Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 919
Nintendo DS kommer til å støtte IP-telefoni innenfor trådløse nettverkssoner. Nå SKAL jeg ha.

http://www.itavisen.no/art/1304298.h...7f966b0dc53a0e
Når kommer NDS? Noe nytt om PSP eller NDS?

Det stemmer vel at begge kommer 1. halvår av 2005?

Uff dette kommer til å bli et av de største valgene jeg kommer til å ta, PSP eller NDS? Ja takk begge deler kanskje?
Nintendo DS kommer til å bli helt genial, men en ting jeg har stusset litt på, som jeg håper de har lagt vekt på.. hva med folk som er venstrehendte.. fungerer knappene slik at man kan omprogramere dem? Mener, hva hvis en venstrehendt skal spille spillene som man bruker pennen! Lurer litt på om de har tenkt på nettop dette..

Psp er forresten bare søppel, ivhertfall hvis de ikke øker batterikapasiteten sin før release..
Hoho, denne har jeg venta lenge på.
Har holdt et øye med i utviklingen av denne maskinen helt fra starten av.
*glede seg*

Men PSP, er det en PS i håndholdt-form?
Ca. samme grafikk?
Tror den faktisk skal ha tilnærmet lik ytelse som en ps2 , men grafikken blir jo selvfølgelig ganske begrenset av skjermstørrelsen (som allikevel er stor til å være håndholdt).