Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 951
Anonym bruker
"Høflig Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La oss si at jeg har kredittkort gjeld på 34k som jeg vil betale ned med kontanter jeg besitter som følge av ulovlig virksomhet, er det store odds for at det vil bli stilt spørsmål om jeg f.eks setter 10k direkte inn på konto, for å så umiddelbart betale ned 10k av gjelden?
Jeg er virkelig ikke noe flink på dette, men mener å ha hørt at når du setter inn over 10.000 nok kontant må du fylle inn et skjema hos banken der du skriver hvor kontantene kommer fra.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Emilher1: Nei, det stemmer ikke.

OT: No stress og sette inn 10k rett på konto.
Anonym bruker
"Høflig Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor ofte og hvor mange ganger før varsellapene går?
Ville satt inn 34 k med en gang jeg og betalt gjelden, trur ingen leer på øyelokket, hvis noen spør så er det bare å si at du har fått penger av en gammel onkel for å betale ned gjelda.

Men skal du jevnlige sette inn penger så vil det nok gå en lampe fortere og dekan jp være vanskeligere og forklare enn en medium sum en gang.
Går helt fint.
Sitat av tearz83 Vis innlegg
Ville satt inn 34 k med en gang jeg og betalt gjelden, trur ingen leer på øyelokket, hvis noen spør så er det bare å si at du har fått penger av en gammel onkel for å betale ned gjelda.

Men skal du jevnlige sette inn penger så vil det nok gå en lampe fortere og dekan jp være vanskeligere og forklare enn en medium sum en gang.
Vis hele sitatet...
Enig med denne. Bedre å bare kjøre på med ett innskudd og en nedbetaling. Bonus om du får til å sette inn pengene en dag eller to etter du har bursdag.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alt over 10.000 registreres i eget register, men det har ingen praktisk konsekvens!
Går helt fint og sette inn uten spørsmål.

Har du helt noia kan du lage en falsk finn-annonse hvor du "selger" et dyrt stereoanlegg, sykkel, båt osv.
Har satt inn 70 000kr cash, 45 000kr, 100 000kr - aldri fått noe spørsmål.

Når jeg tenker meg om satte jeg inn 14 000kr cash på en kompis sin konto. Dama i banken trodde jeg var han. Hadde kortet hans - som jeg hadde overtrukket i utlandet. Jeg sa at jeg visste at kontoen var endel overtrukket og bankdama virket bare happy for et jeg var "ansvarlig" kunde.