Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2361
Jeg og min egen bror skal prøve å DDOS'e hverandre.
Vi bruker www.ipstresser.com
Screenshot av hvordan det ser ut: http://oi60.tinypic.com/24mcdp5.jpg

Jeg har prøvd UDP med hans IP og port 80. Det som skjer når jeg trykker "Launch Stress Test" er at jeg mister internettet selv uten at det skjer noe hos han. Vi sitter ikke på samme nettverk.

Har prøvd DRDoS med port 1025 men da skjedde det ingenting. Verken han eller jeg opplevde lagg eller mistet internettet.


Hva gjør jeg feil i innstillingene? Noen tips?
Sitat av Ylmez Vis innlegg
Jeg og min egen bror skal prøve å DDOS'e hverandre.
Vi bruker www.ipstresser.com
Screenshot av hvordan det ser ut: http://oi60.tinypic.com/24mcdp5.jpg

Jeg har prøvd UDP med hans IP og port 80. Det som skjer når jeg trykker "Launch Stress Test" er at jeg mister internettet selv uten at det skjer noe hos han. Vi sitter ikke på samme nettverk.

Har prøvd DRDoS med port 1025 men da skjedde det ingenting. Verken han eller jeg opplevde lagg eller mistet internettet.


Hva gjør jeg feil i innstillingene? Noen tips?
Vis hele sitatet...
Din bror?
Da antar jeg at dere er i samme hus, er dere det?
Tror det er noe feil med nettsiden dems, jeg får opp feil selv.

Connectivity problems with our server hosting provider have been resolved at this time... please inform support if you experience any issues. Compensation for the downtime will be announced shortly.

får bare være talmodig
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Du får prøve UDP Flooder, har selv brukt det for å teste med venner, funker fett om du har en solid linje.
Trådstarter
59 5
Sitat av Broiler Vis innlegg
Du får prøve UDP Flooder, har selv brukt det for å teste med venner, funker fett om du har en solid linje.
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt UDP Flooder. Har faktisk prøvd Net Tools 5 også.

Jeg har ca. 11mb inn og 0,4 ut.. Ikke noe å rope hurra for.
Ser ut som ruteren streiker hver gang jeg kjører igang med UDP Flooder. Det gjelder både IP Stresser og Net Tools 5.
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Sitat av Ylmez Vis innlegg
Jeg har brukt UDP Flooder. Har faktisk prøvd Net Tools 5 også.

Jeg har ca. 11mb inn og 0,4 ut.. Ikke noe å rope hurra for.
Ser ut som ruteren streiker hver gang jeg kjører igang med UDP Flooder. Det gjelder både IP Stresser og Net Tools 5.
Vis hele sitatet...
Ja da tror jeg nesten du må benytte deg av sider som IP Stresser som ikke bruker båndbredden din.
du kan jo bruke low orbit ion cannon
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
du kan jo bruke low orbit ion cannon
Vis hele sitatet...
(jeg gjorde det igjen; KP i stedet for siter. Admin pls, jeg takler ikke utseende til knappen. Tenker "+ for legg til svar" lol)

Men ja, er ikke loic javascript? Jeg har et php-script som funker, men da trenger du en webserver som støtter fsockopen og som ikke hiver deg ut med én gang for ddos-forsøk.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Heisann :')
25 6
Kanskje en smule off-topic, men bedre enn en ny tråd. Noen som vet hvordan man kan kjøpe en pakke på ipstresser.com? De aksepterer jo ikke andre bankkort enn UK, US og CA.
Sist endret av Mxs0n; 25. april 2014 kl. 22:22.