Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4108 1031114
innlegget mitt er ment for want2learn2grow
ok, nei jeg veit den ikke er den beste. men det er den jeg har for tiden..
driver å skal ordne meg son-targo med ballast osv. må bare få kr først
men det jeg lurte mest på om de ser friske ut?
Sist endret av Want2Learn2Grow; 22. mars 2011 kl. 14:56.
det ser ut til at den ene har strekt seg litt vel mye, noe som skyldes feil lys. Ikke noe krise viss du skaffer deg et bedre lys så snart som mulig.
mulig det ja, den som er kort vokste dritt tregt i starten bare.. trodde den skulle ta natta. men den kom seg jo.

burde jeg da sette den lampen jeg har nå lengre ned mot dem begge heller skal jeg ta å putte dem under en lampe hver. på en annen plass?
Tenkt meg en pause for tiden. Noe interesse for en rekke produkter fra Advanced Nutrients plantenæring? PM hvis noen kunne tenke seg det..
Sitat av Want2Learn2Grow Vis innlegg
Hei.

har nå satt mine 2 første planten, håper det blir noen fine jenter
men siden jeg er helt ny på dette legger jeg ut noen bilder, å om noen kan si meg om de ser bra ut heller ikke hadde jeg likt da
De er litt over 2 uker gammle bare da
står under 150w halogen med liten reflektor som følger med lampen.
stor i skapet med vifta på så lenge det er lys. bare en liten bris siden de ikke er så store enda. heller burde jeg ha mere på?
18 timer på å 6 timer av.
vifting for kjøling i skapet har jeg enda ikke ordnet men det skjer nå til helgen.
Men igjen ser disse her bra ut?
Vis hele sitatet...
Forholdene tatt i betraktning så ser de bra ut. Men, du må for guds skyld senke lampa, mye. Om varmen ikke blir for intens kan du ha lampa 5-10 cm over plantetoppene. Og så håper jeg du får inn en HPS snart.

Så er det nok lurt i binde opp planten og fyre opp vifta på høyere kraft. La stammen jobbe litt. Siden de har strekt seg så mye så trenger du all den kraft du kan få fra stammen senere.
Også når du skal potte dem om så sørg for å kjøpe høye potter. Så du kan grave ned all den overflødige stammen.

Allikevel kan jeg ikke si at jeg ser noen ordentelige feil med plantene. Bare få inn heftigere lys så skal du nok se en stor fremgang på de.
ja jeg har alt senket den. den står vel på 25cm ca.. varmen ligger på 25c. men vifta står ikke på fult, bare litt siden stammen er så tynn.
Men jeg skal binde den opp i dag å heller sette vifta på fult oxo skal jeg få senket lampen så mye som mulig betrakting av varmen.
dama er ute å kjøper potter å lacakuler i dag så skal finne noen store å lange. så flytter jeg de over til helgen.
driver å prøver å skaffe HPS, men lommeboka ligger litt dårlig ann.. har nettop bestill næring fra weedshop..
kjøpte advanced Nutrients.. grom,blow og den siste.. husker ikke navnet på den men skal vel være bra nok..

Ja de ser friske ut.. i natt har den korte vokst ba i høyden å kommer flere blader på toppen osv..
så de kommer jo seg..

noe spesielt tau jeg burde bruke å binde dem?
å åssen binde, løs rundt bare heller hva?
Sitat av Want2Learn2Grow Vis innlegg
noe spesielt tau jeg burde bruke å binde dem?
å åssen binde, løs rundt bare heller hva?
Vis hele sitatet...
Kan binde med vanlig hyssing. Sørg bare for å ikke knyte stramt, da dette kan blokkere næringsruten/få stilken til å gro via hyssingen, som stopper vann"ruten" til vannet.
ok, men burde vel bruke en pinne ta noe slag da som støtter?

ser dette bedre ut ang høyde. Pluss har skrudd på vifta på fult å støttet de opp med tau å pinner

http://img843.imageshack.us/i/cimg2795.jpg/
http://img851.imageshack.us/i/cimg2796.jpg/
http://img819.imageshack.us/i/cimg2798.jpg/

sorry den blei feil.

ok, men burde vel bruke en pinne ta noe slag da som støtter?

