Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  243 19544
Testet nettopp New Vegas, likte dårlig den mouse acceleratoren, mulig å dempe den litt eller?
Synest det var litt buggy movement og.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Altså har noen opplevd en bedre spillsekvens enn første synet av The Capital Wasteland utenfor Vault 101?
Vis hele sitatet...
Det var mer mindblowing enn å finne ut at darth vader er faren til luke..
eller?
kanskje ikke
Ahh, spiller New Vegas nå! Ingenting er som å ha 8 jævla store skorpioner etter deg, og du står der kun med ei rifle;D
Sitat av Powlair Vis innlegg
Så lenge musikken er like bra som i FO3 så er dette bankers. Det var faktisk det jeg likte mest i FO3. Musikken ga liksom den extra feelingen. Man var i så godt humør hele tiden.
Vis hele sitatet...
Når jeg spilte Vegas så tenkte jeg: Fyy faen musikken var MYE bedre enn F3. Og det er enda skumlere når du er underground. Da hører du skumle ghoul skrik/lyder osv, ble mye skvetting ja


Sitat av reaVen Vis innlegg
Testet nettopp New Vegas, likte dårlig den mouse acceleratoren, mulig å dempe den litt eller?
Synest det var litt buggy movement og.
Vis hele sitatet...
Det er mulig du.

Legg disse:

fForegroundMouseAccelBase=0
fForegroundMouseAccelTop=0
fForegroundMouseBase=0
fForegroundMouseMult=0


i Falloutprefs.ini under [Controls] (.ini filen ligger i /dokumenter/my games/FNW)

Men husk å huk vekk Read Only når du gjør det, så lagrer du filen, og huk Read Only igjen.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Altså har noen opplevd en bedre spillsekvens enn første synet av The Capital Wasteland utenfor Vault 101?
Vis hele sitatet...
Et av de beste øyeblikkene i et spill ever.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Et av de beste øyeblikkene i et spill ever.
Vis hele sitatet...
Er det noen som er i tvil? : O
Synd jeg ikke hadde penger til å pre-ordre
Vill ha the caravan pack.
FO3 er blant de heftigste spillene jeg noen gang har spillt.
Landskapet,musikken, all friheten en fikk til egne valg der en må ta konsekvensene
Fall Out og Mass Effect er kandidatene mine til tidenes beste singelplayer spillene.

Er sikker på at FONW ikke vil skuffe
spilt f3 med alle 5 exp... kan egentlig ikke si gleder meg til vegas, synes ikke spillet var så utrolig, gleder meg mer til tes 5 kommer jeg
http://fallout-new-vegas.info/wp-content/uploads/2010/10/falloutguide004.jpg

Kilde:
http://fallout-new-vegas.info/
Flott at du postet kartet, takk!

Ser ut som Are 51 er med og, rett over zone 2
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Vist faen, så jævlig ålreit. Area51 i et Fallout-spill, kan det ble mere ålreit?
Og her er baksiden av kartet jeg postet i sted, ser vertfal slik ut:
http://www.duckandcover.cx/NewVegas/fnvmap2.jpg

kilde:
http://fallout-new-vegas.info/

Står masse bra info på den .info siden ^^

Hvorfor kan man ikke edite poster som er noen timer tilbake? Må jo poste 2 rett etter hverandre nå.

Foresten så kan er det noen utviklings videobloog her
http://fallout-new-vegas.info/developer-diary/

EDIT: Poster blir vist sammen når de er "dooble" post Da lærte jeg noe nyt i dag og
Sist endret av Shudo; 20. oktober 2010 kl. 11:03.
Hva synes folket til nå? Jeg storkoser meg med spillet! Velger dere å stjele og være idioter eller er dere høflige og snille?
Er det folk her som har fått spillet allerede? Trodde det ikke kom ut før på fredag. Å er det PC, 360 eller ps3 dere har på?
Stikkordet er Skidrow og det er ute til PC.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Gleder meg til og få testa det ut nå! bare 11timer igjen -.-
Fikk epost av platekompaniet i dag
"Hei. Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag"
Vis hele sitatet...
så er jeg heldig nå får jeg det i morgen Bare ikke posten mister det da xD
Min ble sendt fra CDON i dag morges. Blir bra, håper det er her i morra.
T minus 1 day and 6 hours til det blir unlocka på steam, har pre-loadet og alt
Jeg pleier å gå etter instinkter som jeg hadde gjort på ekte for å overlevd i en post-apokalyptisk verden.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg har spilt det i nesten to timer i strekk nå. Jeg liker atmosfæren, men synes storyen var noe bedre i Fallout 3. (Dog var headshot en interessant måte å åpne den på... )

Jeg har ikke utforsket mye nok av landskapet til å uttale meg om akkurat dét ennå, (som vel uansett bare er mild variasjon innenfor temaet "blåst til helvete") men... bortsett fra de to tingene hadde jeg ikke visst hvilket spill jeg spilte.
Sist endret av robhol; 20. oktober 2010 kl. 22:28.
Til dere som har det: Er area 51 med?

