Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1434
Heisann!

Jeg vant en iPad mini i en konkurranse som jeg ikke har bruk for.
Hva kan jeg selge den for? Det er en 16GB med WiFi (tror det er WiFi på den, har ikke fått den enda). Den blir solgt uåpnet med plastikk rundt. Jeg ser at den koster ca 2400kr i en "vanlig" butikk, bør jeg selge den for 2k da? Jeg har jo lyst på så mye som mulig for den (blir mest sannsynlig solgt til noen i nærområdet da jeg synes dette er en bra løsning).

På forhånd takk!
Sitat av Hermzz Vis innlegg
Heisann!

Jeg vant en iPad mini i en konkurranse som jeg ikke har bruk for.
Hva kan jeg selge den for? Det er en 16GB med WiFi (tror det er WiFi på den, har ikke fått den enda). Den blir solgt uåpnet med plastikk rundt. Jeg ser at den koster ca 2400kr i en "vanlig" butikk, bør jeg selge den for 2k da? Jeg har jo lyst på så mye som mulig for den (blir mest sannsynlig solgt til noen i nærområdet da jeg synes dette er en bra løsning).

På forhånd takk!
Vis hele sitatet...
Man får den for 1999,-
Så ville kansje gått ned til 1700?
Veldig usannsynlig at du får 2ooo for en "AyPad" når man kan kjøpe for en billigere penge i butikk. Itillegg vet ikke kjøperen nøyaktig historien bak Ipad'en din.

http://www.expert.no/nettbrett/apple...bwhite/p/8234/
:)
Trådstarter
Jeg har bevis for at den er vunnet og ikke stjålet.
2000kr er en nokså vanlig pris på den modellen du har vunnet, så du må nok ned i 1700ish, eller finne deg noen lettlurte fjols
Legg deg på 1700,- HBO. Så selger du den til 1700,- eller høystbydende over denne summen.

-Lag en budrunde på kjøp og salgsidene på Facebook.
Har du vurdert å sjekke finn.no? Mulig jeg tar feil, men det må da være enklere å sjekke hva de faktisk selges for enn å drive gjettekonkurranse på freak.no
Jeg tar den for 1500 om den er uåpnet og du har kvittering Send PM
Men det må bli den 14, får lønning da.
Sist endret av Vod0; 31. mai 2013 kl. 19:32.
typpisk at de som vinner ikke engang vil ha den.

akuratt som norsken som vant over 100 mill, han ønska seg ingen ting spesielt annet enn en bil til 500k. sikkert noen andre som hadde hatt så mye mer brukt for de pengene!
:)
Trådstarter
Sitat av qmark Vis innlegg
typpisk at de som vinner ikke engang vil ha den.

akuratt som norsken som vant over 100 mill, han ønska seg ingen ting spesielt annet enn en bil til 500k. sikkert noen andre som hadde hatt så mye mer brukt for de pengene!
Vis hele sitatet...
Grunnen til at jeg ikke trenger den, er at jeg har vunnet en annen iPad tidligere. 2 stk er unødvendig
Jeg vinner slikt ganske ofte. Trenger bare å gå inn på en og annen nettside, så står det: Gratulerer du har vunnet en Ipad på et banner der.
:)
Trådstarter
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Jeg vinner slikt ganske ofte. Trenger bare å gå inn på en og annen nettside, så står det: Gratulerer du har vunnet en Ipad på et banner der.
Vis hele sitatet...
Nå har jeg vunnet en iPad mini fra et ordentlig selskap, og den er på vei i posten nå. Fattern vant den andre på jobben.
Litt saklig er det lov å være.
Ta den med deg til nærmeste Elkjøp/Lefdal/Expert butikk og si at du fikk denne i gave av en eller annen, men siden du allerede har en fra før så trenger du den ikke.
Spør pent om du kan få bytte den i noe du trenger..

Fungerer hver gang for meg..
Sitat av Hermzz Vis innlegg
Nå har jeg vunnet en iPad mini fra et ordentlig selskap, og den er på vei i posten nå. Fattern vant den andre på jobben.
Litt saklig er det lov å være.
Vis hele sitatet...
Beklager. Trodde det var åpenlyst at det var sarkasme..