Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  324 80526
Sitat av PyrooMan Vis innlegg
hei sann. jeg har runnet gta v og jeg lot lillebroren min spille på det. han har klart å endre språket på spille til rusisk elns og jeg får ikke endret det tilbake noen tips? bilder osv. får ikke endret det når jeg starter opp spille heller.

du må holde inne l1 og r1 for å få opp språk endring på gta v i førsten da du starter opp
Vis hele sitatet...


Vet ikke om det er tilfeldig, men jeg finner "fine" biler oftere mellom 15:00-03:00
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Det går an å rane en hasjplantasje helt nord-øst i spillet. For hver gang får man mellom 40.000 - 100.000.

Har kun prøvd med Trevor og fikk 61.000. Vet ikke om det går med Michael og Franklin.


Stedet er med den røde prikken
http://static.gosunoob.com/img/1/2013/09/gta_5_map_Drug_Shootout_event-624x876.jpg

http://i44.tinypic.com/281bz1z.jpg
Vis hele sitatet...
Funker ikke me Franklin
Jeg har et sattans problem, jeg får ikke isntalert GTA V på PS3 emulatoren min, noen som vet hvorfor.
Alt jeg får opp er "cold not connect to babylon.com"
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av MhMh Vis innlegg
Jeg har et sattans problem, jeg får ikke isntalert GTA V på PS3 emulatoren min, noen som vet hvorfor.
Alt jeg får opp er "cold not connect to babylon.com"
Vis hele sitatet...
....Fordi det er ingen fungerende PS3 emulator der ute.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Fant et fint kart over alle stunt jumps på GTA V:

http://segmentnext.com/2013/09/17/gt...d-video-guide/

Noen som vet av noen kart for spaceship parts og scrap letter?
Vis hele sitatet...
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Den var interessant. Mener også på at det skal være et hopp i nærheten av der du helt på slutten får valget av Devin om enten å drepe Michael, Trevor eller prøve å redde begge to. Men er ikke sikkert det hoppet er et godkjent stunt-hopp
Sist endret av vidarlo; 23. september 2013 kl. 20:57. Grunn: spoiler-tag lagt til.
Svarte svingende flyveballe!

Begge mine siste oppdrag på "assassination" så har ikke aksjene mine steget. Første på Fruits. Alt står på 0, hverken opp eller ned i verdi etter oppdraget.

Aksjene Vapid det samme. Står på stedet hvil. Handlet aksjer etter oppdraget, ikke før som de andre. Jævla frustrerende siden det er den måten man tjener penger på.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Du kjøper hos konkurrenten ja, og venter et en time eller to ingame?
Om man har gjort disse oppdragene med aksje opplegget da ? Hvordan tjener dere penger da? utenom den koffert glitchen...
Sist endret av Junglemafia; 23. september 2013 kl. 21:28. Grunn: skrivefeil
Sitat av stagg Vis innlegg
Svarte svingende flyveballe!

Begge mine siste oppdrag på "assassination" så har ikke aksjene mine steget. Første på Fruits. Alt står på 0, hverken opp eller ned i verdi etter oppdraget.

Aksjene Vapid det samme. Står på stedet hvil. Handlet aksjer etter oppdraget, ikke før som de andre. Jævla frustrerende siden det er den måten man tjener penger på.
Vis hele sitatet...
Amen to that.
Sliter selv med det noen ganger den nuller seg igjen.
Er på 500 000,-+ profit så plutselig dropper den til 0,-
Unnskyld meg men tør ikke lese denne tråden med tanke på spoilers, så for meg er tråden meningsløs. Noen som kan si meg hvilke sider i denne tråden det er trygt å lese?
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Amen to that.
Sliter selv med det noen ganger den nuller seg igjen.
Er på 500 000,-+ profit så plutselig dropper den til 0,-
Vis hele sitatet...
Det er utrolig frustrerende. Ikke spilt siden i går pga. irritasjon. Håpet på fornuftig svar her i tråden.

