Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 543
Hei, sitter med veldig lite heroin igjen da jeg skal sjekke inn på avrusning om noen dager og har lite lyst til og kjøpe mer og derfor har jeg spørsmålet
Hva holder deg lengst frisk? Røyke eller skyte?
Sist endret av Trollmuuunen22; 29. januar 2023 kl. 11:30. Grunn: Feil
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Definitivt ikke røyke.
De gangene jeg har røyket dop på folie fra luka har det alltid endt med minst like mye frustrasjon som kos og rus.

Har ikke røyket så mye, kanskje totalt 30-40 gram i mitt liv?

Har aldri skutt, har alltid hatt aversjon mot skyting uansett hvor på kjøret jeg var. Men, et skudd vil holde deg frisk lengst.

Hva med å snorte? Vil definitivt anbefale det alternativet.

Røyking - man jager og jager og jager og jager og jager. Skikkelig "MER, GI MEG MER!".
Og så går man tom og angrer på at man ikke sparte det til nesa, fordi det varer lenger og er mer økonomisk.

Husker en uke jeg hadde to kuler med god dop, hard stein som lukta sterkt eddikete, som jeg egentlig skulle pushe i Brugata for flere år siden.
Det var en del tusenlapper med andre ord.

Testa dopet ved å røyke litt.

Endte med å røyke opp to kuler, 10 gram HELT alene i løpet av litt over ei uke. Var så og si bare hjemme og røyka.
Husker jeg satt i senga på en av de siste dagene med Bojack Horseman på TV-en med en haug av brukt røykefolie i søpla.
Røyket masse, men ble aldri helt fornøyd.
Tror du jeg rota gjennom ALT av brukt folie da jeg var tom eller? Bare for å røyke stusselige forkullede rester med dop av krøllete folie.

Røyka så og si konstant de dagene, sa til meg selv at det var en liten ferie. Vi snakker 9-10 dager hvor jeg brukte opp nesten tosifret antall ruller med lukefolie.

Og jeg fikk ingenting ut av det annet enn å suse rundt i Opiumtåka og være bekymringsfri.

Jag, jag, jag. Skjønner veldig godt hvorfor det kalles å jage dragen.

Ordnet meg Subutex etter dette og trappet ned.
Og Subutexen var faen meg bedre. Bedre rus. Ikke noe jag. Stabilt friskmeldt.

Nei, fuck Heroin, spesielt røyking.
Nåla er nok verst mtp. overdosefare og skader, men røyking suger også.

Eneste måten en kan nyte Heroin med et snev av fornuft og måtehold er nok ved å sniffe. Det tror jeg hvertfall.
Jeg føler røyking er den safeste inntaksmetoden, men også den man waster mest produkt på også. Mer bang for buck ved snorting ja som karen over sier. Når det kommer til skyting har jeg aldri trengt mer enn 0.1 i løpet av en hel dag. Meste jeg noen gang har vært på er opp mot 0.3 i ett skudd, men det var i en skikkelig dårlig periode og kvaliteten gjorde armene mine fort blåe, brune og grønne. Not gud.
Sist endret av thetech; 29. januar 2023 kl. 12:07.
Alltid foretrukket å snorte tynne, små linjer med minus. Da holdt det lenge. Men om du allerede skyter er det kanskje ikke like fristende.