Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  497 53984
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Hvordan får man open nat på mw3, pC?
Vis hele sitatet...
0,5. http://portforward.com/cports.htm
1. Finn spelet.
2. Velg router
3. Følg "step by step"
4. You're done
Har gama Mw3 i cirka 5 timer nå og er i lvl 45. Er helt sinnsykt fornøyd, og synest dette spillet er det beste i COD's historie. Anbefaler alle som tviler og kjøpe det. Mapsa er råe. Pointsreak er ny fin ting, sammen med weapon ranking! AWESOME!
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Har gama Mw3 i cirka 5 timer nå og er i lvl 45. Er helt sinnsykt fornøyd, og synest dette spillet er det beste i COD's historie. Anbefaler alle som tviler og kjøpe det. Mapsa er råe. Pointsreak er ny fin ting, sammen med weapon ranking! AWESOME!
Vis hele sitatet...
Levler en SÅ fort i MW3? Hva faen Hvor høyt lvl kan du bli, og hvor mange prestiges? Spiller kun BF3, og syns levlinga går for fort her, og eg er lvl 26, og har spillt i 32 timer
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Levler en SÅ fort i MW3? Hva faen Hvor høyt lvl kan du bli, og hvor mange prestiges? Spiller kun BF3, og syns levlinga går for fort her, og eg er lvl 26, og har spillt i 32 timer
Vis hele sitatet...

Haha, nei går egentlig veldig tregt. Er 80 levler og tror det er 15 prestiges

Men nå har jeg en KD på 3,5 da
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Haha, nei går egentlig veldig tregt. Er 80 levler og tror det er 15 prestiges

Men nå har jeg en KD på 3,5 da
Vis hele sitatet...
PTFO! Det er ikke k/d som teller, det er scoren din.
Sitat av evvedevve Vis innlegg
PTFO! Det er ikke k/d som teller, det er scoren din.
Vis hele sitatet...

Jaja, sant d Men når jeg har den KD'n og er oppe i lvl 45 på cirka 5 timer så vil vel scoren være bra?
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Jaja, sant d Men når jeg har den KD'n og er oppe i lvl 45 på cirka 5 timer så vil vel scoren være bra?
Vis hele sitatet...
Joda, men vil fortsatt si at w/l ratioen din er viktigere enn k/d ratioen.
Sitat av evvedevve Vis innlegg
Joda, men vil fortsatt si at w/l ratioen din er viktigere enn k/d ratioen.
Vis hele sitatet...
Skjønner det... Men den går ikke så bra, har ingen og spille med...
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Er det noen flere som har blitt deranked? Leste et sted at det kan skje hvis man ragequitter..? Ble deranked fra lvl 30 til 25 :/
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Hvilke modes spiller de mer erfarne av dere? Spiller selv bare TDM da jeg syns det går rimelig raskt å levle på den måten.
Sitat av thomasf Vis innlegg
Hvilke modes spiller de mer erfarne av dere? Spiller selv bare TDM da jeg syns det går rimelig raskt å levle på den måten.
Vis hele sitatet...
Går i demolition her. Vet ikke om det er noe spesielt lønnsomt å lvle i den moden, men det er gøy.
Sitat av evvedevve Vis innlegg
PTFO! Det er ikke k/d som teller, det er scoren din.
Vis hele sitatet...
Vill tørre og påstå at KD teller ganske mye i gamemodes som Team deathmatch og free for all
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Sitat av Skateward Vis innlegg
Går i demolition her. Vet ikke om det er noe spesielt lønnsomt å lvle i den moden, men det er gøy.
Vis hele sitatet...
Demolition har jo veldig lange runder som gir deg mye kills. Og hvis du greier å plante eller defuse så får jo du en del xp
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Vill tørre og påstå at KD teller ganske mye i gamemodes som Team deathmatch og free for all
Vis hele sitatet...
I TD og FFA er det å drepe som er TFO og de med høyest score er som oftest det med flest kills.
Hei, noen som vet om en nettside der man kan så hvordan man unlocker forskjellige callsigns?
Argh, mente dominiation. Blander ofte de to. Grunnen til at jeg spiller domination er at det minner veldig om Congquest.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Hei, noen som vet om en nettside der man kan så hvordan man unlocker forskjellige callsigns?
Vis hele sitatet...
De kommer som regel opp på: http://callofduty.wikia.com/wiki/Por...dern_Warfare_3 men det ser ut som det tar litt tid .

=============

Her er forresten prestige badges/emblems, sykt kule
http://mwarfare3.com/modern-warfare-...ems-leaked-567
Liker spillet, men grafikken er bare for dårlig. Kunne ønske de oppdaterte grafikk-enginen litt.

Men spillet er bra, mye action og det liker jeg
Noen som vet hvordan man tar av bakgrunnsmusikken? Klikker snart.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Demolition har jeg spilt litt, men folk løper jo rundt som hodeløse kyllinger utpå der. Føler jeg er _villt_ lite verdt for laget i de kampene der. Domination er hakket bedre syns jeg. Kan utgjøre en litt større forskjell blant alle fraggene og semtexene som flyr rundt hodet mitt. Må si jeg er enda mer fan av TDM og SnD, though.
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Synes demolition ofte blir kaos med spawnkill osv jeg. Får man ikke egentlig mest poeng etter en god HQ runde? Vet ikke om det er slik på Mw3, men på black ops, hvis man har HQ'en får man jo XP verdt en kill hvert femte sekund :P

