Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 597
Mens vi venter på PS3, er det noen som vet om rykter, bilder og specs?

Releasedatoen er nå ihvertfall offisiell fra Sony March 31, 2005
Jeg fant litt:

PlayStation 3 vil bli den første spillkonsollen som tar i bruk det revolusjonerende CELL brikkesettet, som er under utvikling gjennom et samarbeid mellom Sony, IBM og Toshiba. Dette brikkesettet sies å være 10 ganger så kraftfullt som andre tilgjengelige brikkesett på markedet.

Siste nytt fra utviklingen av PlayStation 3 kommer fra Rambus Developer Forum 2004 i Tokyo. Ifølge IGN.com vil internminnet i konsollen bli halvert, fra 512 MB til 256 MB XDR DRAM. Det betyr én av to ting: Enten gjør Sony Entertainment dette for å senke reduksjonskostnadene, eller det gjøres samtidig med at minnebåndbredden blir doblet, av ytelsesmessige hensyn.

Hmmm.........
hehe.. Litt av noen bilder!=P Likte den i sølv som var rund!=D
Avventende
nudo's Avatar
Trådstarter
Chipsettet startet som 10x PowerPC G4 på en og samme chip, men det har blitt vidreutviklet.
Release på 18 årsdagen min. Hadde jeg bare likt Play Station hadde det vært en ypperlig gave.