Nesten så jeg vurderer starte på nytt igjen. Må jo ha PÆNG.
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Unnskyld meg men tør ikke lese denne tråden med tanke på spoilers, så for meg er tråden meningsløs. Noen som kan si meg hvilke sider i denne tråden det er trygt å lese?
Vis hele sitatet...
Side 2, 3, 4, 7, 8 og 9 er høvelig fri for spoilers. Synd en del her inne ikke klarer å banke inn forskjellen på Gta V Spoilers og Gta V Tips og triks inn i haue og ødelegger for de som ikke er ferdig med spillet.
Edit: Logget meg inn. Aksjen har steget med 25%. Solgte fort som fy, turte ikke vente lenger mtp. at den skulle nulle seg ut igjen.
Jeg liker egentlig det med at det er vanskelig å tjene penger i spillet.
Da får man for første gang i GTA's historie følelsen av at penger faktisk er verdt noe.

Det å hente penger fra plasser man eier har noe for seg, og det er digg å endelig få nok penger til å kjøpe nye plasser.
Sist endret av Bombasa; 25. september 2013 kl. 14:54.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Da var jeg lei.

Håpet de skulle gå Sa i fotsporene og komme med mange festelige cheats! Men det var dårlige greier...
Sitat av Lima Vis innlegg
Da var jeg lei.

Håpet de skulle gå Sa i fotsporene og komme med mange festelige cheats! Men det var dårlige greier...
Vis hele sitatet...
Må være det beste tipset i tråden.
______________________________

Et tips som jeg så på IGN sin side:
Det er to radioselskaper i aksjemarkedet, husker ikke hva de heter nå men den ene var noe med World, og den andre RLS, ganske sikker.

Hør mye på den ene, så vil den andre synke i verdi. Kjøp når den er lav så hører du bare på den du kjøpte og den vil stige.

Driver å tester nå og vet ikke om det fungerer, men verdt et forsøk.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Jeg liker egentlig det med at det er vanskelig å tjene penger i spillet.
Da får man for første gang i GTA's historie følelsen av at penger faktisk er verdt noe.

Det å hente penger fra plasser man eier har noe for seg, og det er digg å endelig få nok penger til å kjøpe nye plasser.
Vis hele sitatet...
/Rage

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Jeg føler det faktisk stikk motsatt, reklamene og trailerne fikk meg til og tro at man skulle bli styrtrik av å være en suksessfull bankraner.
Isteden så er de fleste ''heistene'' tjeneste basert, og man får ikke en dritt ut av det. Mulighetene får ran i free roam syns jeg også er alt for dårlige, man må faktisk parkere en bil i døra for å skyte personen inne i butikken, siden man ikke kan bruke våpen inne i butikken!? Og utbytte er et par hundre dollar. Et spill som skryter av å være basert på ran, syns jeg skulle levert bedre. Det smerter meg litt å si det, fordi jeg hadde latterlig høye forventninger til Gta V.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Jeg liker egentlig det med at det er vanskelig å tjene penger i spillet.
Da får man for første gang i GTA's historie følelsen av at penger faktisk er verdt noe.

Det å hente penger fra plasser man eier har noe for seg, og det er digg å endelig få nok penger til å kjøpe nye plasser.
Vis hele sitatet...
Jeg syntes det var sånn til rundt 50% gameplay. Da har man nok penger til å tulle, siden det eneste som faktisk er dyrt er eindommer.
Minigun til 15k er plutselig ikke dyrt lenger!

Forresten, jeg har aldri hentet penger fra steder jeg eier.. får sms om hva jeg har tjent men aldri hentet det. Må man hente de da, eller blir de ført over automatisk?
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg

Forresten, jeg har aldri hentet penger fra steder jeg eier.. får sms om hva jeg har tjent men aldri hentet det. Må man hente de da, eller blir de ført over automatisk?
Vis hele sitatet...
De eiendommene jeg har kjøpt får jeg ukentlig inntekt, direkte på konto (oppsummering på epost). I tillegg kan jeg få oppdrag som øker inntekten på eiendommene. Feks fly våpen for Trevor sin flyplass.
Er litt skuffet over at man ikke kan dra ''free roam heists'' selv, men jeg overlever.
Igjen, veit ikkje om det er skreve fra før av. Men!

