Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1426
Jeg og en kompise bestilte "Mazatec's Sacred Smoking Mix". denne for å være mer presis. Vi har lenge vært ganske så nysgjerrig på salvia rusen, lest mye skremmende om rusen, så vi tenkte vi skulle starte rolig med "Smoking Mix".

Vi fikk et brev i posten for et par dager siden, der det sto at den har kommet fram til nærmeste postkontor. Vi fikk et ganske stort brev i hånda som oste lukten av stram fiskekrydder. Var ikke så verst egentlig. Deretter så skyndter vi oss hjem for å fyre opp. Først så prøvde vi på vannpipen min, fylte hele "brønnen/skålen" med mixen, og tok noen skikkelig magadrag. Kjente kjapt at det brente i lungene, og vi fikk ikke dratt inn så mye røyk. Jeg kjente at det skjedde noe med kroppen min, det var ikke mye, men det var noe. Kjente kjapt at jeg ble meget svimmel, og på en måte "fjern". Det var som om alle tanker i hodet var borte. Dette var jo selvfølgelig veldig skuffende, samt så ble jeg veldig tørr i munnen og helt vilt kvalm, ihvertfall rett etter jeg blåste ut røyken, det virket så forferdelig overkrydret ut. Det eneste jeg satt igjen med var kvalme, svimmelhet, litt smått fjern (ikke som å røyke bønner). For å ikke glemme den grusomme stanken på rommet.

Derfor bestemmer vi oss for å fyre det på bongen!

Hadde nettopp lagd en bong av en halvannen liters cola flaske. Vi fylte hele brønnen full. Hadde ikke noe større forhåpninger denne gangen. Når jeg trakk inn denne gangen (et skikkelig magadrag) så fikk jeg ikke følelsen av at lungene mine brente opp, men utblåset var helt grusomt. Trodde jeg skulle spy, kvalmeste jeg har røyka. Ble kanskje helt satt ut i 20 sekunder etter blåset. Tenkte vi også skulle prøve det på pipe, som forventet var det ikke noe forskjell for å si det sånn.

Jeg vet ikke helt hva jeg forventet, var et veldig spontant kjøp. Håpet egentlig på en mild rus, som skulle gi meg en pekepinn på hva en sterkere extract ville føles ut som. Skuffende nok følte jeg veldig lite gitt. Fyrte opp rundt 6G av den mixen tilsammen.

Skrev egentlig dette som en advarsel for alle som er nysgjerrig på denne planten, dette er for svakt! Og det er rett å slett bortkastet penger, blir bare kvalm og ekkel. Lurer sterkt på om jeg skal bruke resten av mixen til røkelse.
Sist endret av Dodecha; 27. april 2009 kl. 16:55. Grunn: fjernet suppliernavn og url
Røykemixer har skjeldent noe virking, har ikke hørt om den der men jeg har prøvt en del blends selv og blir jo såklart like skuffa hver gang
Har akkurat kjøpt en pakke selv(Mazatec smoking mix), fra Deva ethnobotanicals.. Hvor kjøpte du fra? Flere som sier at det er stor forskjell på hvor det blir kjøpt hen.
nekroh's Avatar
Trådstarter
Sitat av TerrorViking Vis innlegg
Har akkurat kjøpt en pakke selv(Mazatec smoking mix), fra Deva ethnobotanicals.. Hvor kjøpte du fra? Flere som sier at det er stor forskjell på hvor det blir kjøpt hen.
Vis hele sitatet...
Kjøpte fra samme som deg, ble fjernet av moderator. Kjøpte forresten inn 50g. Men ikke fortvil, er visst en god erstatning for tobakk i jointen/bongen.
Sist endret av nekroh; 29. april 2009 kl. 00:27.
Jeg har prøvd smoking-mixen sammen med litt god tjall i noen par joints, og det fungerte fint! Jeg synes det smaker bedre enn tobakk. Røyken er kanskje litt stram for halsen, men det ble jeg fort vant til.

Hele smoking-mixen består av noen par meksikanske herbs. Jeg søkte litt rundt på hver av dem, og noen av dem hadde svake hallusinogene effekter. Føler at jeg blir litt mer light-headed, våken og litt annerledes høy/stein av å blande tjall og smoking-mixen istedenfor å blande tjall med tobakk. Men så hadde jeg drukket litt kaffe noen timer før jeg prøvde det, så det kan kanskje være derfor!

Hvis du har lyst på en erstatning av tobakk, så er nok dette bra å bruke. Kanskje litt billigere enn tobakk også, men vet ikke helt hvor mange joints jeg kan rulle ut av de 50 grammene med smoking-mix jeg kjøpte for 250kr.
har selv kjøpt en del på deva, og vil heller anbefale deg å investere i 3g med 45x extract.
en liten klype (det du får mellom fingrene) er MER ENN NOK !!!
tror jeg gav rundt 750.- for 3g, altså 250.- per.

1g holdt vel til en 50-60 brønner i bonga.
ADVARSEL: dette er KRAFTIGE saker ! less is MORE for å si det slik. en kompis av meg trodde meg ikke, og mente dosen var for lav. det gikk 20-30 sekunder, så fikk vi ikke kontakt med han. han ble bare stående og se forvirret rundt seg, som om vi ikke var tilstede. er slemt å nevne, men han tisset på seg bokstavelig talt !
var noe av det skumleste sa han, aldri igjen ville han forsøke dette !
personlig har jeg hatt mønster i taket, noe ala blå lysdioder som gikk i 8-tall i mønster langs takskillene. (jeg la meg ned på gulvet og kikket opp i taket.)
har også "mistet" synet ved den daglige verden, hvor alt jeg så var "atomer" i rødt, blått og sort tett inntil hverandre annenhver gang.
jeg så et glimt, som et bilde (tegnet) med min hånd og et dørhåndtak. jeg tok sjansen og åpnet døren.
stod så stille i sikkert 10 min, før jeg lukket øynene, og pustet fort inn. lukket opp øynene, og alt var ved sitt vanlige jeg igjen av verden :O

fikk dog funk på mazatec-mixen, men var ikke 1-1000 del i forhold.
gav bort resten da det var for svakt for min del.


sorry for litt avsporing på temaet, samt en mini-tripprapport, men følte den hørte med da man selv kan "se an" hva man bør forvente av salvie-planten (gitt at det var denne mixen du tenkte på, 3x extract eller noe som den het.)

- T
Høres ut som noe shitti greier du har kjøpt.
Når jeg testa salvia ble jeg så borte at jeg ikke var i rommet jeg røyka i en gang, var oppe i himmelen og lekte med en svær glidelås som førte til en annen dimensjon og masse annet...
Så jeg tror du burde ha merka det litt bedre en kvalme og tørr i halsen.
Du må huske at du ikke skal ta det i joint, men bong, store trekk og du skal holde det inne i 30sek om du klarer! 2-3 trekk holt for meg, etter det siste så ble bongen sugd ut av henda mine ( i virkeligheten mistet jeg bongen i gulvet)