Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2136
Hello folkens

Som tittelen sier så har jeg kjøpt meg en Playstation 4 og skal bytte ut min trofaste Playstation 3.

Å i den forbindelse så lurer jeg på om det er noe jeg burde gjøre tenke på i den forbindelsen? eller er det bare å koble rett opp og logge inn på PSN \ PS+ å begynne spillingen??
Er bare å fyre løs. Du kan ta med deg brukernavnet inkl venner fra ps3 til ps4. PSN koster vel noen skarve kroner i måneden, trur jeg. Jeg har i hvert fall betalt for et eller annet
PSA
knutazz's Avatar
Trådstarter
ja har både PSN og PS+ abb, og betaler 55,- i mnd for det, så da regner jeg med at det bare er å logge inn når jeg starter konsollen
Sitat av knutazz Vis innlegg
ja har både PSN og PS+ abb, og betaler 55,- i mnd for det, så da regner jeg med at det bare er å logge inn når jeg starter konsollen
Vis hele sitatet...
Det er jo dumt.. 55x12=660.. Betaler du 1 år om gangen er det kun 380-390kr..
PSA
knutazz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Det er jo dumt.. 55x12=660.. Betaler du 1 år om gangen er det kun 380-390kr..
Vis hele sitatet...
Ja er klar over det, men det var sånn det ble da jeg ikke hadde de kronene når jeg registrete meg, og har ikke tatt bryet med å bytte i etterkant
Sitat av knutazz Vis innlegg
Ja er klar over det, men det var sånn det ble da jeg ikke hadde de kronene når jeg registrete meg, og har ikke tatt bryet med å bytte i etterkant
Vis hele sitatet...
Vel ett par hundre her å der blir plutselig en pen sum spart i løpet av ett år