Har du lyst på en ikkje uniformert politibil, politi van, politi sykkel?

http://gtaforums.com/topic/596527-un.../?p=1063411131

Kjør til akkurat den raude rundingen om natta. Hvis du ikkje kan finne noke der, kjør rundt til du veit att det ikkje er nokre bila der (må litt vekk), deretter kan du køyre tilbake til den halvsirkelen (veien markert), og der blir det nesten alltid en politibil, typen politi variera, though.

Nei, etter eg skreiv teksten ovafor tenkte eg att det var vanskelig å forstå. Derfor lasta eg ned bilde og redigerte det i paint.

http://i.imgur.com/m1yATuR.png
Det kvite er det eg markerte i paint. Køyr den ruta fleire ganga i løpet av natta, og i den raud-markerte halvsirkel veien blir det å være diverse politi køyretøy. Hvis du tar bilen blir du å få 2-3 stjerne etter deg, men køyr opp på fjellet for å bli kvitt dei.
Sist endret av Europeanut; 25. september 2013 kl. 17:23.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Ser flere youtube filmer der Trevor og Michael har laangt skjegg og hår.
Se starten her.

Jeg har ikke fått til dette og jeg tror jeg har vært i alle salongene?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Lima Vis innlegg
Ser flere youtube filmer der Trevor og Michael har laangt skjegg og hår.
Se starten her.

Jeg har ikke fått til dette og jeg tror jeg har vært i alle salongene?
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke får til det må du jo seriøst ha problemer.. Det er jo bare å velge det i hår/skjegg menyen hos frisøren..
Jeg har langt hår på Trevor. Det bustete skjegget orket jeg ikke ha, men mullet/langt hår og busteskjegg var vel de eneste to alternativene de hadde hos frisøren uti ødemarka hvor Trevor bor.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av møkk Vis innlegg
Jeg har langt hår på Trevor. Det bustete skjegget orket jeg ikke ha, men mullet/langt hår og busteskjegg var vel de eneste to alternativene de hadde hos frisøren uti ødemarka hvor Trevor bor.
Vis hele sitatet...
Ja det er forskjellig utvalg i salongene, men jeg finner ikke igjen den med langt skjegg.
Nå står jeg inni barber shoppen i Sandy Shores og ser på busteskjegg. Rett nedi gata fra safehousen til Trevor.
http://bildr.no/thumb/TkdubXQ3.jpeg
Sist endret av møkk; 25. september 2013 kl. 18:18.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Ja. Men altså på samme plassen har jeg bare valget mellom glattbarbert og "4 dagers skjegg"
bugatti veyron spawn, youtube video. Den er ofte sort og brune striper. Om du vil ha gun inne i butikker ( har kun prøvd dette hos barber) så holder du siktet oppe i det du går inn døra, så har du full tilgang til våpen inne, bra om du har mye politi etter deg og bare vil lage litt bråk...
Om du skal ha rhino (tanks) søker du på stock på internett på mobilen, har kun gjort dette med Michael, og den spawner da i hangaren som jeg kjøpte på los santos airport. Kostet 3 millioner.
hvor får man fallskjerm?
Fallskjerm kan en finne rundt om. Det ligger en på toppen av fjellet oppi nord. Se etter den nordligste Cable Car tingen. Den burde ligge i nærheten av plattingen når du går av på toppen.

Man kan også kjøpe en hos Ammo-Nation etterhvert. Jeg har ikke fått låst opp denne enda.
Sist endret av møkk; 25. september 2013 kl. 19:02.
Ta liften til Mt. Chilliad, den er rett utenfor døra, ellers så får man kjøpt den på Ammonation når du har gjort noen oppdrag.
Et tips som jeg så på IGN sin side:
Det er to radioselskaper i aksjemarkedet, husker ikke hva de heter nå men den ene var noe med World, og den andre RLS, ganske sikker.

Hør mye på den ene, så vil den andre synke i verdi. Kjøp når den er lav så hører du bare på den du kjøpte og den vil stige.

