Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1152
Ja, for dem som ikke har fått med seg denne nyheten så kan man kjøpe CS:GO ute på Steam nu for bare 9,89€! For dem som ikke har CS så har de muligheten til å gjøre en kjempekupp nu. Den komplette CS samlingen inkludert CS:GO kan man nå handle for 14,27€!

*Angående CS:GO så må vi må vente i 2 uker frem til 21 August før vi kan spille det :P hehe


Løp og kjøp folkens
Har csgo beta, kan ikke si at jeg er fornøyd.
Er ganske skuffa jeg.
Grafikken var fin, og den hadde bra performance på min gamle, dårlige pc. Noen nye våpen som incendiary grenade og en 1hit-KO taser, ny main meny og ny buy-menu.

Ellers så er alt likt som på CS:S, og jeg synes CS er så gammelt nå at jeg har spilt meg ferdig med selve konseptet. Source kom tross alt i 2004, så når den eneste endringen er grafikk og gui så å si, så kan jeg ikke helt se for meg at dette blir en suksess. Tilogmed banene man kan spile nå er de samme som i source. Klassikerne som de_dust, italy osv.

Har du ikke prøvd CS:S, så vurder det, ellers: ikke gidd. Kjøp heller mw3, bf3, eller vent til halo 4 kommer.
Det er faktisk på tilbud før det er lansert, Gaben as.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Holder meg heller til CS:S, de har gjort noe feil med spillet siden jeg bare har 20 timer i betaen og har hatt det i flere måneder :S
Sitat av halliballi Vis innlegg
Holder meg heller til CS:S, de har gjort noe feil med spillet siden jeg bare har 20 timer i betaen og har hatt det i flere måneder :S
Vis hele sitatet...
Jeg orket ikke å spille 5 timer engang. Mens på 1.6 har jeg over 340 timer
Finnmarking
Jeg gleder meg, har godt over 1500 timer i css. Men jeg har ikke fått beta så jeg må vente til det kommer.
*Angående CS:GO så må vi må vente i 2 uker frem til 21 August før vi kan spille det :P hehe

FEIL. vi kan spille 14 august viss du forhåndsbestiller du får beta i 10 dager

Kilde : http://bildr.no/thumb/1249676.jpeg