Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 843
Det siste nye innen modding av PS2 er et lite program som legges på minnekortet.

( Funker kun på v9, v10 og v11 av PS2 hardware )

Ikke mer lodding, ikke mer swap.
Sist endret av nudo; 8. september 2004 kl. 21:51.
Hvordan legger man det inn på minnekortet? Hva heter dette programmet eller dingsen som får overført programmet til minnekortet? Har tenkt å kjøpe swap magic snart, men hvis det finnes ett bedre alternativ så er jeg interessert.
Har det noe med denne hjemmesiden å gjøre?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Bruker selv swapmagic, funker som bare det... Eneste kjipe er at det er ENKELTE spill den ikke tar... Synd, men fungerer ellers veldig bra! Kjøpte mitt fra netfirms.playtec.net, bra greier.
-totto
nudo: sier du a, får du si b også. Mer info?

totto: er burnout 3 et av de spilla det ikke funker på?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
www.swapmagicfix.com

Der står det hvilke spill som IKKE funker med swap magic, uten at du bruker cdloader eller annet... Står spesifisert hva du må gjøre for å få det til å fungere...
-totto
takk, tror jeg går for swap magic. Er det mulig å få ta i swap magic cden på nett?
Blir jeg skutt hvis jeg anbefaler xbox?
Avventende
nudo's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av ChR
Har det noe med denne hjemmesiden å gjøre?
Vis hele sitatet...
Nei, det er en modifisert variant av noe som heter HDLoader
Opprinnelig postet av djman
Blir jeg skutt hvis jeg anbefaler xbox?
Vis hele sitatet...
X-box som hva da? modchips til PS2?

Du er flink.

BTW Microsoft for nazister og PKere.
Kan du gi litt mer info om det du snakker om i første posten da? :P
Det enkleste hadde vel vært om vi kune få vite hvor du har dette fra. Det virker veldig interresant, spesielt hvis man kan bruke HDloader både til det her og til å instalere hd i ps2en.

Siden det sikkert er mange som har ps2 som leser denne tråden, noen som har erfaring med Flip Top Cover sammen med swap magic? (http://www.playteconline.com/fliptopinstall.htm)
Jeg har tenkt på å kjøpe http://www.linuxplay.com/ (Linux for PlayStation®2), og se hva man kan gjøre med den, så kjøper jeg hdload og hardisk til den. Da blir det mer et OS. Har ikke lest så mye om dette enda, men skal se om det er mye du kan gjøre med Linux for PlayStation®2.
Avventende
nudo's Avatar
Trådstarter
-> Trond
_http://www.ps2-scene.org/forums/showthread.php?t=25640

->Frazzy
Send meg PM når du får Linux til PS2
Husk også å skaffe ekstern USB CD-ROM, da slipper du chip/swap for å kjøre ting du har laget selv.

Kan du programmere så er det mye som kan portes, holder på med MPlayer og libSDL.

Cluet er å kjøre HDLoader på minnekortet, og ikke fra plata, vidreutvikling av Mr. Brown.
Sist endret av nudo; 12. september 2004 kl. 16:22.