Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1101
Er det noen andre her som har merket hvor ofte den mannen bruker utrykket "på en måte"?? Jeg har sett et par intervjuer med han, før OL og nå mens lekene pagår. I løpet at et 4min intervju idag brukte han det utrykket 17 ganger! Perfekt drikke lek, hver gang Eirik Tysse sier "på en måte" må man ta en shot, du er helt ute iløpet av 5 min!!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
I og med at alkohol ikke funker på 5 minutter så tror jeg ikke det stemmer helt.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
I og med at alkohol ikke funker på 5 minutter så tror jeg ikke det stemmer helt.
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke, men mengden alkohol du får i deg iløpet av de fem minuttene med "på en måte" gjør at du står i fare for å bli pumpet iløpet av den neste timen.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
But umm.. ?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
I og med at alkohol ikke funker på 5 minutter så tror jeg ikke det stemmer helt.
Vis hele sitatet...
Du må være morsom på en fest..
Arsenals Theo Walcott er også ganske drøy på kontinuerlige gjentakelser av slike uttrykk. Se eksempel her.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Du må være morsom på en fest..
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Blir du dritings på fem minutter når du drikker?

Sitat av mickeyy Vis innlegg
Kanskje ikke, men mengden alkohol du får i deg iløpet av de fem minuttene med "på en måte" gjør at du står i fare for å bli pumpet iløpet av den neste timen.
Vis hele sitatet...
Det er noe annet, hahah. Hadde en lignende drikkelek en gang, der vi så på tv-serien "Klovn", og drakk hver eneste gang det skjedde noe kleint. Tok ikke lange tiden før vi hadde hevet innpå titalls med øl hver.