Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  243 19545
Sitat av Kithshok Vis innlegg
Litt uenig i den siste der. I Fallout 3 bærer både Washington DC og Capital Wasteland preg av at hvor godt et samfunn klarer seg kan måles ved å se på hvor tykk dets murer er. En avdeling fra Brotherhood of Steel har mer eller mindre forlatt sin originale oppgave og jobber aktivt for å forbedre alles tilværelse, men sitter fast i en sterkt ressurskrevende krig med super mutanter og kan ikke spare noen tropper for å hjelpe de godt spredte småbyene rundt om i ødemarken.

I New Vegas har du flere samfunn som ikke engang har nevneverdig beskyttelse - uten at de lider ekstra av den grunn. I Novac, som er relativt utsatt, er det to snipere og ett kringvern som består av noen bilvrak og piggtrådgjærer. Det finnes en stor militær organisasjon som på tross av den stadig mer nærliggende krigen med Ceasar's Legion skaper en viss stabilitet igjennom lover og håndhevelse av dem, holder raidere på avstand og skaper trygghet i alle byer som godtar det politiske systemet deres. Noen deler av Las Vegas er ennå intakt, der lever mennesker i lik ånd som de gjorde før krigen. Det finnes også både våpenindustri og transportselskap som sørger for at alle samfunn får muligheten til å kjøpe og selge varer.

Jeg synes ikke likhetene er noe særlig slående. Om du ikke mener at begge spillene bruker samme motor da.
Vis hele sitatet...
Mente strengt tatt at spillene er like med tanke på gameplay
Tilbud på Amazon.co.uk New Vegas til 160kr og gratis frakt
http://www.amazon.co.uk/Fallout-New-...1126884&sr=8-1
Fader, jeg klarer ikke å legge fra meg dette spillet Quests så det flommer over, syke greier! Jeg har lockpick 100 så nå har jeg har fått tak i noen spesielle våpen !
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Jeg skulle ta ut detta brotherhood'et i bunkeren. Måtte investere godt over 10K i Anti-material rifle med armour piercing ammunisjon. Jævlig hardt våpen.
Jeg ble jævla lei av all gåingen til slutt. Denne kommandoen fikser hastigheten:

player.setav SpeedMult 200

Blir litt juks hvis du utnytter det, så sett den heller ned til 100 før du går inn i en dungeon.
▼ ... noen uker senere ... ▼
datt over en torrent som skal være "Dead Money" DLC'n til PC, men er ganske usikker på om den er safe...

readme:

Kode

Fallout - New Vegas: Dead Money DLC
-------------------------------------------------------------------------------------

DEAD MONEY...

ABOUT THE GAME...
Dead Money is the first add-on for Fallout: New Vegas, developed by Obsidian Entertainment and published by Bethesda Softworks, released on December 21, 2010 for the Xbox 360 platform.

As with Fallout 3 add-ons, it is likely to be a timed exclusive, but no information about future availability on the other platforms has been announced so far.

Changes introduced in the add-on include the level cap being raised to 35, new perks to match the higher levels, and new achievements

SYSTEM REQUIREMENTS...

OS: Windows 7/Vista/XP
Processor: Dual Core 2.0GHz
Memory: 2GB RAM
Hard Disk Space: 10GB free space
Video Card: NVIDIA GeForce 6 series, ATI 1300XT series

-------------------------------------------------------------------------------------

OTHER COMMENTS...
Extracted this is ~256MB

This is the Dead Money DLC for the *PC*! Yes, really. It is right now a Live! exclusive, but with a little magic (And half a brain) you can have it for the PC.

