Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  251 28693
Jeg klarer nesten ikke vente lenger nå.
Takker for tipset og gleder meg til jeg får en leverpostei-jojo i posten.
arh.... kan ikke kinesiske myndigherer ansette flere barn til og produsere jojoer!
ventet en hel måned nå!
Vurderer klagebrev!!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
For å beskrive regelmessige nFFeres galmorsomme side er det bare å referere til denne tråden. Over 50KP på en post som gir deg en gratis jojo.

Det må vel bli en jojotrikeskonkurranse på neste TG? Eneste regel: Leverposteijojo

*Begynner å se etter bøker om jojotriksing, og leser imens jeg venter på pakken fra stabburet*
Jojo kommer til å bli den nye "hitten" igjen!
Takk! Jojo på vei i posten
Sitat av Jonta
Det må vel bli en jojotrikeskonkurranse på neste TG? Eneste regel: Leverposteijojo
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvordan det er med andre nFF-ere, men min jojo kommer ikke til å overleve første dagen.
Noen andre som har fått jojoen enda? Har ikke fått min, og det er lenge siden jeg deltok.
noen som har fucka opp leverpostei sida nå?? står at den er stengt pga technical shit
Kan dere ikke finne sånne feil i noen "vinn ps3" konkuranser? =D

Hvorfor er det ingen nFF jojoer til salgs?=(
Sist endret av drrogern; 20. august 2007 kl. 18:13.
funker for meg christian.!.!
siden funker fint den
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Grantax
Vet ikke hvordan det er med andre nFF-ere, men min jojo kommer ikke til å overleve første dagen.
Vis hele sitatet...
Sant nok, men når har planer for TG gått som de skulle?
Dexter du kunne ikke tenke deg å hacke freie melkesjokolade eller noe sånt da har lyst på sjokolade
Den har blitt hacket ;p
Sitat av christian.!.!
Dexter du kunne ikke tenke deg å hacke freie melkesjokolade eller noe sånt da har lyst på sjokolade
Vis hele sitatet...
Kan du ikke bare søke på forumet for å sjekke om han kanskje ikke muligenes allerede har gjort det?
Hvis du hadde fulgt med litt er dette allerede gjort. Men comi sladret til freia og fikk noe sjokolade tilsendt! :P
Ett ord: Genialt.

Snakker vi salg av Leverpostei-jojo'er? Man kan bli rik på sånnt.
Sist endret av junkpal; 22. august 2007 kl. 16:22.
hvorfor i helvette sladra comi da ?

og sry for at jeg ikke er på nff hele tiden og følger med på hva som blir hacka og ikke blir det
Sist endret av Holmen; 22. august 2007 kl. 16:36.
så sinnsykt lættis, bestillt jojoer til mange kammerater osv ;D jævlig bra dexter, synd jeg ikke har kp igjenn Men du skal få det så snart jeg får ^^
Dexter: Er det mulig å gjøre noe av det samme på Cola sinn nettsider. Der man kan se filmer, delta i konkurranser osv, ved hjelp av "koder" man finner inni cola korken. Er det mulig å få til en samme type kodegreie? hadde vært kult da
hehe,det hadde vært rå bra da,er jo samme opplegget som leverpostei
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Forskjellen på Stabburet og The Coca Cola Company, er at sistnevnte har råd til en skåre av advokater som vil gå gjennom helvete for å få meg i fengsel.

Edit: ...og så har de råd til folk som kan programmere skikkelig.
Sist endret av dexter; 22. august 2007 kl. 23:11.
Sitat av dexter
Forskjellen på Stabburet og The Coca Cola Company, er at sistnevnte har råd til en skåre av advokater som vil gå gjennom helvete for å få meg i fengsel.

