Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1092
http://www.weedworld.co.uk/shop/default.asp


Noen som vet om dette er ærlige folk? Får jeg varene jeg har bestilt?

Snakk av erfaring om du har bestilt noe derfra før.



Dette er det jeg har bestilt: (Kommer det gjenomm tollen?)


Blueberry Flavoured Blunt
Blueberry Flavoured Blunt 5 Pack SR-EZ1-BlueberryX5 Ђ 4.35 Ђ 5.11 Remove
Purple Haze Flavoured Blunt.
Purple Haze Flavoured Blunt 5 Pack SR-EZ17-PurpleX5 Ђ 4.35 Ђ 5.11 Remove
Wet Mango Flavoured Blunt
Wet Mango Flavoured Blunt SR-EZ13-MangoX1 Ђ 0.94 Ђ 1.10 Remove
Greenhouse Seeds.
Arjans Haze # 1 10 Femised Seeds BB-GH01BFEM Ђ 100.65 Ђ 118.26 Remove
Joint Protector
Joint Protector AW-Joint-Protector Ђ 0.56 Ђ 0.66 Remove
Mad Alice
Mad Alice's Smoking Blend Mad-Alice-AW Ђ 4.35 Ђ 5.11 Remove
Moroccan Roll Smoking Mix
Moroccan Roll Smoking Mix Moroccan-Roll-AW Ђ 4.35 Ђ 5.11 Remove
Stash Lighter
Stash Lighter BB-Stash-Lighter Ђ

Om ikke du vet svaret på alt, så svar på det du vet, om du vet noe.
Selv har jeg ikke hørt så mye bra om WeedWorld, dessuten er det nesten garantert at blandt alle de blandingene du har kjøpt vil det være noe som ikke tollen liker.

Vet du hva røykeblandingene inneholder og sjekket det opp med urtelista? Dessuten, hvor mye kom vekten på?
Sist endret av Ralith; 19. september 2007 kl. 04:11.
Eg mener å huske noen eg kjener bestilte fra weedworld,kan jo ikke sidet helt sikert då.
Og tollen e jo et lotto som vanlig det.
Etter det jeg har funnet ut nå, så er frøa det eneste som er ulovlig der. Og de blir pakket veldig godt inn så det skal vel egentlig en del til før det blir sjekka. Men det ser vel kanskje ikke helt bra ut når avsenderen av pakka er WeedWorld?
Kan være de bruker et søsterkompani eller noe slikt. De mer ansvarlige butikkene er ofte klar over at navnene deres kan vekke mistanke, og har måter for å forminske sjansen for at tollerne enkelt kan vite hva slags "type" butikk produktene er bestilt fra.
Sist endret av Ralith; 19. september 2007 kl. 15:07.
Ok men hvis tollerne finner noe de ikke liker. Tar de alt som er på vei eller får jeg fremdeles det som ikke er ulovlig?
De tar alt hvis de finner noe ulovlig (hvartfall hvis de finner "narkotika")...
Sist endret av halla; 19. september 2007 kl. 15:46.
Har selv opplevd å bli fratatt det som var ulovlig i en pakke, for deretter å få tilsendt de tingene som ikke brøt noen lover. Dette gjelder forsåvidt flere jeg kjenner óg, selv om det kommer mye ann på "hva" som blir funnet.
Sist endret av Ralith; 19. september 2007 kl. 16:04.