Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2493
Hei! Noen som har erfaring med Clomid for å øke testosteron produksjon? Har lest endel rundt på nettet angående dette, og det virker som at det funker bra for å få opp testo i den perioden man er under behandling, men faller fort tilbake til normal når man stopper. Er det noen her som har fått permanente økninger i produksjonen etter en Clomid kur?

Hører også mange sliter med forverret sinnstemmning og humørsvingninger, så selv om de får opp egenproduksjon av testo, så føler de seg verre pga disse bieffektene Clomid gir.

Hvordan er det med østrogenet under Clomid terapi? Øker det som et resultat av mere test->mere aromatisering, eller er det noen andre grunner til at Clomid øker dette?

Setter enormt stor pris på alle svar og tilbakemeldinger.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan forvente deg å bli en premenstruell bitch ut av en annen verden, men du ser det ikke selv før du har tråkket på en del tær. Snakker av erfaring. Les i felleskatalogen på pergotime og bivirkninger. Vil på det sterkeste anbefale deg å bruke HCG samtidig.
Er det noe grunn til at du vil bruke clomid over nolvadex?

Det øker testosteronproduksjonen midlertidig.

Clomid er jo en SERM, så det skal jo forhindre østrogenet å binde seg til reseptorene.
Sist endret av Superspurv; 11. august 2020 kl. 19:56.
Ekstravagant sau: hvorfor bruke hcg samtidig?

Superspurv: har lest en del suksesshistorier om folk som har klart å øke testo sin med x3-4 ganger. Mange har fått såpas gode resultater at de har skrinlagt planene sine om TRT, da Clomid har gjort en god nok jobb. Har ikke fått med meg at Nolva har fått til det samme. Går ikke den mere på reseptorene på selve brystet?

Har selvfølgelig også lest endel med erfaringer lignende Ekstravagent sau her nevner, og at disse humørsvingningene har overstyrt effektene av høyere testo.
Hvor godt det fungerer er individuelt. Hos noen vil det trashe IGF-1-nivåene, samtidig som det booster SHBG-nivåene. Om man bestemmer seg for å bruke det, bør man holde seg til små doser.

Klomifen består av enklomifen og zuklomifen. Begge øker østrogenet indirekte ved at ekstra testosteron vil aromatisere. Det er også slik at zuklomifen fungerer som østrogen flere steder i hjernen, i tillegg til at begge er østrogener for leveren. Når det fungerer, fungerer det veldig bra. Hos de aller fleste, er derimot TRT et bedre alternativ. Menn med veldig lave SHBG-nivåer får ofte godt resultat av klomifen, men har man lave SHBG-verdier, vil man også klare seg med lave testosteronverdier. Dette fordi man da vil ha mye mer fritt testosteron i blodet.
Sitat av Stilgar Vis innlegg
Hvor godt det fungerer er individuelt. Hos noen vil det trashe IGF-1-nivåene, samtidig som det booster SHBG-nivåene. Om man bestemmer seg for å bruke det, bør man holde seg til små doser.

Klomifen består av enklomifen og zuklomifen. Begge øker østrogenet indirekte ved at ekstra testosteron vil aromatisere. Det er også slik at zuklomifen fungerer som østrogen flere steder i hjernen, i tillegg til at begge er østrogener for leveren. Når det fungerer, fungerer det veldig bra. Hos de aller fleste, er derimot TRT et bedre alternativ. Menn med veldig lave SHBG-nivåer får ofte godt resultat av klomifen, men har man lave SHBG-verdier, vil man også klare seg med lave testosteronverdier. Dette fordi man da vil ha mye mer fritt testosteron i blodet.
Vis hele sitatet...
Takk for veldig informativt svar.

Jeg har siden søndag kjørt 20mg EOD. Lite til ingen effekter å melde om enda. Verken positive eller negative.

Jeg har derimot endelig klart å fått kloa i testo, så blir å starte min første kur om ikke veldig lenge. Er det slik at jeg må vente til at Clomiden er ute av systemet før jeg begynner å injisere test?
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk Clomid av legen. Funka veldig bra de første månedene.

Mer enn doblet testonivåene mine ila 15-20 dager.

Fikk dessverre også større appetitt, samt veldig bloated.

Ingen negativ påvirkning på humøret. Jeg opplevde mer energi.

Anbefaler å teste.

Man faller tilbake igjen når man stopper.

Vurderer å teste litt testo en periode bare for å se hvordan TRT ville være for meg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk Clomid av legen. Funka veldig bra de første månedene.

Mer enn doblet testonivåene mine ila 15-20 dager.

Fikk dessverre også større appetitt, samt veldig bloated.

Ingen negativ påvirkning på humøret. Jeg opplevde mer energi.

Anbefaler å teste.

Man faller tilbake igjen når man stopper.

Vurderer å teste litt testo en periode bare for å se hvordan TRT ville være for meg.
Vis hele sitatet...
Fikk du sjekket østradiol nivåene etter du begynte ? Hvilken dose lå du på?
Sist endret av AlexSupertramp; 15. august 2020 kl. 00:33.