ser dette bedre ut ang høyde. Pluss har skrudd på vifta på fult å støttet de opp med tau å pinner

http://img851.imageshack.us/img851/149/cimg2798.jpg
http://img546.imageshack.us/img546/2752/cimg2796.jpg
http://img856.imageshack.us/img856/3402/cimg2795.jpg
Ser bedre ut.
takk
blei litt varmere men, ligger på 27,2 mens det er lys. uten lys er den på mellom 20-21 er det greit a?
Sitat av Want2Learn2Grow Vis innlegg
takk
blei litt varmere men, ligger på 27,2 mens det er lys. uten lys er den på mellom 20-21 er det greit a?
Vis hele sitatet...
De ser fine nok ut, men de har strukket seg ekstremt mye. Det kan føre til at det blir mye popcorn-buds istedenfor en feit cola.
Det er ikke noe vits å senke lampa. Det er ikke det som er problemet. Planten din får helt feil lys. Jeg tror dette er tatt opp tidligere i tråden. Kjøp deg rundt 5-6 20w cfl pærer fra biltema, det vil planten din like mye bedre til du får rå til hps.

Hvis du er lagt unna hps, kan du prøve å gå for en 250w cfl som er en del billigere. Ikke like bra, men gjør en grei jobb. Pluss at en cfl pære ikke produserer mye varme.
driver å ordner med lys. men får ikke bestil noe for neste uke.
så de får bare få det lyser der i mens..
skal kjøpe en 150w HPS med ballast osv osv...
er cropshop til å stole på da? sett god pris der serru..
Sitat av Want2Learn2Grow Vis innlegg
driver å ordner med lys. men får ikke bestil noe for neste uke.
så de får bare få det lyser der i mens..
skal kjøpe en 150w HPS med ballast osv osv...
er cropshop til å stole på da? sett god pris der serru..
Vis hele sitatet...
De overlever godt 2 uker til under det lyset der. Men, har du noen vanlige sparepærer du kan supplere med så er det å anbefale.
Cropshop er bra butikk det, men kan du linke til hva du hadde tenkt til å handle. Ser at du får 600w HPS for 1600,- på samme sted, og det er søren meg billig. 250wHPS for 900,- er heller ikke så galt.
nei jeg har tenkt på den 250wHPS lampe kiten til 900,- .
den burde jo være mere nok bra nok til de 2 jeg har. Men går det fint å betale varer der liksom uten å blir svindelet?
må det jeg pga jobben så har jeg ikke tid på dag tid til å ordne slikt..
For jeg har bestilt Advanced Nutrints grow,blow og micro til å bruke da det trengs..

Har oxo ordnet store potter.. er vel ca 20x22x30-35 store. burde vel være bra nok?
eneste som da mangler er noe mylar heller noe annet som reflekterer.. men det er vel ikke det dyreste å ordne regner jeg med..
sett at desinghuset heller hva det hetter har dette via nettet å shop i oslo
Sitat av moret Vis innlegg
De overlever godt 2 uker til under det lyset der. Men, har du noen vanlige sparepærer du kan supplere med så er det å anbefale.
Cropshop er bra butikk det, men kan du linke til hva du hadde tenkt til å handle. Ser at du får 600w HPS for 1600,- på samme sted, og det er søren meg billig. 250wHPS for 900,- er heller ikke så galt.
Vis hele sitatet...
Hydrohagen.no selger 600W-kit for 1100,-!! For en stund siden solgte de 400W for 800, men de har visst gått opp i pris på den. De har også en ordentlig butikk i Oslo, om man ikke vil bestille over nettet.

Forøvrig så selger jula.no 30W sparepærer til 99 (langt bedre enn to-tre 15-20W-pærer), og designbelysning har 35W cfl vekstlys for E27-sokkel til 140,-.


Sitat av Want2Learn2Grow Vis innlegg
nei jeg har tenkt på den 250wHPS lampe kiten til 900,- .
den burde jo være mere nok bra nok til de 2 jeg har. Men går det fint å betale varer der liksom uten å blir svindelet?
må det jeg pga jobben så har jeg ikke tid på dag tid til å ordne slikt..
For jeg har bestilt Advanced Nutrints grow,blow og micro til å bruke da det trengs..

