Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  125 23076
Nå har neon episoder The walking dead sesong 4 kommet ut, og alle er spendte hva som kommer til å skje videre!

Nå er det jo sånn at mange syns The walking dead har gått fra en terningskast 6 til 3 og 2, og jeg lurer bare litt på hva dere Freaks syns har blitt dårligere enn før?
Hva syns dere de gjorde feil de siste sesongene? Hvem burde de og hvem burde de ikke ha drept?

Hva enn dere synes burde vært gjort eller burde bli gjort skriv det her, vist det er noen gode grunner, her snakker jeg gode grunner, så kan jeg alltids sende en melding, poste noe eller noe lignende til AMD eller TWD produsentene, antar at jeg kan finne et sted der de poster eller sender forslag til dem.
Snakk i vei
Sesong 1 og 2 var knall. Sesong 3 sugde dritt. De satt jo bare å loka i fengslet helr sesongen. Har kun sett første episode av sesong 4, pga elektro klasse jeg går i har son tradisjon å se nyeste episoden ved matfri hver mandag. Dette har vi gjort siden sesong 1. Men siden vi har vært på utplassering i 3 uker nå. Så blir det marathon på 4 episoder på skolen imorra. Etter det lille jeg har fått med meg så skulle sesong 4 hittil være bedre enn sesong 3. Akta skriveleif skriver på telefonen.
Synes det var utrolig dumt at Andrea døde.
Spør du meg så var det jo helt idiotisk. Hun kunne jo kanskje ha ødelagt bremsene selv om hun trodde guvernøren skulle død. Uansett synes jeg de dro hele greia litt langt ut, Andrea hadde sjansen til å drepe han flere ganger og så stikke av.

Noe annet som var veldig irriterende var liket til Lori. Aldri sett en zombie spise et helt lik, og hvis det hadde vært flere, så spiser vel ikke zombier skjelettet?

Noe jeg hvert fall kom på nå som jeg synes de kunne gjort annerledes.
Sitat av Grådigpeisen Vis innlegg
Synes det var utrolig dumt at døde.
Spør du meg så var det jo helt idiotisk. kunne jo kanskje ha ødelagt bremsene selv om hun trodde . Uansett synes jeg de dro hele greia litt langt ut, hadde sjansen til å drepe han flere ganger og så stikke av.



Noe jeg hvert fall kom på nå som jeg synes de kunne gjort annerledes.
Vis hele sitatet...

Du har noen gigantiske spoilere.. Det er ikke alle her som har sett alle Walking dead episodene
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Furyon Vis innlegg
Du har noen gigantiske spoilere.. Det er ikke alle her som har sett alle Walking dead episodene
Vis hele sitatet...
Kanskje du ikke skulle klikket deg inn her da, og disse episodene har allerede blitt vist så det er naturlig at det blir diskutert.
Enig med tennbrikket at sesong 1 og 2 var bra og at sesong 3 var kjedelig. Det ser ut til å snu om igjen her i sesong 4, de tre første episodene har vert ganske bra. Jeg tror ikke det kommer til å skje så veldig mye fremover, det skjer vel mer og mer gradvis ettersom AMC har sagt at de prøver å dra ut serien til å 2022 med 10 sesonger!. Jeg håper ikke at serien blir slik at jeg bare ser serien får å se hvordan det hele ender... Jeg vil ha mer spenning og at de snart må rømme fra fengselet som de har vært i halvannen sesong nå.

SPOILER SESONG 4
SPOILER ALERT! Vis spoiler


Her ser du et tog i bakgrunnen og veldig mange zombier i fremgrunnen, håper Rick sender ut noen får å utforske dette toget litt mer. De hørte også et nødsignal på radioen i bilen som sa "Stay alivi", kanskje Rick og gjenger greier å få til sent et helikopteret til fengselet og flyer noen med til en annen plass?
Og det som skjedde med han lille gutten i episode 2 og det voldsomme dramaet nå med at de må sperre inne mange personer i karantene for at de ikke skal spre epidemien videre, som er "Airborne"?


