Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1917
Cookie Monstah ^_^
Vet ikke om dette var rette plassen å plassere tråden, men er litt stressa nå så flytt den om den står feil.

Jeg sitter her og fikler og diller for å få til anlegget, spiller på begge front speakers, subwoofer, men center sub eller rear speakers funker ikke.
så jeg gikk på nett for å prøve å finne det ut, etterhvert kom jeg LANGT inn på internet og der var det en fyr som linka til et program, "TheBflix" som man skulle kunne droppe en sang i så skulle alle speakersan spille. dum og stressa som jeg er så laster jeg ned dette programmet og installerer det.
men nå kommer problemet, det funker ikke og jeg kan ikke få avinstallert det.... begynner å bli litt nervøs. hver gang jeg prøver å uninstalle det så blir jeg sendt videre til en side der jeg må fylle ut masse shit for å uninstalle det, men funker uansett ikke.
Har dessvere ikke backup point så jeg kan ikke recovre til i går feks.
kjører på med alt av anti virus og advanced system scanner og slike ting jeg har på pcen, men tenkte å spør her.
Noen som har noen som helst ide hvordan jeg kan få fjernet dritten? og er det farlig?
Slett filene manuelt ved å gå i programfiler mappa.
Cookie Monstah ^_^
Trådstarter
Den ligger ikke der.... når jeg går på rettigheter og åpne filplassering så blir og sendt videre til internet....

hvorfor er posten til han andre fjernet?
Sitat av lordstian Vis innlegg
Den ligger ikke der.... når jeg går på rettigheter og åpne filplassering så blir og sendt videre til internet....

hvorfor er posten til han andre fjernet?
Vis hele sitatet...
Fordi han sikkert bare var ute etter å sende deg en keylogger eller noe slikt, han kunne jo bare ha sagt navnet på programmet og så kunne du lasta det ned selv. Du må ikke være godtroende bare fordi du er på freak, er ikke bare snille sjeler her.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Prøver å gjenskape problemet mer, men installeren lukker seg rett før den er ferdig.
Cookie Monstah ^_^
Trådstarter
vell, uansett om jeg blir keylogga så har det ikke noe å si, da jeg aldri bruker denne pcen til å kjøpe ting over nett med.
har en app på mobilen som varsler meg hvis jeg eller noen andre logger inn på hotmailen min.

Avira finner ikke noe, advanced system care ( premium ) fant heller ikke noe skadelig på pcen, falsk alarm kanskje?
hvor kan jeg sjekke om programmet var farlig?`

Fleff: jeg klikka på linket som jeg ble fortalt kunne fikse surround problemet, lasta ned programmet som da heter "TheBflix", installerte det og starta det opp, men når jeg starta det opp ble jeg sendt videre til en internet side, jeg gikk ut av internet siden og gikk inn på programs and features for å slette det, når jeg hadde klikket på "uninstall" så ble jeg sendt videre til enda en internet side der det stod noe sånt som "Our company has worked very hard with the program, and would like to know why you want to uninstall it" og så var det masse kolonner der jeg måtte fylle inn navn, email, adresse etc... skrev bare noe kødd her. trykka ok og interneten lukket seg. men skjedde ingenting. dermed freaka jeg ut og gikk inn på freak.no med en gang for å lage denne tråden.
Sist endret av lordstian; 16. mars 2012 kl. 20:36.
last ned Revo fra f.ex ninite.com den pleier å fjerne det du vill ha vekk fra maskinen
Cookie Monstah ^_^
Trådstarter
Revo finner ikke programmet.... any ideas?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Når den nettsiden kommer du opp, velger du: It's Trash, så kan du avinstalere(du kan forøvrig velge hvilken som helst grunn)
Cookie Monstah ^_^
Trådstarter
er ikke noe kommentar felt på sida, bare masse felt som jeg må fylle ut.
printscreen ?!?
Cookie Monstah ^_^
Trådstarter
hvor kan jeg laste det opp?

edit; http://i42.tinypic.com/21jrbcw.png (viste begge skjermene men w/e, er den til høyre)
Sist endret av lordstian; 16. mars 2012 kl. 20:56.
gå på control panel->folder options->view og kryss av: "show hidden files, folders or drivers"

prøv nå å gå inn på filen der problemet ligger, å se om det er noe der nå
Cookie Monstah ^_^
Trådstarter
Sitat av MarkusPe Vis innlegg
gå på control panel->folder options->view og kryss av: "show hidden files, folders or drivers"

prøv nå å gå inn på filen der problemet ligger, å se om det er noe der nå
Vis hele sitatet...
TAKK TAKK TAKK TAKK TAKK TAKK TAKK. funka synd jeg ikke kan gi deg mer enn 1 KP.

og takk til alle andre som har hjulpet ofc =)
Sist endret av lordstian; 16. mars 2012 kl. 21:18.
Ingen problem
sjekk også start > msconfig > startup > trykk på manufacturer og sjekk om det er noe suspekt .exe program på "ukjent"