Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 699
Skulle pakke ned sakene til eks-samboeren min og der datt det ut en halv pille. Har lett på nettet i flere timer om hva det kan være men finner ikke noe å bli klok på.
Kanskje noen av dere kunne hjulpet meg?

Den er:
7,2mm i diameter
3 mm i dybden
Rund og flat
Delestrek og litt gulaktig hvit.

Ny her så vet ikke hvordan jeg får lagt ved bilder heller. Bare lurer på hva det kan være, hun er på tur ut av leiligheten uansett men aldri hatt mistanke om bruk av nark
Det datt ned en halv pille fra hennes saker dere holder på å pakke ned. Saker hun er i ofte? Eller en gammel jakkelomme ikke brukt på åresvis.

Vi skal ikke langt tilbake før slike medisiner var veldig vanlig og gi ut. Bare du hadde problemer med er å sove så var det rett på Diazepam.(om det skulle være virkestoff på narkolisten) De fleste medisiner er IKKE på narkotikalisten.

Min mormor har en musematte med stesolid reklame. Hun var gift med overlege og også jobbet på uni. sykehus.



Til noen, helt off-topic, hører ikke til tråden, beklager det; hvordan kan dere tro dere er så smart, men likevel være så dum.
Sist endret av Naturgrønn; 30. januar 2023 kl. 13:45.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det så viktig da? Bare spørr vedkommende?