Har oxo ordnet store potter.. er vel ca 20x22x30-35 store. burde vel være bra nok?
Vis hele sitatet...
Hvis du alt har bestilt gjødsel for å dyrke i jord så er det nok for seint nå, men neste gang bør du vurdere hydro for enklere dyrking med dobbelt så mye avkastning.

eneste som da mangler er noe mylar heller noe annet som reflekterer.. men det er vel ikke det dyreste å ordne regner jeg med..
sett at desinghuset heller hva det hetter har dette via nettet å shop i oslo
Vis hele sitatet...
Drit i mylar, mal veggene i skapet med matt hvitmaling i stedet. Enklere, billigere og lettere å vedlikeholde. Det reflekterer kanskje 5% mindre lys, men ettersom lysstyrken uansett taper seg utrolig fort med avstand fra pæren, så er refleksjon veldig overvurdert.
ok, men åssen er det å male det skapet å så sette plantene tilbake etterpå?? Tenker litt på luft osv jeg.
jeg skal jo ordne en HPS lampe til over helgen, så da er mulig mylar bedre? pluss jeg kan da bruke det flere ganger på andre plasser.. maler jeg skapet så må jeg evt male neste om jeg ikke bruker det samme
Sitat av Want2Learn2Grow Vis innlegg
ok, men åssen er det å male det skapet å så sette plantene tilbake etterpå?? Tenker litt på luft osv jeg.
jeg skal jo ordne en HPS lampe til over helgen, så da er mulig mylar bedre? pluss jeg kan da bruke det flere ganger på andre plasser.. maler jeg skapet så må jeg evt male neste om jeg ikke bruker det samme
Vis hele sitatet...
Kommer sikkert an på malinga, men hvis du har du har bra nok avtrekk til å bruke en 250W der inne, så går jeg ut fra at det er trygt å sette de inn igjen etter et døgn eller to..?
Det å gjenbruke mylar tror jeg du kan glemme, folk sliter jo med å få den på plass noenlunde hel. Fysikken er den samme uansett hva slags lys du bruker. Men for all del, hvis det er enklere for deg å bruke mylar, go for it.

Angående blomsterpinne-opplegget jeg ser på bildene, så er det ikke noe mål at plantene skal bli lengst mulig. Vet ikke om det er bra for stammen heller å støtte dem så mye (men sikkert bedre enn at de knekker). Jeg ville heller satset på å binde dem ned. Google etter LST, så du skjønner poenget før du prøver.
Tar forbehold om at jeg ikke har erfaring med planter som har strukket seg såpass.
Sist endret av dweeb; 24. mars 2011 kl. 15:10.
ok, da får vi se hva som skjer ang mylar og maling..
satt opp piner å tau rundt slik jeg kan ha på mere vind på dem fra vifta. siden dem strekte seg så mye trenger de er bedre stamme.. derfor pinner og tau.
er ingen mål at de blir lange, nei helt enig.
ser ikke hva skaden kan gjøre med det opplegget men, jeg er jo helt ny i dette..
googlet LST men dæven, er jo mye man finner på det så om du kan utdype det litt mere hadde det vært bra.
For jeg skønner ikke helt åssen du mener med å binde dem ned?

fant det nå, ang LST (Low Stress Training) ??
Sitat av dweeb Vis innlegg
Hydrohagen.no selger 600W-kit for 1100,-!! For en stund siden solgte de 400W for 800, men de har visst gått opp i pris på den. De har også en ordentlig butikk i Oslo, om man ikke vil bestille over nettet.
Vis hele sitatet...
Det var lovlig billig
Sitat av dweeb Vis innlegg
Hvis du alt har bestilt gjødsel for å dyrke i jord så er det nok for seint nå, men neste gang bør du vurdere hydro for enklere dyrking med dobbelt så mye avkastning.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd hydrodyrking selv? Så du kan faktisk utale deg om dette på et nivå som overskrider synsing?
Sånn jeg ser det er hydro absolut en flott måte å dyrke på. MEN, det krever jo ekstremt med planlegging. Til og med en bubblerbucket er ikke noe du bare setter igang med. Desuten er jo fail-raten mye større enn ved jord. Når dette er hans første grow vil jeg absolutt anbefale å kjøre i jord. Det trengs litt skitt under neglene.
Å stå med en hydrogrow å holde rede på alt av pH, EC, og samtidig ikke fucke opp kan virke litt overkill for nybegynnere som i førsteomgang har lyst til å dyrke eget gress; ikke gå all-in.
For å være helt ærlig tror jeg det er like greit at TS gror i jord førsteomgang, om man har lyst til å dyrke hydro senere så flott, men i førsteomgang tror jeg det er lurt med jordgrow.
Sitat av dweeb Vis innlegg
Drit i mylar, mal veggene i skapet med matt hvitmaling i stedet.
Vis hele sitatet...
Støttes.
Sist endret av moret; 24. mars 2011 kl. 15:30.
det derre LST ser jo litt stress ut da min stamme er veldig tynn?
heller synes flere at LST er riktig av meg å gjøre på tenke på mye de har strekt seg?
Sitat av Want2Learn2Grow Vis innlegg
ok, da får vi se hva som skjer ang mylar og maling..
satt opp piner å tau rundt slik jeg kan ha på mere vind på dem fra vifta. siden dem strekte seg så mye trenger de er bedre stamme.. derfor pinner og tau.
er ingen mål at de blir lange, nei helt enig.
ser ikke hva skaden kan gjøre med det opplegget men, jeg er jo helt ny i dette..
googlet LST men dæven, er jo mye man finner på det så om du kan utdype det litt mere hadde det vært bra.
For jeg skønner ikke helt åssen du mener med å binde dem ned?