Jeg er for at dette kan være en åpen diskusjon der vi slipper spoiler advarsler.. De som klikker seg inn på denne tråden ber om å få spoilet episoder som har gått...
Sist endret av DenNorskeste; 10. november 2013 kl. 23:59.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Syntes det har blitt dårligere etter sesong 2. De holder seg bare inne i fengselet og kommer ingen vei. Men så er jo Walking Dead en serie og ikke en film.
To første sesongene uten tvil best so far! Tredje helt okplusspluss. Fjerde sesong har til nå vært veldig merkelig, føler det blir for mye unødig, langsom, 'seig' og 'dyp' story rundt Rick som ikke kommer seg noen vei. Og at det er rar 'sytende' atmosfære rundt Rick som jeg mener tar litt mye av serien. For all del, detaljer og god story er ikke feil, men i en spenningsserie burde spenningen være prioritet nr.1.

Fortsatt en del episoder av sesong 4 igjen så håper på eksplosiv utvikling


Her er min karaktersetting:
Sesong 1 og 2 får 5
Sesong 3 får 4 til 4+
Sesong 4 til nå får 3
Sist endret av Clank; 11. november 2013 kl. 07:53.
Jeg prøvde å se igjennom det jeg manglet av sesong 3 nå. Får det bare ikke til.. Det er SÅÅ kjedelig
Jeg likte sesong 3. Ikke helt på høyden i forhold til de to første sesongene, men en god psykopat gjør alltid susen. Syntes det var synd Andrea døde da.

Noe av problemet til en slik serie er nok at etterhvert er ikke zombier alene nok, den første fasen som handler om å overleve og finne et sted er over og vi ville blitt like lei om serien bare fortsatte å ha fokus på det. Hovedpersonene er proffe zombiekillers og dreper dem fort og effektivt, og handlingen flytter fokus fra å overleve zombiene til noe annet. Zombiene blir i sesong 3 bare en bigreie i dramaet om Rick og gruppa hans som havner i krig med en annen gruppe overlevende. I sesong 3 var det guvernøren og i sesong 4 er det pesten (og sikkert mer av guvernøren etterhvert).

Jeg synes sesong 4 virker lovende så langt.

Sitat av Furyon Vis innlegg
Du har noen gigantiske spoilere.. Det er ikke alle her som har sett alle Walking dead episodene
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke har sett hele serien er det kanskje dumt å klikke seg inn på en tråd som heter The Walking Dead Sesong 4.
Jeg er litt lei av skuespillerdynamikken eller hva man skal kalle det. Alle virker som idiotiske rednecks, og det handler alltid om hvem som "egnet seg som leder" og slike greier. I tillegg har jeg lyst å se mer av forlatt sivilisasjon, andre mennesker(som ikke bare er psyokopater), om viruset, spredningen, og litt andre ting enn bare den gjengen med idioter i et fengsel.

Har dog nettopp begynt å se på serien igjen. Skal gi den en sjanse til. Håper de ikke blir i fengslet for lenge.
synes sesong 3 var bra jeg da.

uansett, det irriterer meg at de fremdeles går med sleeves og shorts istedenfor å dekke seg litt til når de skal ut på "oppdrag". hva er problemet med litt beskyttelse? neida, du får vel ikke se nok svett hud, tattiser og kløft. (satt på spissen).

dessuten synes jeg at de håndterer det nye problemet i sesong 4 veldig halvveis. de er strenge på noe og totalt slækkis på annet, så derfor gir det ikke noen mening å være effektive og strenge i det hele tatt. irriterende.
Er enig med mange andre her, sesong 1-2 var veldig bra mens 3 ble litt for kjedelig.

Skal se s4 episode 5 nå så gleder meg :O

sesong 4 er jeg fornøyd med hittil
Tror vi guvernøren står bak pesten?
Sitat av Susanna Vis innlegg
Tror vi guvernøren står bak pesten?
Vis hele sitatet...
Lurer på hvordan han greier det men er veldig interessert på å finne ut av en ting.


klikker du her får du en liten spoiler av en episode. så hvis du ikke vil bli spoila ikke klikk.
SPOILER ALERT! Vis spoiler
HVEM MATER ZOMBIENE MED MUS
Synes det har vært like spennende hele veien jeg
Nerd på deltid
Jeg har alltid vært storfornøyd med serien og jeg liker at de faktisk bruker tid på å skildre hvordan de forskjellige karakterene forandrer seg og hvordan de blir påvirker av realiteten de lever i. Forstår at noen kanskje syns at de blir litt kjedelig i lengden på grunn av dette. Men det er jo med på å skape en kvalitetsserie.
Digget denne episoden. Spesielt da:
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Hershel drepte zombies med Ben Howard - Oats in the water i bakgrunnen. Kontrastene blir så enorme!