SnD er forøvring favoritten c: Elsker sniking, lyddempere og killcams hver runde (:
Er det noen gidder å forklare meg hva strike pack support er for noe? Hvordan man får dem og sånne ting :I
Sitat av Rocku Vis innlegg
Er det noen gidder å forklare meg hva strike pack support er for noe? Hvordan man får dem og sånne ting :I
Vis hele sitatet...
Gå på create a class -> strike package. Velg en og gjør den sånn du vil ha den.
Men hvordan får man support pakkene? Det er ikke vanlige killstreaks
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Rocku Vis innlegg
Men hvordan får man support pakkene? Det er ikke vanlige killstreaks
Vis hele sitatet...
Du velger "Strike Package" under "Create a class". Velger du Support, blir ikke streaken avsluttet dersom du dør. Streaken følger deg gjennom hele gamen, uavhengig om du dør eller ikke. Men det er ikke de samme pointstreak-awards som Assault-pakken, som er den klassiske versjonen.
Jeg fant det ut. Det er på en måte killstreaks selv om man dør. Om man f.eks dreper 2 og dør, så det samme igjen, får man fortsatt UAV.

Litt for sein der gitt(:
Sist endret av sakkosekk88; 11. november 2011 kl. 00:05.
resident evil is the REAL THING går ikke lei av det rundet det 7-8 ganger :P trippelt av alle våpen fullt oppgradert
Sist endret av mr-martinss; 11. november 2011 kl. 00:20.
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
resident evil is the REAL THING går ikke lei av det rundet det 7-8 ganger :P trippelt av alle våpen fullt oppgradert
Vis hele sitatet...
Feilpost? Dette er en MW3-tråd.
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
resident evil is the REAL THING går ikke lei av det rundet det 7-8 ganger :P trippelt av alle våpen fullt oppgradert
Vis hele sitatet...
Random randomness is random.
noen her som har noen gode anbefalinger til hvilket oppsett man skal sette opp private match sånn at det blir mike myers? savner mike!
Hvis noen er keene på å spille add:Underyourbed911
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Hvis noen er keene på å spille add:Underyourbed911
Vis hele sitatet...
steam,psn,xbox live ?
Sitat av zeicko Vis innlegg
steam,psn,xbox live ?
Vis hele sitatet...
titegntitegn
Sist endret av Spirituell; 11. november 2011 kl. 23:46.
Noen på PC som er interessert å spille litt serriøst på domination? Add: Mr.Moe HD på steam.
usertitle import
bleh's Avatar
Overraskende lett å dra dette spillet. Har spilt endel eldre spill som lagger saftig under spill, men MW3 er dønn stabilt. Nydelig, BF3 ville ikke engang starte.
Beklager: Steam: Naits66

er under middels god, men en flink snakke kamerat:P
Sist endret av Pyromanic; 12. november 2011 kl. 02:21.
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
For folk som viol levle up er ikke Team Defender tingen :P Har spilt 16 timer med det når, ligger på 450ende plass i verden, men har enda ikke prestiga en gang :c
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Hvis du er god får du jo dobbel points, i tilegg får du en assist hvert tiende sekund o.sv.
Da kan du jo få masse killstreaks.
Uansett, man leveler fortest med Kill comfirmed.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Noen på PC som har problemer med at spillet tar 100% av CPUen etter et par timers spilling? Må reboote hver gang dette skjer...
Sitat av sam500 Vis innlegg
Hvis du er god får du jo dobbel points, i tilegg får du en assist hvert tiende sekund o.sv.
Da kan du jo få masse killstreaks.
Uansett, man leveler fortest med Kill comfirmed.
Vis hele sitatet...
Generelt sett så levler man fortest av å spille Ground War.

Domination og Kill Confirmed får man mest poeng av.
Sitat av oppned5 Vis innlegg
Generelt sett så levler man fortest av å spille Ground War.

Domination og Kill Confirmed får man mest poeng av.
Vis hele sitatet...
Vist du har ett bra team så levler du fort som faen av og spille headquarters/demolition.
Noen som har fått MOAB ennå?
Noen som faktisk vil spille demolition eller domination seriøst? Da mener jeg kontakt via mic, og at man spiller etter objective?
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av oppned5 Vis innlegg
Generelt sett så levler man fortest av å spille Ground War.

Domination og Kill Confirmed får man mest poeng av.
Vis hele sitatet...
Nå virker dette veldig dumt, etter de mange dagene jeg hare spilt COD, men hva er egentlig forskjellen på det man levler opp med og poeng? o: Altså, lever man ikke opp av XP, det man får hver kill, challanges, match bonus osv? Hva er score til da, og hva får man score av?
Går det ikke an å se k/d ratioen og sånne ting til andre spillere lenger?
Han nye
sgt_coke's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rocku Vis innlegg
Går det ikke an å se k/d ratioen og sånne ting til andre spillere lenger?
Vis hele sitatet...
jo? o: Tror det er barracks-> leaderboards->det du vil sjekke, feks kills.
Noen flere enn meg som blir sinnsykt frustrert over "noobs" som ikke klarer å capture eller defende noe som helst på Domination?
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Noen flere enn meg som blir sinnsykt frustrert over "noobs" som ikke klarer å capture eller defende noe som helst på Domination?
Vis hele sitatet...
Domination i mine øyne er egentlig bare en veldig mye lengre TDM. Tipper ikke jeg er den eneste som spiller gamemodes som Domination eller Demolition bare fordi man får raske kills der.
Skjer med mengder av hacked servers? Fikk instant lvl 80 av å drepe kun en kar. Trist..
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Domination i mine øyne er egentlig bare en veldig mye lengre TDM. Tipper ikke jeg er den eneste som spiller gamemodes som Domination eller Demolition bare fordi man får raske kills der.
Vis hele sitatet...
I mine også, etter man har capa A-C og B..