Extract the files into your "...\fallout - new vegas\data\" folder; make sure to enable the packs in the launcher by clicking on the "Data Files" button and checking anything with the words 'Dead Money' in it

TRACKERS...
http://inferno.demonoid.me:3412/announce
http://tracker.openbittorrent.com/announce

-------------------------------------------------------------------------------------

                                    PLEASE SEED
                                  MERRY CHRISTMAS!
torrenten inneholder en .7z fil med disse 3 filene:

DeadMoney - Main.bsa - md5: d22f6a5bfc309a6450f47c6aac8f8486
DeadMoney - Sounds.bsa - md5: 16d810acc0acb4f92441c33c974b05b6
DeadMoney.esm - md5: 7dccf9f058523172caec1d894e02ea74

Er dette "the real deal" eller en mod?
Scene release for Dead Money DLC til Xbox er ute, så det er jo godt mulig den er ute til PC og.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Scene release for Dead Money DLC til Xbox er ute, så det er jo godt mulig den er ute til PC og.
Vis hele sitatet...
ka e "whorst case" om æ teste?
har kjøpt fallout new vegas på steam...
Worst case er at save-filer du lager etter at bsa-en er installert blir korrupt. Tviler på at mods har mulighet for å endre eksterne filer på PC-en.

Edit: http://www.thenexusforums.com/index....ost__p__357598
Sist endret av Ozma; 25. desember 2010 kl. 16:36.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Worst case er at save-filer du lager etter at bsa-en er installert blir korrupt. Tviler på at mods har mulighet for å endre eksterne filer på PC-en.

Edit: http://www.thenexusforums.com/index....ost__p__357598
Vis hele sitatet...
dammit... da venter jeg heller til "dead money" kommer til pc...
Hvor lang tid tar det?
Tok det lang tid for DLC'ne å komme til PC i fallout 3?
Ah. Visste ikke at Dead Money var Xbox "exclusive". Det er ikke sikkert den kommer til PC eller PS3 i det hele tatt, men det kan jo bare være noe de sier for at vi skal kjøpe Xbox. Jeg tipper 2 måneder, eller mindre om noen smarte karer greier å hente ut dataene fra DLC-en og konvertere til PC.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Ah. Visste ikke at Dead Money var Xbox "exclusive". Det er ikke sikkert den kommer til PC eller PS3 i det hele tatt, men det kan jo bare være noe de sier for at vi skal kjøpe Xbox. Jeg tipper 2 måneder, eller mindre om noen smarte karer greier å hente ut dataene fra DLC-en og konvertere til PC.
Vis hele sitatet...
Så du mener torrenten jeg har funnet ikke vil funke?
Skal teste den nå, jeg, kommer med tilbakemelding...

duuude... OKAY... æ har fått mer xp, men æ hører ikkeno på denne nye radiokanalen, black mountain radio e tilbake med ingenting den også...
Fikk en "Map Marker Added" beskjed, og ser nå "Abandoned BoS Bunker" på kartet mitt...







jeg drar dit nuh... wish me luck! :P

okay... so far so good...



what... the...?



kan bli glitchy... men... æ prøver...


skal ikkje poste flere bilder fra nu av, bare linker til bilder... vil ikkje spoile for andre.

[EDIT]Inni bunkeren e det masse store røde utropstegn, som vist på forrige bilde, men jeg får til å lagre!
Lagret spill, avslutta spillet, restarta spillet, saven funker![/EDIT]


gah... okay: torrenten er ubrukelig, flere modeller mangler, og radioen fungerer ikke fordi lydsporet til "dead money" ikkje funker.

Dersom du utelukkende bare er ute etter å få 5 ekstra levler, er dette torrenten kanskje noe for deg...
Men jeg holder meg langt unna intill videre.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har runna spillet nå flere ganger og har begynt å jukse litt.. Har fått typen til å laste inn et eget underjordisk "hus".. noen som vet hvor man kan se flere typer? Det var tydeligvis fler, men husker ikke hvor han fant det.
Selv bruker jeg et telt som jeg kan bære med meg. Det er genialt og du finner det her:
Det kan settes opp overalt.