Sikkert et stort spill så det er antagelig et umulig spørsmål nå i starten.
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Jeg kan forstå at folk laster ned spillet fordi man ikke greier å holde seg. Men liksom, det er mange ganger fetere å gjøre noe ut av dagen, skaffe spillet, sette seg godt ned, installere og lese manualer og titte på kart i mens, sprette en pose potetgull og skvælpe i noe drikke, slokke lyset og oppleve opplevelsen. Enn å trykke seg frem på TPB å pumpe ned spillet?
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Jeg kan forstå at folk laster ned spillet fordi man ikke greier å holde seg. Men liksom, det er mange ganger fetere å gjøre noe ut av dagen, skaffe spillet, sette seg godt ned, installere og lese manualer og titte på kart i mens, sprette en pose potetgull og skvælpe i noe drikke, slokke lyset og oppleve opplevelsen. Enn å trykke seg frem på TPB å pumpe ned spillet?
Vis hele sitatet...
Enig! Og i tillegg vite at man får oppdateringer kontinuerlig, uten å måtte re-installere spillet. I tillegg vil expansions være svært enkelt å installere.
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av prenix Vis innlegg
Enig! Og i tillegg vite at man får oppdateringer kontinuerlig, uten å måtte re-installere spillet. I tillegg vil expansions være svært enkelt å installere.
Vis hele sitatet...
Javist det også, man har garanti og krav på at alt skal funke. Jeg hadde blitt så eksaltert og arg hvis spillet plutselig ikke funka og ødela PCen eller whatever, det er så lett å drite seg ut med nedlastning.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Javist det også, man har garanti og krav på at alt skal funke. Jeg hadde blitt så eksaltert og arg hvis spillet plutselig ikke funka og ødela PCen eller whatever, det er så lett å drite seg ut med nedlastning.
Vis hele sitatet...
Steam er ikke så veldig annerledes da ^^'


Liker å ha en dato å glede meg til. Dette er eneste grunnen til at jeg noen ganger kjøper dvder, cder og spill. Sinnsykt mye morsommere å ha en håndfast dato man kan glede seg til, istedenfor at man snubler over en torrent..

Men nå har jeg kjøpt på steam. Mest fordi Fallout3-en min døde. Er ikke sikker på hvorfor, men kan ha noe med *host*pirat*host*