Driver å tester nå og vet ikke om det fungerer, men verdt et forsøk.[/quote]

Testa det jeg og nå, kjøpte aksjer for 10 mill i RLS, den lå på bunnen. hørt på bare RLS i en time, er i minus 123 000 dollar, og den fortsetter å synke. så får prøve litt til. skal oppdatere dere senere

Sitat av Yayoisking Vis innlegg
hvor får man fallskjerm?
Vis hele sitatet...
Vis du har tilgang på fly så får du automatisk fallskjerm når du hopper ut. dette gjelder ikke blimpen
Sitat av Uklar Vis innlegg
Testa det jeg og nå, kjøpte aksjer for 10 mill i RLS, den lå på bunnen. hørt på bare RLS i en time, er i minus 123 000 dollar, og den fortsetter å synke. så får prøve litt til. skal oppdatere dere senere
Vis hele sitatet...
Åja du gikk rett inn og kjøpte aksjer ja. Jeg tenkte å bare sjekke om det faktisk hjalp å høre på radioen før jeg kjøpte aksjer. Men hold oss oppdatert da
Sitat av Xernox Vis innlegg
Åja du gikk rett inn og kjøpte aksjer ja. Jeg tenkte å bare sjekke om det faktisk hjalp å høre på radioen før jeg kjøpte aksjer. Men hold oss oppdatert da
Vis hele sitatet...
Ja, den driver å går opp og ned, vipper mellom minus 117 000 til 123 000 dollar. tenker jeg ikke gidder å selge enda, kjøpte den når den var på bunn, så jeg kan vel ikke tape altfor mye, får bare høre på RLS og håpe på det beste
Så lenge du kjøper lavt, og det er et firma som går mye opp og ned så vil den alltid gå opp. Firmaer går ikke konkurs i GTA.
De som klager på at det er lite heists, og vanskelig å tjene penger?

Gled dere til GTA Online, som jeg har forstått det er det sånn 800 forskjellige heists og oppdrag der og det blir å komme flere! Sikkert enklere å tjene penger også så man kan få kjøpt alle de svære bedriftene osv!

De bedriftene som koster sånn 100 mill tror jeg er der mest for GTA Online, men det kan hende jeg tar feil. Bare 6 dager igjen til det braker løs ihvertfall!
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Hva med å la maskinen stå over natta med radioen på
Vet jeg har nevnt det før, men noen andre som har sjekket ut den Altruist Culten oppe i fjellene? Fløy inn der med helikopter, sykt rart sted.

"The Altruist Cult is mentioned in a GTA V achievement and is probably a rivalling cult for the Epsilon Program.
Most members walk around half naked, some fully naked, with their penises on show.

A text from Ron says about the cult wanting lost souls in exhange for cash, the text says that they "just want them for dinner", this may implies that they are cannibals.

Trevor can take hitchhikers to their camp for a reward where they are most likely killed for their flesh. Trevor likely has a history of doing this as he refers to the cult as his "friends in the mountains".

After four deliveries, an event is triggered in which Trevor is taken into the camp at gunpoint. You must then fight your way out of the compound by killing all of the cult members. There are four breifcases around the camp which each contain $25,000 (totalling $100,000), as well as an RPG, an assault shotgun, and two body armors."
Vis hele sitatet...
http://gta.wikia.com/Altruist_Cult
Sist endret av Heisenberg1; 25. september 2013 kl. 20:17.
Sitat av Kramer Vis innlegg
Vet jeg har nevnt det før, men noen andre som har sjekket ut den Altruist Culten oppe i fjellene? Fløy inn der med helikopter, sykt rart sted.

http://gta.wikia.com/Altruist_Cult
Vis hele sitatet...
Har levert folk og sneik meg inn her en dagen, får 1000 for hver person om jeg ikke tar feil. Og jeg endte opp i fight der oppe, lå litt våpen rundt der og noe armor. Fant også en dude uten bukser der oppe. Full frontal male nudity lol
Sitat av Xernox Vis innlegg
Så lenge du kjøper lavt, og det er et firma som går mye opp og ned så vil den alltid gå opp. Firmaer går ikke konkurs i GTA.
Vis hele sitatet...
Da er vi nede i minus 32 000 dollar, så nå skjer det noe her
Om dere vil ha tips, så vil jeg anbefale å se på livestreamen til StreamerHouse, disse har kjørt en kontinuerlig livestream siden release, og var første til å få 100% completion (Som vi vet om ihvertfall)

