Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 688
Jeg har endel heroin, samt brukerutstyr. Jeg har ingen plan om å bli avhengig av å injisere, men jeg har lyst å prøve å injisere heroin.


Jeg vet at risikoen for overdose øker drastisk når injisert, men om jeg injiserer en dose veid opp på milligrams vekt, la oss si 20mg til å begynne med, hvor trygt er dette?


Jeg har injisert noen ganger før, og det har vært amfetamin, og jeg har aldri blitt avhengig av det å injisere da det har gått noen år mellom hver gang. Jeg mener å huske jeg injiserte heroin i en benzo-blackout en god stund siden, men husker ingenting av.



Men hvordan er det med heroin? Er det vanskelig å injisere en gang og holde seg til den "ene" gangen?
Sist endret av UngOgDumN; 4 uker siden kl. 10:42.
Jeg har også injisert en del speed uten å bli avhengig men heroin har jeg fått iv med suksess 1 gang og d var noe helt annet ass. Anbefaler ikke å gjøre det. Har fantasert om å gjøre det på nytt mye men bor på et sted med svært lite tilgang. Hadde jeg bodd i oslo hadde jeg nok vært heroinist nå. Hold deg unna
Om du vil unngå å bli brent, IKKE lek med ilden!
Å injisere heroin i en benzo blackout er grenseland selvmordsforsøk. Foreslår at du legger dette på hylla.
Gitt at gjennomsnittlig kvalitet på heroin er 15% skal du nok overleve 20mg ��
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skyting av heroin vil jo kreve mye mindre enn hva du ville trengt å lagt i lisser eller på sølvpapiret da du får ehm skyt meg om jeg tar feil men 50-60% ved røyking, rundt 40 ved snorting, mens åra er jo 100% da.. Så det vil jo si at du blir like ruset av litt under halvparten av mengden du villle kjørt i snyteskaftet dersom du skyter... Og blande det med andre sentraldempende spesielt alkohol eller benzo, det er gambling. Der har du lett for å OD'e.
▼ ... noen uker senere ... ▼
0,2 med minus iv, er å leke russisk rullet, hvis det er første gangen. Er ikke sammenlignbar, mengden du klarer ved røyking/sniffing vs iv.

Dessuten er minus selveste djevelen, og kan ikke i det hele tatt sammenlignes med pluss (amf).