http://www.newvegasnexus.com/downloa...e.php?id=36372
Takker. Kikket mer etter sicret vault som er "mitt" det jeg har nå er fylt med ammo og stuff som man kan trenge og kan ikke tas med. telt funker sikkert det å er noe artig inni det på en måte? Litt rotete og sikkert hundre skrivefeil, men det er sent på kvelden.
hatt dette spillet siden det kom ut, skal begynne å spille det i kveld, noen tips?
Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
hatt dette spillet siden det kom ut, skal begynne å spille det i kveld, noen tips?
Vis hele sitatet...
Si farvel til ditt sosiale liv.
Sitat av MyDarkSide Vis innlegg
hatt dette spillet siden det kom ut, skal begynne å spille det i kveld, noen tips?
Vis hele sitatet...
cola, snus og ferdig oppvarmet dusj når du tar deg pauser.
Sist endret av Gj3dda; 11. januar 2011 kl. 12:40.
Sitat av Gj3dda Vis innlegg
cola, snus og ferdig oppvarmet dusj når du tar deg pauser.
Vis hele sitatet...
Jeg trur du er synsk, cola å snus er en selvfølge he he
Sist endret av MyDarkSide; 11. januar 2011 kl. 12:58.
Lær deg å modde og legg til masse mods. Det gjør hele spillopplevelsen bedre og morsomere.

www.newvegasnexus.com

Programmer du trenger:

http://nvse.silverlock.org/

http://www.newvegasnexus.com/downloa...e.php?id=36901

Du må også skaffe deg archive invalidated.
Sist endret av sixfeetunder; 11. januar 2011 kl. 13:23.
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Lær deg å modde og legg til masse mods. Det gjør hele spillopplevelsen bedre og morsomere.

www.newvegasnexus.com

Programmer du trenger:

http://nvse.silverlock.org/

http://www.newvegasnexus.com/downloa...e.php?id=36901

Du må også skaffe deg archive invalidated.
Vis hele sitatet...

Dette funker vel ikke på ps3
Nei. Men jeg anbefaler å skaffe PC versjon. Rett og slett fordi du kan modde og fikse på spillet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Yess.... da har jeg noe å fikkle med resten av uka. =P

Dead money er endelig ute til pc på steam!

Må si Dead money var skuffende
Sitat av Masterpiece Vis innlegg
Må si Dead money var skuffende
Vis hele sitatet...
Jeg vil nå heller si at spillet i seg selv var skuffende.
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av Powlair Vis innlegg
Jeg vil nå heller si at spillet i seg selv var skuffende.
Vis hele sitatet...
Nei det er jeg ikke enig i. Spillet tok litt tid å komme skikkelig inn i, det var mye vanskeligere enn F3 som er et pluss. Kanskje det kunne vært litt større område å bevege seg på eller litt fler gjennomførte locations, men spillet var ikke en skuff. For min del hvert fall. Mange gode timer med postwar feeling.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Nei det er jeg ikke enig i. Spillet tok litt tid å komme skikkelig inn i, det var mye vanskeligere enn F3 som er et pluss. Kanskje det kunne vært litt større område å bevege seg på eller litt fler gjennomførte locations, men spillet var ikke en skuff. For min del hvert fall. Mange gode timer med postwar feeling.
Vis hele sitatet...
Følte ikke at det var vanskeligere og jeg syntes at det var skuffende kort.
Anngående expansion-packen "Dead Money":

Kode

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER

Noen andre som har sett likheten mellom dead money og bioshock?
I begge spillene befinner du deg på en isolert plass i verden, som ble bygget som et "perfekt samfunn", du blir jaktet på av zombier, du har automater for alt fra potetgull til ammunisjon, gamle maskiner og "turrets" fra fortiden står parat til å blæste livskiten din... og best av alt... i begge spillene blir du kontrollert av en dude over radio'n...
Sist endret av Turbolego; 2. mars 2011 kl. 15:00.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Finnes det expansions til ps3?
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Finnes det expansions til ps3?
Vis hele sitatet...
Ja ass, du får Dead Money til Ps3 og.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Spilte Fallout NV i 3-4timer for jeg ragequitta pga en bug.

