat type som sagt
Vis hele sitatet...
hvordan jeg jeg det ?

Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Bare søk på Google, how to open NAT type.....
Vis hele sitatet...
jeg prøver å søke ip'en min på google crome å så kommer det opp at jeg trenger bruker navn å passord steedtouch
jeg prøver å søke ip'en min på google crome å så kommer det opp at jeg trenger bruker navn å passord steedtouch
Har fått dragonfire et par ganger men sliter litt med og styre den. hvordan går man opp og ned med den?
Hva syns folket så langt? er rank 47 nå. fikk det på midnights release jeg elsker at alle weps er balansert utenom shotguns, hater shotguns...
Sitat av Benjy Vis innlegg
Hva syns folket så langt? er rank 47 nå. fikk det på midnights release jeg elsker at alle weps er balansert utenom shotguns, hater shotguns...
Vis hele sitatet...
har spilt alle cod spillene. cod 4,5 og 6 var bra. syntes bo var dårlig samme med mw3 så har nesten ikke spilt de 2.

men bo2 er simply best
enig i den fantastisk spill! men jeg rager sånn akkurat nå for lite søvn.. må ha en liten pause fikk 33-0 på en match her om dagen og 79-6
Sitat av Benjy Vis innlegg
enig i den fantastisk spill! men jeg rager sånn akkurat nå for lite søvn.. må ha en liten pause fikk 33-0 på en match her om dagen og 79-6
Vis hele sitatet...
Når man spiller mot sånne spillere som du så får man jævlig lyst å rage quite, hender at jeg gjør det å noen gang, for alle sitt beste