Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 556
Tatt 250mg aduvanz o 500mg lyrica. Så er litt høy og energi.
Skulle egentlig gjøre husarbeid. Men istedet har jev fått oppheng på mobilen messenger… Sittet flere timer og skrevet med folk.
Noen tips til hvordan jeg kan få det opphenget over på husarbeidet heller? Anner enn å kaste mobilen til helvete
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
begynn med arbeidet du skal gjøre før effekten kicker inn. Kanskje revurdere dosen
Trådstarter
11 1
Sitat av Bothrops Vis innlegg
begynn med arbeidet du skal gjøre før effekten kicker inn. Kanskje revurdere dosen
Vis hele sitatet...
Har fått begynt så vidt nå. Og ja det ble litt for høy dose kanskje. Kjennner det nå at jeg er litt stiv i nakken ig bittelitt urolig hjerte. Men dette er ett enhangstilfelle for at jeg skulle få energi til å ta skikkelig husarbeid. Bruker vanligvis 30mg for adhd. Får ta ett par exanorer når jeg begynner å bli ferdig. Så kanskje jeg får sove noen timer i natt. Og krysse fingeene for at det ikke blir noen nedtur. Er der sistw jeg trengee nå for er allerede nedenfor og dårlig energi for tiden

Sitat av Fjellugle Vis innlegg
Har fått begynt så vidt nå. Og ja det ble litt for høy dose kanskje. Kjennner det nå at jeg er litt stiv i nakken ig bittelitt urolig hjerte. Men dette er ett enhangstilfelle for at jeg skulle få energi til å ta skikkelig husarbeid. Bruker vanligvis 30mg for adhd. Får ta ett par exanorer når jeg begynner å bli ferdig. Så kanskje jeg får sove noen timer i natt. Og krysse fingeene for at det ikke blir noen nedtur. Er der sistw jeg trengee nå for er allerede nedenfor og dårlig energi for tiden
Vis hele sitatet...
Tok mesteparten i 4 tiden, så tok jeg vel 50 eller noe i 6 tiden. Så kicka inn for ei god stund siden. Sitte å jabba hull i hue på ei venninne i flere timer

Jeg klarte å få gang. Så nå er det strøket endelig ��
Nå er eg bare trøtt og håpte på noen timee søvn før jeg må opp 9-10 i li morgen ��
Sist endret av Fjellugle; 3. mars 2024 kl. 04:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Fjellugle Vis innlegg
Har fått begynt så vidt nå. Og ja det ble litt for høy dose kanskje. Kjennner det nå at jeg er litt stiv i nakken ig bittelitt urolig hjerte. Men dette er ett enhangstilfelle for at jeg skulle få energi til å ta skikkelig husarbeid. Bruker vanligvis 30mg for adhd. Får ta ett par exanorer når jeg begynner å bli ferdig. Så kanskje jeg får sove noen timer i natt. Og krysse fingeene for at det ikke blir noen nedtur. Er der sistw jeg trengee nå for er allerede nedenfor og dårlig energi for tiden


Tok mesteparten i 4 tiden, så tok jeg vel 50 eller noe i 6 tiden. Så kicka inn for ei god stund siden. Sitte å jabba hull i hue på ei venninne i flere timer

Jeg klarte å få gang. Så nå er det strøket endelig ��
Nå er eg bare trøtt og håpte på noen timee søvn før jeg må opp 9-10 i li morgen ��
Vis hele sitatet...
3 timer til alarmen ringer. Sover du godt?