Håpet egentlig ikke på at Guvernøren skulle dukke opp igjen desverre.

Sitat av Susanna Vis innlegg
Tror vi guvernøren står bak pesten?
Vis hele sitatet...
Virker veldig sannsynlig. Godt mulig at han Milton(han fyren med briller fra forrige sesong) utviklet noe greier før han døde.
Sist endret av gummiand; 11. november 2013 kl. 23:33.
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Lurer på hvordan han greier det men er veldig interessert på å finne ut av en ting.


klikker du her får du en liten spoiler av en episode. så hvis du ikke vil bli spoila ikke klikk.
SPOILER ALERT! Vis spoiler
HVEM MATER ZOMBIENE MED MUS
Vis hele sitatet...

Du sier noe der
SPOILER ALERT! Vis spoiler
trodde egentlig det var hun lille jenta som ga navn til zombiene, men virker sannsynlig at det kan være guvernøren
Sessong 1 og 2 var knall. Sessong 3 og 4 er helt gruuusomt dårlig! Har ventet en stund på at den skal ta seg opp igjen, men den blir bare dårligere og dårligere. etter episoden som kom idag har jeg sluttet å følge med. skal kjede meg ganske hardt for å sette på en episode walking dead nå ja.
Sitat av LP88 Vis innlegg
Du sier noe der
SPOILER ALERT! Vis spoiler
trodde egentlig det var hun lille jenta som ga navn til zombiene, men virker sannsynlig at det kan være guvernøren
Vis hele sitatet...
Det værste er at jeg sendte pm til en person for ca 10 min sia om akuratt det du skrev der.
SPOILER ALERT! Vis spoiler
tror ikke det var hun jenta, tror hun vet bedre, fengselet er grusomt så fult mulig guvernøren har gjemt seg der og gir zombiene mat sånn at zombiene skal gå berserk. Skriver på mobil så sorry for leifer
Sist endret av VitoScaletta; 12. november 2013 kl. 01:09.
Sesong 1 syns jeg var ganske bra. Datt litt ut når sesong 2 og 3 kom. Følte ikke de traff spikeren helt. Men nå følger jeg med på sesong 4 og syns det har blitt mye bedre. Nå er jeg spent på hva Guvenøren er ute etter å gjøre :P
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hvis dere har sett episode 5 så er dere sikkert enige at den episoden er tilbake på terningkast 5-6 som det engang var.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Hvis dere har sett episode 5 så er dere sikkert enige at den episoden er tilbake på terningkast 5-6 som det engang var.
Vis hele sitatet...
Episode 5 var veldig spennede ja.


SPOILER ALERT! Vis spoiler
Litt gay når de skyter zombier og han drittungen har 0 rekyl what so ever
Jeg digger hele serien, hele tiden gjennom. Lurer dog på hvem det er som gir the walkers mus. Hvorfor gi dem mus? JEG tror, at det er for å få dem til å bryte ned gjerdet. Noen vil at Zombiene skal komme seg i fengselet, og det blir nok snart med i handlingen mer og mer.
Jeg ser for meg at de flykter ganske snart, ettersom de ser at beskyttelsen rundt ikke holder lenge. Håper her at de tar med seg de viktigste personene (hershel og de andre hovedpersonene) med videre for å finne en ny plass og bo, eventuelt sjekker ut hva toget er.
Alle vet jo det at når de er ute på ferd, så vil jo personer dø. MEN, ettersom de skal ha en lang serie, så burde de ikke la hovedpersonene som har vært der fra starten av dø så raskt, slik som for eksempel Andrea.

Noen som er enige? Hadde ses4 marathon idag!
HERLIG tråd, som jeg kommer til å følge med videre på..
There will be more walkers in D i hope..

EDIT:
HVEM tror DU drepte de to personene? tror ikke det er Carol, og synes uansett at det var dritt at hun måtte dra.. håper at hun kommer tilbake..

Carl begynner å irritere meg litt mer og mer, etterhvert som det går videre i sesongen...
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Episode 5 var veldig spennede ja.


SPOILER ALERT! Vis spoiler
Litt gay når de skyter zombier og han drittungen har 0 rekyl what so ever
Vis hele sitatet...
Tjaa.