fant det nå, ang LST (Low Stress Training) ??
Vis hele sitatet...
Du kan nok ikke begynne med LST enda.
I førsteomgang så bør du sørge for å grave ned så mye stilk du kan når du får inn ny lampe. Det er ingenting i veien for å bruke to potter oppå hverandre for å doble dybden.
Så når planten har begynt å utvikle nye stilker fra sidene kan du begynne med LST.
ok, pottene mine er vel litt over 30cm i dybden! Burde holde i masse vis det? Har da 4stk så vannet kan renne ut i bunnen ta andre potta evt..
Kommer til å sette begge to i de pottene i helgen da jeg kommer hjem til dem, jeg har barnvakt på dem i uka da jeg jobber borte fra dem

nei syntes LST virket litt tidlig. men det ser jo litt moro ut å prøve. Men får se med tiden.. har enda god tid
regner med lampe kommer løpet av neste uke, senest over neste helg.
Sitat av Want2Learn2Grow Vis innlegg
ok, pottene mine er vel litt over 30cm i dybden! Burde holde i masse vis det? Har da 4stk så vannet kan renne ut i bunnen ta andre potta evt..
Kommer til å sette begge to i de pottene i helgen da jeg kommer hjem til dem, jeg har barnvakt på dem i uka da jeg jobber borte fra dem

nei syntes LST virket litt tidlig. men det ser jo litt moro ut å prøve. Men får se med tiden.. har enda god tid
regner med lampe kommer løpet av neste uke, senest over neste helg.
Vis hele sitatet...
Du merker om pottene er store nok når de blir rootbound, da nekter de å vokse.
ok. men jeg kan plante de helt ned i ny potte til de laveste bladet heller hva?
Du kan i teorien plante om så mange ganger du bare vil. Så hvis du setter dem i de pottene du har nå, og så finner du ut om si 1 mnd at de er for små. Da er det bare å potte om til enda større potter.
ja men det du mener er da jeg kan klippe heller ta av det nederste baldet som kom med frøet å potte den nesten helt ned til det bladet som er lavest?

har skjønt jeg kan plante om så lenge jeg vil, helt jeg jeg setter de til blomstering
Ja, det kan du gjøre uten problemer :P
ok
for da blir de jo kortere liksom.

Men ang jord.. bruker vanlig jord kjøpt på blomster butikk.
de står nå i bare jord, men har kjøpt lecakuler som jeg tenkte jeg skulle bruke da jeg potter de om.

er det å fortrekke heller hva?
evt åssen blanding? 30% leca 70% jord?
25 leca, 25 sand og 50 jord skal være en fin og økonomisk blanding har jeg hørt : )
har ikke sand. Kun leca og jord
Sitat av Want2Learn2Grow Vis innlegg
har ikke sand. Kun leca og jord
Vis hele sitatet...
Da er 30/70 bra. Men, sjekk om de har kattesand på nærmeste Kiwi/Rimi eller whatever. Da får du 5kg for 60,- eller noe. Det er god sand å blande inn, bare husk å skyll den godt først. Om det fortsatt er uaktuelt får du bare bruke leca+jord.

Det bør du gjøre med lecakulene også, skylle godt og få vekk alt ekkelt støv.
kattesand hmmm.. er det noe bra da?? heller trenger jeg det tror du? er mulig dama har noe kattesand liggende. Men har det noe å si åssen kattesand evt?
åssen skal jeg evt blande det da med katte sand?

