Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1431
Hva med å starte et PHP forum under programmering ?
100% enig!! Er en stor fan av PHP, som iblis skal legge om til om ikke så lenge!

------------------
Welcome to the real world
.:dephic:.
jeg liker også php, men ikke vbb. det eneste vbb kan gjøre som ikke ubb kan er å søke gjennom alle forumene på en gang. ubb ser mye kulere ut og det er raskere. (filene som skal lastes ned er mindre)
Patient zero
iblis's Avatar
Originally posted by frittjaaff:
jeg liker også php, men ikke vbb. det eneste vbb kan gjøre som ikke ubb kan er å søke gjennom alle forumene på en gang. ubb ser mye kulere ut og det er raskere. (filene som skal lastes ned er mindre)
Vis hele sitatet...
hmm.. har du sett på control panelet til vbulletin i forhold til ubb? mye flere muligheter!

ser ubb kulere ut? no way! og vbulletin er faktisk raskere enn ubb..

sign. iblis
Trådstarter
80 0
Men, en eller annen admin:
Er det muligheter for å få opp et forum hvor man kan diskutere PHP? http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif
Originally posted by iblis:
hmm.. har du sett på control panelet til vbulletin i forhold til ubb? mye flere muligheter!

ser ubb kulere ut? no way! og vbulletin er faktisk raskere enn ubb..

sign. iblis
Vis hele sitatet...
jeg snakker om ubb6. jeg vet at vbb er raskere fordi at det er skrevet i php og bruker en sql database som er mye raskere enn de enkle tesktfilene til ubb, men vbb lager større html filer som det tar lenger tid å laste ned.
Jeg kan ikke så mye om programering jeg så bare lurte på dette: Hva er PHP?

------------------
-:Tupac 4 ever:-