SPOILER ALERT! Vis spoiler
Du kan se skulderen hans gå litt tilbake, men ikke realistisk. Man kunne også se at Rick lader med ett nytt magasin, også kaster Carl ett nytt magasin til Rick og han bytter ett fullt magasin med ett fullt magasin.
Hvordan får dere til at man må trykke på spoiler for å få fram teksten.. sorry for off-topic
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av ssindreb Vis innlegg
Jeg digger hele serien, hele tiden gjennom. Lurer dog på hvem det er som gir the walkers mus. Hvorfor gi dem mus? JEG tror, at det er for å få dem til å bryte ned gjerdet.
Noen som er enige? Hadde ses4 marathon idag!
HERLIG tråd, som jeg kommer til å følge med videre på..
There will be more walkers in D i hope..
Vis hele sitatet...

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Tenker meg det var The Governor. Som de sa tidligere i serien så var det ett åpent område bak i fengselet som walkers kommer inn og det kan hende han kom inn der. Og det er definitivt Carol som gjorde det. Hun sa det, uten at Rick tvingte det ut av hun. Er uansett glad over at Rick sendte hu vekk, da hun er en av de grine folka som de ikke trenger. Hun grein seg igjennom sesong 1-3 så det er like så greit. Stakkars Daryl når han finner det ut.
Sist endret av HanDuck; 12. november 2013 kl. 16:07.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Tjaa.


SPOILER ALERT! Vis spoiler
Du kan se skulderen hans gå litt tilbake, men ikke realistisk. Man kunne også se at Rick lader med ett nytt magasin, også kaster Carl ett nytt magasin til Rick og han bytter ett fullt magasin med ett fullt magasin.
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Ja det la jeg også merke til men med ett så kraftig våpen skulle nok gutten hatt litt mere rekyl en det han hadde.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Syns det var greit i starten, men plutselig handlet det ikke om zombier lengre og det ble en typisk dramaserie for kjerringer. Hvis de skal kalle seg for en zombieserie så er det jo zombier det skal handle om, og ikke hvem som knuller hvem osv.
*Tenker meg det var The Governor. Som de sa tidligere i serien så var det ett åpent område bak i fengselet som walkers kommer inn og det kan hende han kom inn der. Og det er definitivt Carol som gjorde det. Hun sa det, uten at Rick tvingte det ut av hun. Er uansett glad over at Rick sendte hu vekk, da hun er en av de grine folka som de ikke trenger. Hun grein seg igjennom sesong 1-3 så det er like så greit. Stakkars Daryl når han finner det ut.*

Kan være at hun vet hvem det er og hun vil beskytte den personen mot konsekvensene, bare en liten ide om at det ikke er nødvendigvis 100% sikkert på at det var henne.

men jeg selv tror også at det var Carol, litt synd at hun ble sendt bort, en av de jeg liker i serien.
Sitat av Uklar Vis innlegg
*Tenker meg det var The Governor. Som de sa tidligere i serien så var det ett åpent område bak i fengselet som walkers kommer inn og det kan hende han kom inn der. Og det er definitivt Carol som gjorde det. Hun sa det, uten at Rick tvingte det ut av hun. Er uansett glad over at Rick sendte hu vekk, da hun er en av de grine folka som de ikke trenger. Hun grein seg igjennom sesong 1-3 så det er like så greit. Stakkars Daryl når han finner det ut.*

Kan være at hun vet hvem det er og hun vil beskytte den personen mot konsekvensene, bare en liten ide om at det ikke er nødvendigvis 100% sikkert på at det var henne.

men jeg selv tror også at det var Carol, litt synd at hun ble sendt bort, en av de jeg liker i serien.
Vis hele sitatet...
Carol er vel den mest irriterende personen i serien, glad hun ble kastet ut.
Sist endret av VitoScaletta; 12. november 2013 kl. 18:05.
Sånn serien har utviklet seg til blir jeg ikke overrasket om den slutter med at Rick våkner opp på sykehuset...
Husker breaking bad også hadde noen dødskjedelige episoder og karakterbygging, men dem melket faen ikke ut alle førdømte skuespillerene..