[edit]
Ja, det dere der oppe snakker om ^
Jævla piratspill... x)
Sist endret av Toaru; 20. oktober 2010 kl. 23:10.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Javist det også, man har garanti og krav på at alt skal funke. Jeg hadde blitt så eksaltert og arg hvis spillet plutselig ikke funka og ødela PCen eller whatever, det er så lett å drite seg ut med nedlastning.
Vis hele sitatet...
I tillegg støtter vi utviklerene, slik at de kan fortsette å gi ut slike flotte spill, og forbedre de enda mer! Spillet koster da for all del ikke stort mer enn èn timeslønn.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Jeg kan forstå at folk laster ned spillet fordi man ikke greier å holde seg. Men liksom, det er mange ganger fetere å gjøre noe ut av dagen, skaffe spillet, sette seg godt ned, installere og lese manualer og titte på kart i mens, sprette en pose potetgull og skvælpe i noe drikke, slokke lyset og oppleve opplevelsen. Enn å trykke seg frem på TPB å pumpe ned spillet?
Vis hele sitatet...
Alle de tingene du gjorde gjorde jeg dager før jeg lastet ned Altså titte på kart, slokke lyset, laste ned, lese manualer og slikt. Ser ikke hvorfor slikt skal bli mer spennende fordi om jeg velger å få tak i spillet før deg Nå har jeg spilt i 7 timer og skal fortsette hele natta! Føler jeg kan bruke en måned og to på dette spillet etter jeg har studert kart og ser hvor lite jeg har utforsket til nå
Anmeldelse av spillet, for de som ikke kan vente:
http://www.itavisen.no/854106/farvel-las-vegas
Skidrow er ferdig og klar om 15 min Gleder meg
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Alle de tingene du gjorde gjorde jeg dager før jeg lastet ned Altså titte på kart, slokke lyset, laste ned, lese manualer og slikt. Ser ikke hvorfor slikt skal bli mer spennende fordi om jeg velger å få tak i spillet før deg Nå har jeg spilt i 7 timer og skal fortsette hele natta! Føler jeg kan bruke en måned og to på dette spillet etter jeg har studert kart og ser hvor lite jeg har utforsket til nå
Vis hele sitatet...
Hmm, men du lastet ikke ned altså? Bestilt fra utlandet eller vært heldig da eller? Også det å kjøpe det i butikken å slå av en smart prat med butikkfolka er litt av kosen, de knabber alltid ett spill så fort leveransen er kommet Også den følelsen av å faktisk ikke ha lyst/tid på/til burger på mac'ern fordi man er så gira på å komme hjem
Yes Kom netop hjem fra skolen for å oppdage at spillet lå i postkassen
Nå blir det spilling som bare det
Er for øyeblikket på 61,9% fra Skidrow, lenge siden jeg har gledet meg så mye til et spill ja.
Kommer til å kjøpe det på PS3 senere, men klarer dessverre ikke å vente! Blir nok fri i morgen
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Fy faen jeg skal ikke på skolen i morgen, det er enda klarere enn noe ganske klart. Rett opp og inn til åpningstid, og til Sverige å handle stort og i det hele tatt. Faen for ei helg det skal bli
Hvor er det billigste stedet å kjøpe spillet til PC ?
Sitat av Nikolai.n Vis innlegg
Hvor er det billigste stedet å kjøpe spillet til PC ?
Vis hele sitatet...
http://www.prisguide.no/produkt/126789
Tenkte da om noien butikker hadde tilbud på det eller noe. Spaceworld solgte Fallout 3 til 200 spenn første uka når det kom.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Fy faen jeg skal ikke på skolen i morgen, det er enda klarere enn noe ganske klart. Rett opp og inn til åpningstid, og til Sverige å handle stort og i det hele tatt. Faen for ei helg det skal bli
Vis hele sitatet...
Har allerede ordnet meg 'hjemmekontor' fra jobb ;-)
6 timer igjen, jeg er så jævla stoked atm at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg! D:
Det er bra jeg har høstfeire nå!
Ble så jævlig skuffa. Fikk Fallout: New Vegas i posten i dag og skulle installere spillet for så å finne ut av at jeg ikke kunne installere det fordi steam ikke hadde åpna opp spillet enda.
installerte dette etter skolen i dag(slutta tidlig). brukte SKIDROW. genial torrent, spiller er nydelig å se på, kansje litt utdatert grafikk men det gjør ingenting.

var ikke så tungt som jeg trodde heller, mitt gamle Asus Radeon HD 4850 dro det på max og 1920x1080 med bare såvidt det var med hakking.

jeg er fornøyd
Sitat av sixfeetunder Vis innlegg
Ble så jævlig skuffa. Fikk Fallout: New Vegas i posten i dag og skulle installere spillet for så å finne ut av at jeg ikke kunne installere det fordi steam ikke hadde åpna opp spillet enda.
Vis hele sitatet...
Den er kip :P
Glad jeg kjøpte det på ps3, det gikk å spille i dag Sinskyt digg spill, helgen skal bli drit bra ;D
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Det blir Ps3 versjonen her i gården og. Og da på en ny 40" Samsung 3D 200Hz, gleder meg utrolig.
Jeg føler ikke at single player spill skal ha noe med steam å gjøre. Det funker veldig fint med multiplayer spill, men spill som Fallout er ikke ment å være tilknyttet nettet på noen måte.
2 timer til unlock på Steam!

Blir nødt til å fucke opp døgnrytma i dag gitt
SKUFFAAAA!

Noe av det jeg elsket med Fallout 3 var at du fikk hele historien, her møter du plutselig på en skokk med mennesker og forbindelser du ikke aner en dritt om, men karakteren vet alt om.
Selv også litt skuffa, kartet er jo en 1/4 del av hva det var på fallout 3. Storyen var heller ikke alt for mye å skryte av.
Har ikke spilt gjenom det enda, fikk det jo i dag :P Dere har vel lastet ned dere xD

Uanet, til nå synes jeg det er et dritbra spill Gleder meg til å utforske og alt det, det jeg elsker med fallout er at du kan gjøre akkurat det du vil (nesten) :P
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Selv også litt skuffa, kartet er jo en 1/4 del av hva det var på fallout 3. Storyen var heller ikke alt for mye å skryte av.
Vis hele sitatet...
Sist jeg sjekket var området var ca. like stort som i Fallout 3. Det er ivertfall det utvikleren og folk på forskjellige forum sier.
Sist endret av sixfeetunder; 22. oktober 2010 kl. 00:41.
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Dere kunne vel umulig ha så veldig store forventninger til New Vegas? Med tanke på den lille tiden på utviklingen, lite nytt rundt alt sammen og i det hele tatt. Det blir nok helt enkelt "noen timer til med fallout (3)".