Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4545
Hva: 2CB, mdma og amfetamin
Hvem: Meg selv (jente) og en dude + litt en annen dude
Hvor: Byen og hos meg


jeg er på vei inn i den 18 timen på 2cb, fortsatt intens rus og noen små visuals.
det her er kanskje en av de sykere turene jeg har med på.
Jeg møtte først en dude på byen som sa han hadde fiksa noe å ture på.
i det øyeblikket er jeg allerede ganske full og hadde droppa 120mg emma noen timer før jeg dro ut på byen. jeg fikk fortalt at han hadde fått tak i 200mg mdma, så jeg droppa det i en kapsel. Vi fant fort ut av at dealeren ikke hadde vært helt ærlig og solgte 200mg kapsler med 2cb under mdma. (det gjorde meg absolutt ingenting av vi var på 2cb, jeg hadde en helt sinnsyk trip og jeg elsker 2cb)

byen stenger og vi bestemte oss for å finne et nach og chille der, jeg begynte og merke det litt når vi sto og venta på skyssen. det begynte å kicke ordentlig inn i bilen, rundt 1,5 time etter dropp. jeg snorta en ganske feit lisse amf og etter jeg tok det traff det meg så jævlig. vi skulle egentlig til et nachspiel rett ved meg, men vi bestemte oss for å dra hjem til meg og røyke en joint også gå opp dit. Vi kom oss jo aldri til nachet, men jeg var inni en helt sjuk trip med visuals, mye lys som blinket, musikken fant jeg på en helt ny måte. det er en ting jeg kommer til å huske en god periode, og det var når jeg var helt på peaket satt vi på en tomorrowland afterparties greie på tv'n. jeg var så sinnsykt ute av meg, når jeg tenkte oi wow shit det er mye folk da, så bare toppa de det med større scene og enda fler folk og enda sykere musikk, og når jeg trodde de ikke klarte og toppe det så gjorde de det gang på gang. og jeg ble alltid like sjokkert over at de klarte det. Jeg sa helt sikkert ''det her er jo helt sinnsykt'' 100 ganger den natten. jeg vet at 2cb er noe man skal være forsiktig rundt 20-45mg er vanlig brukerdose, men jeg angrer ikke et sekund i trippen jeg fremdeles er på at jeg droppa 200mg og jeg ville gjort det igjen. det kunne gått til helvette, men det gikk ganske bra.

men noe som freaket meg litt ut var at nhår jeg var ganske hardt inn i det, svartnet det helt for meg og jeg ble plutselig en helt annen person i 2-3 minutter. jeg var rasende innvenndig og hadde lyst til at noen bare skulle hamre ned meg og gi meg skikkelig juling, så jeg ba han jeg var med å slappe meg i trynet hardt, og når han gjorde det så hadde jeg en følels i kroppen jeg aldri har hatt før. også gikk det fort over, men det kom tilbbake par ganger senere når jeg innså hvor sinnsykt hardt jeg rulla. Hele natten er egentlig et stort svart hull, selvom det er mye jeg husker så er det mye jeg også ikke husker. Mye intense farger og alt puster.

SKREVET DAGEN ETTER TRIPPEN:

Vi gikk også mye, plutselig bare reiste jeg meg for å finne objekter og ting jeg kunne trippe ut på. Bilder, ting, katten min. Jeg klarer ikke helt sette ord på det jeg så og følte.

Når klokken nærmet seg 11-12 ''neste dag'' (vi hadde jo ikke klart og sove) var jeg dritt lei av å trippe og jeg begynte få sykt angst og tenke masse negative tanker. Besøket dro og jeg satt meg ned i kjelleren for å chille litt før jeg gikk og la meg. Jeg trodde jeg begynte og komme meg ned på bakken igjen, men etter at jeg hadde røyket en spliff så jeg meg i speilet, pupillene mine var fortsatt store som tallerkener, omfg tenkte jeg, jeg er på bærtur enda! Jeg satt på aftermovien til Tomorrowland igjen for å håpe jeg fikk samme følelsen som jeg hadde når jeg så den på natten, og det fikk jeg. Når klokken begynte og nærme seg 8-9 bestemte jeg meg for å legge meg og sove.

Dagen etter: Nå sitter jeg bare med en kjempe tom følelse inni meg. Klarer egentlig ikke føle noen ting, bryr meg ikke om noen ting, smiler ikke, har sinnsykt tørre lepper (husk og drikk mye vann, jeg glemte det), tung i armene og hodet. Er egentlig bare litt deppa, men jeg vet jo at det er pga nedturen så alt i alt går det egentlig fint.