Skal huske å skylle det veldig godt før bruk
Sitat av Want2Learn2Grow Vis innlegg
kattesand hmmm.. er det noe bra da?? heller trenger jeg det tror du? er mulig dama har noe kattesand liggende. Men har det noe å si åssen kattesand evt?
åssen skal jeg evt blande det da med katte sand?

Skal huske å skylle det veldig godt før bruk
Vis hele sitatet...
Ja, det har masse å si hva slags kattesand. Siden det meste av sand inneholder en rekke kjemikalier og annet snusk som skal gi en evne til å klumpe seg rundt avføringen til katten.
Men, det finnes kattesand som kun er laget på brent leire. Den kan du bruke. Husker ikke hvilket merke det er though. Det skal stå på baksiden av posen hva den inneholder, så se etter en med kun brent leire.
Det burde jeg sikkert sagt ifra om før, men tenkte bare ikke så langt.
Dyrebutikker selger også akraviesand. Det er veldig good shit. Så om du har mulighet så kan du jo sjekke det ut.

Om du ikke har lyst/mulighet til å bruke sand nå, så bruk bare jord og leca. Det fungerer det også. Du kan også knude noen leca kuler til mindre biter, det skal også gi bra med drenering..
takker
da skal vi se hva vi får til vettu
har bestemt meg for å bruke CFL ved første gangen jeg gror noe.
så den lampen er i boks i morgen.. så da får plantene mine bedre lys.

HPS og MH får bli neste gang da jeg er litt mere erfaren på dette )
Sitat av moret Vis innlegg
Sånn jeg ser det er hydro absolut en flott måte å dyrke på. MEN, det krever jo ekstremt med planlegging. Til og med en bubblerbucket er ikke noe du bare setter igang med. Desuten er jo fail-raten mye større enn ved jord. Når dette er hans første grow vil jeg absolutt anbefale å kjøre i jord. Det trengs litt skitt under neglene.
Å stå med en hydrogrow å holde rede på alt av pH, EC, og samtidig ikke fucke opp kan virke litt overkill for nybegynnere som i førsteomgang har lyst til å dyrke eget gress; ikke gå all-in.
For å være helt ærlig tror jeg det er like greit at TS gror i jord førsteomgang, om man har lyst til å dyrke hydro senere så flott, men i førsteomgang tror jeg det er lurt med jordgrow.
Vis hele sitatet...
Har du i det hele tatt sett på metoden jeg foreslår? En bør vite pH og hardhet på vannet som kommer ut av springen slik at en velger riktig gjødsel, men ut over det kan man drite i pH og TDS. Det er snakk om et drain-to-waste system her, man blander opp næring etter volum, vanner med den etter behov, og det er det.

Å påstå at jord er enklere, eller nødvendig for å lære dyrking, er bare feil og bakstreversk. Sorry.
Sitat av dweeb Vis innlegg
Har du i det hele tatt sett på metoden jeg foreslår? En bør vite pH og hardhet på vannet som kommer ut av springen slik at en velger riktig gjødsel, men ut over det kan man drite i pH og TDS. Det er snakk om et drain-to-waste system her, man blander opp næring etter volum, vanner med den etter behov, og det er det.

Å påstå at jord er enklere, eller nødvendig for å lære dyrking, er bare feil og bakstreversk. Sorry.
Vis hele sitatet...
Nope, sorrry my bad. Trodde det var bubbler bucket du linket til der; hadde jeg fått meg med at det var hempy hadde jeg kanskje ikke vært så kvass.
Bøyer meg i støvet her.
Hei merket i dag da jeg kom hjem til "jentene" at bladet har krøllet seg litt.
tittet inne på www.weed.com å så på problemer.
Men jeg ser ingen ting som er likt med de løsningene?