Trudde vi var ferdig med guvernøren.. men istedenfor kvitter amc seg med alle gamle gode spillerene å kaster inn junkies fra Los Angeles inn i serien. serien er på trynet å kan forutsi at hele sesong 4 kommer til å handle om guvernør å suplies trip.

Eneste grunnen til at jeg ser walking dead mere er pga dama, til og med hu mener twd er snart en såpe-serie
Sist endret av justastonedhuman; 12. november 2013 kl. 18:09.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Carol er vel den mest irriterende personen i serien, glad hun ble kastet ut.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Som sagt så grein hun seg igjennom sesong 1-3...
Sitat av ssindreb Vis innlegg

EDIT:
HVEM tror DU drepte de to personene? tror ikke det er Carol, og synes uansett at det var dritt at hun måtte dra.. håper at hun kommer tilbake
Vis hele sitatet...
Hun kommer nesten helt garantert tilbake, det er først i denne sesongen at hun (Melissa Mcbride) står oppført på introen (altså som en av hovedrollene), tidligere har hun bare blitt kreditert med "also starring", det samme med Hershel, virker nå hvertfall rart om de oppfører hun som en hovedrolle og dumper hun 4 episoder ut i sesongen.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Sånn serien har utviklet seg til blir jeg ikke overrasket om den slutter med at Rick våkner opp på sykehuset...
Husker breaking bad også hadde noen dødskjedelige episoder og karakterbygging, men dem melket faen ikke ut alle førdømte skuespillerene..

Trudde vi var ferdig med guvernøren.. men istedenfor kvitter amc seg med alle gamle gode spillerene å kaster inn junkies fra Los Angeles inn i serien. serien er på trynet å kan forutsi at hele sesong 4 kommer til å handle om guvernør å suplies trip.

Eneste grunnen til at jeg ser walking dead mere er pga dama, til og med hu mener twd er snart en såpe-serie
Vis hele sitatet...
Guvernøren dødde jo ikke, derfor skal han nok ta hevn på rick og de. Derfor tror jeg sesong 4 kommer til å bli ganske spennende.
Guvernøren er oppbrukt, jeg vil ha inn noe nytt.
Sånn som det er nå så synes jeg de introduserer en sykdom også kjører de noe som ligner på det i sesong 3. Jeg vil at de skal forlate fengslet, finne et annet sted.
Samme her. Lei av guvenøren. Lei av fengslet. Skulle ønske de kunne forflytte seg litt mer. Finne ut av hva som skjer i hverden. Komme seg videre. Ikke bare ligge på samme råtne plass og plukke poteter og vente på å dø.
Det er igrunnen litt rart at de ikke prøver å finne ut hva som skjer rundt omkring. De kunne finne en båt og håpe å finne et kontinent som ikke er angrepet. Men det er ikke sikkert serien ville blitt noe særlig bra om de gjorde det.
Jeg håper på at vi snart for se litt av opphavet til zombiene.. Så langt i denne episoden har det kun vært fengselet, zombier som ødelegger gjærene, og en eller annan sykdom som kvitter seg med halvparten av folka som bor der inne.
Håper egentlig zombiene river ned alt av gjærer, så de får fart på ræva og kommer seg unna det kjedelige fengselet.
Blir spennende å se hva psykopaten finner på i neste episode da
Sitat av HanDuck Vis innlegg
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Tenker meg det var The Governor. Som de sa tidligere i serien så var det ett åpent område bak i fengselet som walkers kommer inn og det kan hende han kom inn der. Og det er definitivt Carol som gjorde det. Hun sa det, uten at Rick tvingte det ut av hun. Er uansett glad over at Rick sendte hu vekk, da hun er en av de grine folka som de ikke trenger. Hun grein seg igjennom sesong 1-3 så det er like så greit. Stakkars Daryl når han finner det ut.
Vis hele sitatet...

OK, her er jeg til dels uenig med deg. tror at det er guvernøren ja, men at Carol gjorde det tviler jeg på. kanskje hun sa det fordi hun ville beskytte de som gjorde det? feks Carl...

og det var uansett dritt at han sendte henne ut... hun fortjente det ikke, syns jeg...

EDIT:
Eller den lille blonde jenta.. at hun drepte dem nettopp fordi de kanskje holdt på med forvandlingen, og hun fikk panikk.
Gleder meg så grusomt til å se episoden som kom ut i dag
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av ssindreb Vis innlegg
EDIT:
Eller den lille blonde jenta.. at hun drepte dem nettopp fordi de kanskje holdt på med forvandlingen, og hun fikk panikk.
Vis hele sitatet...
Og at hun ville vise seg frem?