Edit: ...og så har de råd til folk som kan programmere skikkelig.
Vis hele sitatet...
Ok. Jeg bare lurte om det var en mulighet for at det kunne funke
Sist endret av junkpal; 23. august 2007 kl. 13:30.
Jeg så det var snakk om å "hacke" flash spill her på freakforum. på dette spillet: http://www.kulehoder.no/ kan man vinne iPod. Kan du få til å "hacke" det Dexter?
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av junkpal
Jeg så det var snakk om å "hacke" flash spill her på freakforum. på dette spillet: http://www.kulehoder.no/ kan man vinne iPod. Kan du få til å "hacke" det Dexter?
Vis hele sitatet...
Der er det vel like enkelt å bare spille og få over 4000 poeng. Klarte det på 3. forsøk. Ser forresten ut som den har blitt hacka fra før uansett.
Sist endret av thomasf; 24. august 2007 kl. 13:49.
Ikke lenge før de deler ut jojo'er nå,vist de i hele tatt gjør det da
er vell ingen som har fått de enda??
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Vi har ut dagen på å vinne leverpostei-jojoer til alle vi kjenner. Fristen går ut midnatt.
Så de har ikke sendt noen jojo-er enda? Begynte å lure på hvor de hadde blitt av
Jeg gjorde greiene i dag. Ser ikke ut til at jeg har vært for seint. Tror dere jeg får jojo likevel? Har bare fått grønt lys hele veien, og meldinger som "kode ok" og "Gratulerer med jojo."
Har enda ikke fått jojo, hadde faktisk glemt det:P
har fått det ja, men enda ingen jojo
Har ikke fått min jojo heller. Sikkert så mange som har "bestilt" at de fant ut at de ikke hadde nok til alle.
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Jævla søppelnerder, tror dere at de stakkars lagerarbeiderne har brukt helgen på å pakke jojoer til en million folk for å sende det på dagen? Jeezes, beregn noen uker, minst.
Tviler på det er så veldig mange som har "bestilt", hadde det ikke vært for dette emnet hadde jeg aldri hørt om det, selv om jeg ser tv og spiser leverpostei.
Jeg begynner å bli utålmodig nå, nå passer det gamle greske ordtaktet "livet er kjedelig uten en leverpostei-jojo".
Jeg fikk min etterlengtede Jo-jo 2 dager etter jeg bestillte jeg ... men så er jo jeg litt kulere den dere og da.
Lå en jojo i posten i dag før jeg stakk på jobb!
Har ikke fått min enda, hehe.
fyr opp noen bilder mens dere leker med jojo'ene deres da lurer fælt på hvordan de ser ut!
Det er vel tre gode uker siden jeg "bestilte" jojo. Fortsatt ikke fått noe i posten, bortsett fra regninger. Jeg vil tro de gjennomskuet de som skrev inn kodene uten å kjøpe leverpostei, noe jeg vil tippe er minst 90% av de som skrev inn koder.
Og hvordan i all verden skulle de kunne gjennomskue det?
de har vel bare fjernet alle requests med de fem siste tallene like på alle koder ellerno. =1 mill jojoer spart som skulle vært sendt til skapnerder..
Bra jeg har vært smart nok til å variere alle da.
Uansett dritenkelt å gjette seg til riktig nummer ved å klikke på spørsmålet. Svar riktig og få et fungerende nummer. Tviler på at de tar vare på numrene som blir tastet inn, de tar nok heller bare og gir godkjent/ikke godkjent, og krysser av på en diger liste hvilke numre som er tatt, akkurat som Extra.
tittel
dexter's Avatar
Trådstarter
Numrene folk taster inn blir ikke lagret noe sted, så de kan ikke filtrere ut nFF-folket.
Kampanjen er over.

>: (
noen som kan legge ut bilder av hærligheten?
har ikke fått min enda!
Jeg har enda ikke fått den heller:'(
savner fremdeles jojoen...
Vi har blitt lurt av leverpostei folka Jeg vil ha JoJo!!! Jeg trenger street cred, og den vil gi meg tonnevis av det
me2
vil ha jojo

noen som har mail jeg kan sende klage på?
finner ikke no på jernkampen.no lenger
Sist endret av Evelen2; 8. september 2007 kl. 23:48.