Kan noen gi meg et litt bedre svar`?

http://img291.imageshack.us/img291/851/dag4strstejenta220311.jpg
Den er enda så liten at det er umulig at den har en næringsmangel, eller sjansen er liten...Det er nok bare litt mye vann det går fint, la toppen av jorda tørke litt mellom vanning... Og nei det er ikke lurt å plante stammen på planten under jord, det går ja, men planten setter lite pris på at stammen står i konternuelig fukt... Prøv å unngå, har du ordentlig lys strekker ikke plantene seg mer når de er små enn de vil uansett i pre-blomstfasen... Lykke til mann=)
Sist endret av Zarathustra; 25. mars 2011 kl. 23:43.
ok, skal vanne litt mindre framover.
er ikke umulig jeg har vannet for mye..
Så vi får se ann om de kommer seg
http://www.biltema.no/no/Bygg/Elektr...pe-lavenergi1/
Sliter litt når det gjelder å finne en brukbar lampe med tanke på blandt annet på økonomi. Sto å vurderte å se om det ble noe resultat ved å bruke slik lampe, men kan noen fortelle meg hvor lurt det hadde vert av meg å bruke den ?
de lampene er ubrukelige. du må ha riktig lys spekter. high pressure sodium er helt rå dog du burde kanskje bruke en HID lampe til oppvekst og hps når du skal blomstre. les fra frø til plante. der står alt du trenger og vite for og få fin sinsemilla=)
http://www.biltema.no/no/Bygg/Elektr...pe-lavenergi1/
Sliter litt når det gjelder å finne en brukbar lampe med tanke på blandt annet på økonomi. Sto å vurderte å se om det ble noe resultat ved å bruke slik lampe, men kan noen fortelle meg hvor lurt det hadde vert av meg å bruke den ?
Vis hele sitatet...
Den er ikke noe særlig. Med bare 35w kommer du ingen vei.
Spar heller til DENNE. Om det blir for mye penger kan du eventuelt ta DENNE.
Men for å være helt ærlig så kan du ikke tenke særlig økonomi om du skal gro gress. Weed trenger lys, masse lys og om du ikke er villig til å betale for akkurat lys så får du ikke noe særlig å røyke på.
Om økonomi virkelig er et problem så kan du eventuelt dyrke ute om du bor et sted det lar seg gjøre. Eller bare la være og finne en anne hobby.

de lampene er ubrukelige. du må ha riktig lys spekter. high pressure sodium er helt rå dog du burde kanskje bruke en HID lampe til oppvekst og hps når du skal blomstre. les fra frø til plante. der står alt du trenger og vite for og få fin sinsemilla=)
Vis hele sitatet...
HPS er en type HID.
Det du mener er antagelig å bruke MH til vekst og HPS til blomst. Men, med dagens pærer(SonT-agro) feks så fungerer de til begge stadier, og bruk av to pærer blir kun for de som virkelig har interesse av det.
Takker for hjelp : ) Tenkte å kjøpe reflektor fra samme sia, men det ser ikke ut som om ledningene er norske :/
Må omformer også skaffes?
hydrohagen.no har fine pakke løsninger til en god pris..
Sitat av Masclet Vis innlegg
Takker for hjelp : ) Tenkte å kjøpe reflektor fra samme sia, men det ser ikke ut som om ledningene er norske :/
Må omformer også skaffes?
Vis hele sitatet...
Ledning kan du kjøpe på Chlas Ohlson eller lignende. Og du trenger ingen omfromer/ballast, det er bare putte rett i stikkontakten da det er innebygget ballast i de fleste CFL-pærer(ja, alle som selges på desigbelysning/weedshop har innebygget ballast).
prøver igjen:P 7 stk flasker m/ næring fra advanced nutrients for salgs. en 3 part serie(grow,bloom og micro) som er brukt litt fra. Over halvparten igjen i hver flaske. 2 calmag mix for grow/bloom som begge er uåpna. 1 flaske senzisym som er brukt kun en gang og en flaske med B 52 som er brukt sammen med den 3 parts serien. 750,- med frakt inkludert?
Hvis noen synes dette høres interessant ut PM.. Gjerne seriøse henvendelser please=)
Hallo, har tenkt litt på og prøva og dyrka (ute) men har lite peiling men har kompis så kan hjelpa meg med det. Han ba meg om og kjøpa noen frø på nettet http://translate.google.no/translate...%26prmd%3Divns Han så at det gikk fint og dyrka Blue lightning ute i norge men spør her allikavel før og være på den sikre side Og kossen ska eg gå fram? hadde vore fint med ein liten veileder

takker for svar på forhånd.
Sist endret av Towelie94; 3. april 2011 kl. 04:40.
plantene mine vokser å koser seg.
men ser at bladet har krøllet seg litt!!
Tegn på for varmt heller noe? For er kun 2 blader helt på toppen

http://img710.imageshack.us/img710/1261/cimg2805d.jpg