Vi er allerede på episode 6 og lurer på om det virkelig var værdt å vente ett helt år på det vi har sett så langt.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Og at hun ville vise seg frem?

Vi er allerede på episode 6 og lurer på om det virkelig var værdt å vente ett helt år på det vi har sett så langt.
Vis hele sitatet...
Jeg har elsket alle episodene så langt.

det er bare 6 episoder enda, mange flere som kommer
▼ ... noen uker senere ... ▼
HVA I H******* var det som skjedde nå? helt paff, ettersom forrige episode sugde når det bare var om the governor.. men nå er han........
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Lurer på hva de gjør nå som fjompenissen er borte fra kartet. Kanskje de drar til safezonen i Atlanta?

Men neida, vi må vente helt til Februar før vi får høre noe

Sitat av ssindreb Vis innlegg
OK, her er jeg til dels uenig med deg. tror at det er guvernøren ja, men at Carol gjorde det tviler jeg på. kanskje hun sa det fordi hun ville beskytte de som gjorde det? feks Carl...

og det var uansett dritt at han sendte henne ut... hun fortjente det ikke, syns jeg...
Vis hele sitatet...
Nå får vi se om det virkelig var Carol/eller flere. Det er sikkert en syk fyr som var i bakgrunnen i hele denne sesongen...

Sitat av ssindreb Vis innlegg
HVA I H******* var det som skjedde nå? helt paff, ettersom forrige episode sugde når det bare var om the governor.. men nå er han........
Vis hele sitatet...
Syntes det var litt morsomt jeg, når fjompenissen kommer med en hel hær og failer.

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Han har bestemt at han kommer til å klare å ta fengselet, så dør ungen han bryr seg om, alle tilhengerne hans dør og tilogmed dama hans tar livet hans.


SPOILER ALERT! Vis spoiler
Og det eneste som skjedde med Rick og CO var at Hershel og ungen til Rick døde. Det var selvfølgelig synd at Hershel døde, men sånn skjer det bare med slike serier. "De beste dør(hinter til GoT)


Sitat av ssindreb Vis innlegg
tror at det er guvernøren ja,
Vis hele sitatet...
Måtte bare si en ting:

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Nå fikk vi jo se at det ikke var Guvernøren/Brian. Første møtet hans med de etter Woodbury var med Michonne og Hershel, så det kan ikke være han. Men selvfølgelig, du skrev jo posten før episode 8 så det kunne værdt riktig da...
Sist endret av HanDuck; 3. desember 2013 kl. 18:41.
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Holder fortsatt fast ved at det var hun lille jenta som drev med disse musene og drepte de to folka, og at Carol visste det å tok skylden. Fikk litt psycho vibber av hun jenta i siste episoden

Edit: Når Rick drev å "etterforska" drapet, så la han merke til et blodig håndavtrykk, husker jeg la merke til at det var veldig lavt nede, det var derfor jeg koblet det til hun jenta
Sist endret av LP88; 3. desember 2013 kl. 19:07.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Anywho, her er en sang som de fleste vet hvor kommer fra...

Sitat av LP88 Vis innlegg
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Holder fortsatt fast ved at det var hun lille jenta som drev med disse musene osv, og at Carol visste det å tok skylden. Fikk litt psycho vibber av hun jenta i siste episoden
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Jeg tenkte det samme. Carol kalte hun feig og hun sa at hun måtte stå fram. Du så sikkert hva som skjedde i episode 8?
Sist endret av HanDuck; 3. desember 2013 kl. 19:05.
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Anywho, her er en sang som de fleste vet hvor kommer fra...



SPOILER ALERT! Vis spoiler
Jeg tenkte det samme. Carol kalte hun feig og hun sa at hun måtte stå fram. Du så sikkert hva som skjedde i episode 8?
Vis hele sitatet...
Regner med at jeg så det, hva tenkte du på? Sjekk forrige innlegg igjen, la til en edit
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av LP88 Vis innlegg
Regner med at jeg så det, hva tenkte du på? Sjekk forrige innlegg igjen, la til en edit
Vis hele sitatet...
Du har ett poeng der, men så var det på ett dørhåndtak?