Er det noen andre som har fått i seg så stor dose med 2cb? Vet noen hvorfor jeg ikke fikk en sykt dårlig trip, eller noe skjedde med meg siden jeg fikk i meg så mye? Begynte og få litt noia når det føltes ut som at hjertet mitt datt ut av plassen sin, føltes ut som et hjertesjokk liksom.
“People are strange"
200mg 2cb? sikker på at det ikke var både 2cb og mdma i det droppet da? jeg droppa 30 mg en gang, og snortet 20 litt etter, og da kunne jeg ikke se en håndlengde fra meg en gang
^

Tviler sterkt på at du fikk i deg 200mg 2C-B og klarte å sette på en film.
På 20mg nasalt klarer jeg knapt å sette på musikk.
Sitat av Lyra Vis innlegg
^

Tviler sterkt på at du fikk i deg 200mg 2C-B og klarte å sette på en film.
På 20mg nasalt klarer jeg knapt å sette på musikk.
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke forstå hva annet det såfall har vært, eneste jeg har prøvd før det kunne minnes om er 2cb.
Hva kan det ha vært da?
Jeg satt ikke på filmen selv tror jeg, var en annen fyr her som ikke hadde tatt det, husker han ikke men han sa dagen etter at han kanskje var her i to timer.
Sitat av ravejunkie Vis innlegg
Jeg kan ikke forstå hva annet det såfall har vært, eneste jeg har prøvd før det kunne minnes om er 2cb.
Hva kan det ha vært da?
Jeg satt ikke på filmen selv tror jeg, var en annen fyr her som ikke hadde tatt det, husker han ikke men han sa dagen etter at han kanskje var her i to timer.
Vis hele sitatet...
På 200mg hadde du trolig ikke vært i stand til å kommunisere.
En kompis av meg tok 30mg nasalt, og det var umulig å få noe ut av han.

Kan fint ha vært 2c-b, men ikke 200mg.
Men om du sier det varte i 18 timer var det nok ikke 2c-b.

Kan jo ha vært et annet 2c-stoff, for eksempel 2c-i, som kan vare veldig lenge, ved høye doseringer (mulig jeg blander med et anna 2c, skyt meg om jeg tar feil).
2c-b kan jo forsåvidt også vare temmelig lenge, men aldri hørt om noen som har hatt effekt etter 18 timer, selv ved høyere doseringer enn 200mg.

Om du ikke har peiling på hvor mye som faktisk var i kapselen utover det du ble fortalt kan det jo fint være et nbome eller en DOx, som krever svært små mengder, men stemmer overens med lengde på turen, sånn ca.

Er veldig vanskelig å si utifra det du sier, men stiller meg svært skeptisk til at det er 2c-b.

Høres mer ut som du fikk en relativt kraftig dose av noe som varer lenge, ikke en heroisk++++ dose 2c-b.

Kan jo hende jeg tar feil, men er hvertfall det jeg tenker!
Sist endret av Lyra; 8. september 2014 kl. 21:28.
Det er sannsynligvis BK-2C-B og mdma.. . Siden det har vart så lenge som du sier.
Det er svært sannsynlig at ingen her og desto mindre du har den fjerneste anelse om hva du har fått i deg!
Sitat av Svampbobtrekant Vis innlegg
Det er sannsynligvis BK-2C-B og mdma.. . Siden det har vart så lenge som du sier.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig!
Både dosering og varighet stemmer rimelig bra overens med bk-2c-b.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Lyra Vis innlegg
Selvfølgelig!
Både dosering og varighet stemmer rimelig bra overens med bk-2c-b.
Vis hele sitatet...

Men allikevel syns jeg noe skurrer. 18 timer??, Mulig mdma drar det hele litt lenger.
Kan jo hende det føltes som 18 timer og selv om det var BK-2C-B så syns jeg personlig at 200mg var mye, (dobbel dose) dosering med 100mg er nok til en heftig trip.
Kan det ha vært noen av di nye NBOME - stoffene???

Flott trip rapport og bra skrevet meg skeptisk til mengde og antall timer.

Be safe, PEACE Y
Sist endret av Svampbobtrekant; 19. september 2014 kl. 11:28. Grunn: Skrive feil
200mg 2C-B hadde gjort deg full retard! Det er litt skummelt at du selv ikke er sikker på hva du har tatt 200mg av. Kan du beskrive hvordan det så ut? Halvveringstiden er også alt for kort til at det skal kunne vare så lenge, så jeg tviler veldig sterkt på at det er det du har fått i deg...

Sånn generelt ut fra det du skriver bør du revurdere litt hva du aksepterer fra hvem og ikke minst hvordan du kvalitetssikrer ting, for å bøtte nedpå tilfeldige ting du får av usikre kilder vil før eller senere ende dårlig...