Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1550
Er desperat etter langvarig skade (skulder + korsrygg). Ønsker å teste ut thymosin beta-4 da flere jeg har snakket med med lignende plager har fått god resultater.

De kildene jeg har (nettbasert)selger peptider, men ikke BAC vann.

Ser at dette ikke kan fås tak i hos apotek i Norge, men en kan derimot få tak i injeksjonsvann...

Er det slikt at man MÅ bruk BAC, eller er det kun om den ferdig konstituert peptiden ikke brukes opp innen X dager?
Er det kanskje fare for at selve peptidene er forurenset med bakterier, og derfor nødt til a blandes med BAC først (for sikkerhets skyld?)

Takker på forhånd

(PS, postet i "andre stoffer" på feil og får ikke slettet, mod-hjelp? &#128578
Du ikke men gskal det stå flere dager så for egen sikkerhet ville jeg ha blandet med bac vann.

Hadde du søkt så har jeg svart på hvordan du kan lage bac vann selv.

https://freak.no/forum/showthread.ph...iostatisk+vann
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke brukt tb-500 men ghrp-2 og grf mod 1-29 og det blanda jeg med sterilt vann uten problem.
Om det er noe forskjell på hva man skal blande ut det du snakker om kontra det jeg brukte er jeg usikker på.
Men samtidig vet du egentlig ikke helt hva du får når man handler slikt.
Sitat av mazika Vis innlegg
De kildene jeg har (nettbasert)selger peptider, men ikke BAC vann.
&#128578
Vis hele sitatet...
BAC vann er sterilt vann. De selger det på apoteket.
Feks: https://www.apotek1.no/produkter/ste...0x20ml-563122p

Og de som selger peptider selger gjerne også BAC vann overpriset. Jeg ville vært forsiktig med kontakten din.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sterilt vann får du kjøpt på de aller fleste apotek, men ikke bli overrasket om de advarer deg imot å injeksere eller drikke det, siden helt sterilt vann ikke inneholder mineraler og H2O vil da trekke mineraler ifra kroppen.. Og det er som regel billigere enn selv det billigste minerallvannet du får kjøpt på flaske på dagligvarebutikkene, selv om prosessen for å sive ut rent H2O er jævlig møysom..
Sitat av Superspurv Vis innlegg
BAC vann er sterilt vann. De selger det på apoteket.
Feks: https://www.apotek1.no/produkter/ste...0x20ml-563122p

Og de som selger peptider selger gjerne også BAC vann overpriset. Jeg ville vært forsiktig med kontakten din.
Vis hele sitatet...
Bac vann er bakteriostatisk vann som er ment for oppbevaring, sterilt er ment for å brukes innen 24 timer.
Skal du ha en rekonstituert væske i mer enn 24 timer burde du for egen del bruke bac vann
Jeg er trådstarter fra den tråden som sjefen her ovenfor refererer til.

Jeg endte opp med å kjøpe vann for injeksjon(de har slike små vannflasker som spesifikkt er beregnet dor injeksjon), så mikser jeg 0,9% Benzylalkohol i miksen med hCG og injeksjonsvannet.

Da holder det seg lenge.

Virker som tradisjonelt BAC-vann er legemiddel i Norge.