Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 8187
Hei, jeg er en nybegynner innenfor kjemi og pyroteknikk, men jeg har kommet et lite stykke på vei. Min største utfordring er å skaffe diverse kjemikalier til en overkommelig pris.

Jeg var inne på apoteket i dag og spurte etter enkelte varer og prisene var en smule stive - noe jeg hadde regnet med etter en del skumming her på forumet.

H202 100ml 10% kostet 130kr
KNO3 90gram kostet 199kr

Etter å ha lest en del her på forumet, har jeg noen spørsmål. Det virker som dere finner det relativt enkelt å få tak i en del kjemikalier. En kar fant frem en side til meg, Keten.com.pl. Jeg lurte på om noen av dere kunne tenke dere å dele noen erfaringer basert på service, frakt, toll(problemer?), pris, kvalitet og leveringstid!

Er det eventuelt noen andre sider som dere kan anbefale? Jeg er veldig interessert i blant annet salpeter og diverse lunter.

Takker for svar!
Gammel tråd, men kan være relevant likevel.
Har hørt at polakkene er skeptiske til å sende farlige kjemikalier til Norge på grunn av konsekvensene det fikk for de som solgte til Behring Breivik. Du får sende dem en mail å høre.
Amatøren
Trådstarter
40 7
Hei.

Jeg har sett den gamle tråden, men jeg ville gjerne ha det litt mer oppdatert enn som så. Mye kan ha forandret seg siden.
Ingen erfaring, men politiet har full overvåkning på flere sider. Tror keten er èn av de.
Bestiller man fra noen av disse sidene havner man på en liste, noe som fører til at politiet spør hva du driver med.
Jeg, som mange andre, ble kontaktet av PST etter 22/7, fordi jeg hadde handlet på denne siden. Lurte på hva jeg skulle bruke kjemikalier til osv.