Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1658
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei freakere.

Brakk beinet for noen uker siden og fikk noe tramadol mot smertene. For å ruse meg testet jeg første dagen 200mg, ble sløv, varm som faen med kløe, samtidig koste jeg meg veldig.

Noen dager senere prøvde jeg 250mg, det var som om jeg ufrivillig gikk inn i drømmeland uten å sovne. Det som var skummelt var at jeg måtte minne meg selv på og puste. Det ble sjeldnere og dypere åndedrag. Alt jeg ville var å holde øynene lukket å sove, men jeg var livredd for å aldri våkne.

Jeg reiste meg opp fra sengen og satt eller sto for å holde meg våken.

Det jeg lurer på er: Er dette en vanlig opiat rus? Var det nesten overdose? Eller kunne jeg blitt liggende i sengen bekymringsfritt med øynene lukket.

Ville vært så jævlig flaut å uheldigvis overdosert og dødd fordi jeg spiste for mye av smertestillende legen ga meg for brukket ben
Overdose-tegn det der ja.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tror det du opplevde var nærmere "lucid dreaming". Men alle personer er ulike så jeg kan ikke si jeg har rett.

Tramadol overdose er på over 1 gram iallefall. Det fucker serotoninen også, så viss du overdoserer på tramadol er det bad for hjernen å du kan få repirasjons svikt(slutte å puste) å mange andre ting.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
Overdose-tegn det der ja.
Vis hele sitatet...
Det jeg tenkte også. Burde ha hatt mer kunnskap om stoffet på forhånd. Logikken jeg brukte ovenfor meg selv var at 250mg ikke var så forskjellig fra 200mg. Der tok jeg feil, de 50mg mer gjorde en stor forskjell for en uten toleranse som meg.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Glemte å nevne at jeg hadde drukket 2 øll tidligere på dagen. Og at jeg røyket hasj under tramadol rusen.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkohol forsterker opiat rus, men på 250 mg å 2 øl tviler jeg på at du hadde dødd. Med mindre du veier 30 kg. Jeg tror fremdeles det du opplevde var lucid dreaming.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har opplevd noe det samme selv. At du bare har lyst til å lukke øynene og la tankene gå. Tror nok ikke det har noe med overdose å gjøre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det jeg tenkte også. Burde ha hatt mer kunnskap om stoffet på forhånd. Logikken jeg brukte ovenfor meg selv var at 250mg ikke var så forskjellig fra 200mg. Der tok jeg feil, de 50mg mer gjorde en stor forskjell for en uten toleranse som meg.
Vis hele sitatet...
Derfor denne siden er her. Så man kan lære slikt FØR men gjør ting
Anonym bruker
"Øm Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trodde det var vanlig? I så fall må jeg ha overdosert hver gang :P 450mg + fylla så våknet jeg i eget spy men det gikk overraskende bra lol..
Anonym bruker
"Bred Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Trodde det var vanlig? I så fall må jeg ha overdosert hver gang :P 450mg + fylla så våknet jeg i eget spy men det gikk overraskende bra lol..
Vis hele sitatet...
Hadde neppe gått like bra dersom du hadde ligget på ryggen.

TS jeg hadde det som deg i går. Skjøt 30 mg Dolcontin. Har null toleranse og er litt tynn. Litt etterpå tok jeg Ritalin. Så da følte jeg meg jo fin. Så tok jeg ei øl. Da Ritalinen hadde gått ut så merket jeg når jeg skulle sove at jeg pustet dårligere. Har et pulsoksymeter og oksygenmetningen hadde sunket til 95. Derfor turte jeg ikke legge meg til å sove før jeg så at metningen hadde stabilisert seg på 97 i frykt for at den ville synke videre når jeg sovnet.

En gang klarte jeg å ta overdose på benzo. Da merket jeg når jeg holdt på å sovne at jeg stoppet nesten helt å puste. Jeg slet med å holde meg våken så måtte ringe 113. Sovnet innen ambulansen kom og på sykehuset hadde jeg metning på 70%. Så jeg måtte få medisin to ganger for å motvirke respirasjonssvikten. Hadde dødd hvis jeg ikke hadde blitt oppmerksom på det og ringt 113.

Dumme meg tok resten av dolcen i dag. Har ikke noen tegn til respirasjonssvikt i dag, men har 45 i puls så er skeptisk til å legge meg i dag også. Hehe. Selv om pulsen har holdt seg stabil i flere timer. Har lav puls til vanlig (50-55), men synes 45 er litt for lite. Men jeg ringte anonymt til legevakten som mente det ikke var noen fare så mange timer etterpå og så lenge respirasjonen er normal.

Nå har jeg fått stygga på dolc. Bare en teit måte å slippe å kjenne på vonde følelser. Gidder ikke skaffe meg dolc flere ganger...