Men her vil det være mye spoilere også..
SPOILER ALERT! Vis spoiler
..som f.eks. akkurat nå, hvor dem kjører rundt i en marsboer lignende bil, på jakt etter ufoer og jetpacks
Sitat av Kramer Vis innlegg
Vet jeg har nevnt det før, men noen andre som har sjekket ut den Altruist Culten oppe i fjellene? Fløy inn der med helikopter, sykt rart sted.

http://gta.wikia.com/Altruist_Cult
Vis hele sitatet...
Fikk email fra de, brukte cirka 60k på å bli en tier 3 medlem eller lignende bare for moro skyld. Fikk ikke invitasjon til å komme og besøke de.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
http://www.rockstargames.com/newswir...bum-now-a.html
Soundtracket ligger på Itunes til 200 kr
Sist endret av Lima; 26. september 2013 kl. 16:20.
Er kanskje litt OT, men kan man bruke den biltilhengeren til å frakte biler? Altså kjøre biler av og på hengeren?
Kanskje litt vrient forklart, men håper noen skjønner hva jeg mener
Er det noen som vet hvor man kjøper sykkel-klær? Eller finnes det i det hele tatt? Kjøpte meg en racer-sykkel og skal ta den på en tur, men teit i vanlige klær.
Sitat av redkite Vis innlegg
Er kanskje litt OT, men kan man bruke den biltilhengeren til å frakte biler? Altså kjøre biler av og på hengeren?
Kanskje litt vrient forklart, men håper noen skjønner hva jeg mener
Vis hele sitatet...
Er usikker på om du kan bruke hengeren, kanskje du kan lempe noe på med helikopter. Du kan bruke den tauebilen og taue med deg random biler, til og med politibiler mens de er etter deg.
Okei! Nå er jeg lei!

Gi meg noen råd på hvordan jeg får kvitta meg med de møkkafolka som dukker opp som røde prikker overalt på radaren når jeg skal inn til byen. Skal ha tak i hangaren på flyplassen, men blir jo sabotert hver gang man nærmer seg byen. Masse skyting som tiltrekker seg snuten.

Får ikke komme inn i bygrensa bla, bla og bla. Røde prikker overalt. Gærne mannfolk i dress som kjører SUV.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av stagg Vis innlegg
Okei! Nå er jeg lei!

Gi meg noen råd på hvordan jeg får kvitta meg med de møkkafolka som dukker opp som røde prikker overalt på radaren når jeg skal inn til byen. Skal ha tak i hangaren på flyplassen, men blir jo sabotert hver gang man nærmer seg byen. Masse skyting som tiltrekker seg snuten.

Får ikke komme inn i bygrensa bla, bla og bla. Røde prikker overalt. Gærne mannfolk i dress som kjører SUV.
Vis hele sitatet...
Du kommer ikke inn i Los Santos?
Sitat av stagg Vis innlegg
Okei! Nå er jeg lei!

Gi meg noen råd på hvordan jeg får kvitta meg med de møkkafolka som dukker opp som røde prikker overalt på radaren når jeg skal inn til byen. Skal ha tak i hangaren på flyplassen, men blir jo sabotert hver gang man nærmer seg byen. Masse skyting som tiltrekker seg snuten.

Får ikke komme inn i bygrensa bla, bla og bla. Røde prikker overalt. Gærne mannfolk i dress som kjører SUV.
Vis hele sitatet...
Waat, hva har du gjort egentlig? Må jo ha gjort noen folk jævla sure.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av stagg Vis innlegg
Okei! Nå er jeg lei!

Gi meg noen råd på hvordan jeg får kvitta meg med de møkkafolka som dukker opp som røde prikker overalt på radaren når jeg skal inn til byen. Skal ha tak i hangaren på flyplassen, men blir jo sabotert hver gang man nærmer seg byen. Masse skyting som tiltrekker seg snuten.

Får ikke komme inn i bygrensa bla, bla og bla. Røde prikker overalt. Gærne mannfolk i dress som kjører SUV.
Vis hele sitatet...
Du må nesten komme med mer info enn det der, min første tanke var at du prøver å komme deg inn i byen med trevor før questlinen hans fører deg dit eller tar jeg feil?