Avinnstalerte spillet istad. Skal innstalere Fallout 3 igjen istedenfor.
Fallout 3? More like bugout 3 amirite?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av ThreeWorlds Vis innlegg
Fallout 3? More like bugout 3 amirite?
Vis hele sitatet...
Har vel 40-50 timer ingame i fallout 3, uten noen nevneverdige bugs. I Fallout NW har opplever jeg en bug per 10min cirka. kjedelig :/.
Itillegg var alt veldig sivilisert iforhold til 3ern. Mista litt av den post-apokalyptiske folelsen
Sist endret av Bombasa; 31. mai 2011 kl. 20:07.
Har runda spillet på alle måter nå, er det bare jeg som synes dette var en sikkelig skuffelse og et møkkaspill?
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Har runda spillet på alle måter nå, er det bare jeg som synes dette var en sikkelig skuffelse og et møkkaspill?
Vis hele sitatet...
Ikke et møkkaspill, men en skuffelse, ja det var det dessverre.
Shady Banana
Quix's Avatar
Enig. Stoooor skuffelse. Masse bugs, slutt uten noe serlig ''closure'', veldig kort og ikke noe serlig Fallout-feeling
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
new vegas er da faen ikke kort??? Det er jo ganske så langt. Tar jo minst 20 timer + og utforske alt, gjøre alt av sidequester + hovedquester.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
new vegas er da faen ikke kort??? Det er jo ganske så langt. Tar jo minst 20 timer + og utforske alt, gjøre alt av sidequester + hovedquester.
Vis hele sitatet...
Fallout 3 (uten expantions) tar jo fint 80-90 timer a runde da.
Sist endret av Bombasa; 6. juni 2011 kl. 02:37.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Korrekt, derfor jeg sa "minst" kunne egentlig skrevet minst 30 timer. For fallout 3 og new vegas er så langt fra kort som det går ;P
Tar ganske mye mer enn 20 timer å utforske alt hvis du følger med alle dialogene.
Selv syntes jeg New vegas var mye lengre enn fallout 3, men også fylt med mye mer action og litt for mange folk. Det var ikke langt nok mellom "sivilisasjonene" etter min mening. Uansett hvor du går så vandrer det enten NCR, Legion, Powder Gangers, Fiends eller Merchants der. Stemninga var rett og slett mer "gøy på landet" enn en atomruinert storby.

Og er det noen her som har prøvd Honest Hearts? Jeg ble ufattelig skuffet over hvordan den expansionen var.
Sist endret av Katalysator; 6. juni 2011 kl. 06:41.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Shady Banana
Quix's Avatar
Har nettop akseptert questet ''Ghost Town Gunfight'' men rett etterpå så jeg at jeg kan gå MOT Goodsprings. Er det noen måte å få akseptert ''Run Goodsprings Run'' fra Joe Cobb på?
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Fallout 3 (uten expantions) tar jo fint 80-90 timer a runde da.
Vis hele sitatet...
Husker jeg fikk bronkitt på VG1 så fikk jeg sykemelding for en uke. Brukte hele uka på å få rundet det! Aah, savner følelsen av å ikke ha rundet det.. Noen som vet om det kommer flere Fallout spill?
Jeg vil gjette at det kommer ett nytt et, ganske kjapt etter skyrim. Da tar de bruk grafikkmotoren til skyrim
▼ ... noen uker senere ... ▼
God morgen freaks! Kom over denne i stad: http://www.fallout-on-line.com/
Mer om det her: http://en.wikipedia.org/wiki/Fallout_Online

Spennende! Men dog, jeg er mer fan av serien etter Bethesda tok over
Sist endret av Lily Bowen; 12. august 2011 kl. 10:45.