Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1371
Og vipps. Kan man det?
Selfølgelig kan man det hvis messenger loggen bekrefter salg og det i tillegg matcher med vipps overførsel.

Ganske håpløst bruke både messenger og vipps til salg ��
Ja, skriftlige avtaler om narkotikahandel og konkrete pengetransaksjonsbevis er som å be om å bli dømt den dagen man blir tatt eller etterforsket.
Sitat av Fashen Vis innlegg
Selfølgelig kan man det hvis messenger loggen bekrefter salg og det i tillegg matcher med vipps overførsel.
Vis hele sitatet...
Da er det vel ikke akkurat bare "kun messenger"?

Om det eneste av bevis som finnes er meldinger på messenger, ikke noe beslag, penger, overføringer osv, så tviler jeg egentlig på at det er nok. Er litt usikker!

Edit: greide såklart ikke å få med meg at det står "og vipps" i innlegget

Lol
Sist endret av TrippyKing; 10. mars 2024 kl. 21:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dette er helt perfekt visst du har et stort ønske om å bli dømt. Dette er jo som å gå inn på politistasjonen, innrømme alt og gi de alt de trenger av elektroniske bevis.
Skal du trade kriminelt må du bruke kontanter eller krypto. Alt annet blir sporet.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Ja, det er nok. Selger du via messenger og tar betaling med Vipps så ville sterkt vurdert å bytte karriere
Psykisk ustabil
Jeg ble dømt for salg på sms og snapchat. Jeg var også smart nok til å være helt åpen med kundene mine om hvem «kollegaen» min var; Broren min. Det stemmer, jeg drev og skrev på sms til folk. «Sorry, jeg er tom. Spør broren min: +4742042042»

Veldig smart vet du, kan vel si at jeg fikk meg en kraftig lærepenge der.
Sist endret av Borderline; 11. mars 2024 kl. 15:36.