Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 901
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Jeg har gått tom for spill jeg orker å spille på PS-maskinen min, og spilte et dødsfett spill på Xbox her om dagen, men husker ikke hva det het.

Dermed: er det noen som kan anbefale et bra fotballspill man kan spille på PS2? Realisme gir jeg lang faen i, men det bør være god multiplayer-greier, siden jeg stort sett bare skal spille mot kamerater.

Cheerio,

haje
Finnes ikke FIFA 98 til PS2? If not, to hell with PS2! FIFA 98 er det feteste foppallspillet noensinne!

edit: er det ikke mulig å spille PS1 spill på PS2?.. da er det jo mulig å spille FIFA 98! Hurray!
Sist endret av Digital Hybrid; 11. juli 2004 kl. 00:07.
hva med this is football, med egen filme knapp
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
andy: har du prøvd TIF? jeg har sett folk spille det, men synes ikke det så så bra ut.. Kanskje det bare var meg?
Tror du får Super soccer til ps1. Det er overfett :P
evt. ISS 2. Verdens beste foppallspill mener mange som har greie på sånt. Litt vanskelig though...småkjipt at jeg ikke sjønte det bare gikk å spille landslag før etter jeg hadde kjøpt spillet...reflekterer noe av min enorme hjerne!
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
ISS?

Jeg leste en del anbefalinger, og fant ut at det er en webshop som selger Pro Evolution Soccer 3 til en rimelig penge, så det kjøpte jeg. Så også at Pro Evo 4 kommer om noen mnd, men det gidder jeg ikke å vente på.

Om noen har tips om et spill jeg bare *må* ha, så tas det imot med takk! ,)

haje
ISS står vel for International Superstar Soccer. Er den andre fotballspill-serien Konami har.
Sist endret av Dionysos; 11. juli 2004 kl. 02:01.
Aldri hørt om ISS? 1`ern fikk enorm mottagelse av både proffe spillere og anmeldere, ble visstnok i sin tid kåret til "verdens beste fotballspill" av en nettside. Det som er litt domt er at de ikke har lisenser litt alle land. (hadde værtfall ikke det i 2`a)
Ble en del kunstige navn.
Kanskej ett litt aldrende spill, men anbefales på det sterkeste!
ISS 3: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=2641

Sist endret av K0preit4n; 11. juli 2004 kl. 01:56.
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Jeg mener This Is Football er det beste fotballspillet som noen gang er sluppet for PS!
nFF Marshall
morten's Avatar
Fifa 2003 / 2004 er to veldig morsomme spill. Disse andre har jeg ikke testet, så jeg kan ikke ytre min mening om dem, men ingenting er som å slå et par kompiser i noen skikkelige turneringer
Har faktisk Fifa 2004 på xbox.. Må si det er morsomt det og, men det er ikke så gøy for jeg taper hele tida..
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
FIFA 2004 og TIF er jo geniale, Pro Evo. 3 også for den saks skyld. Mye dritt ute å går av fotball spill. Mange mener at Winning Eleven 7(som det heter i Japan) aka ISS3 (eller 4, husker ikke helt) er det beste som er laget. Har det hjemme, bare ikke giddi å teste enda
vel jeg synes pro evo soccer og Red card er to bra fotball spill... red card bør prøves hvis du liker det litt røft på banen.

PS: urealistisk spill
Det eneste fotballspillet du kan kjøpe deg er uten tvil Pro Evoulution Soccer 3 (vente på 4?), Pro Evolution serien er den beste fotbalspill serien. Red Card kan også nevnes.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
TIF er vel bedre enn FIFA