Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1144
På hvor en er i mobiltelefonen uten at brukeren vet om det og evt hvordan finner jeg ut at det er gjort på min tlf.Har på følelsen at noen har gjort det på min telefon og følger med på hvor jeg er til enhver tid
Hva slags telefon har du?

Kanskje jeg kan avkrefte slik at du slipper å bekymre deg.
Sist endret av IneartheDx; 19. desember 2023 kl. 20:04.
Trådstarter
10 0
Samsung s21 FE

Samsung s 21 FR
Sist endret av Freddy8; 19. desember 2023 kl. 20:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Ja, mobiloperatøren din, f.eks. De vet hvor du er til enhver tid. Triangulering heter det.
Sist endret av Barte-Sam; 19. desember 2023 kl. 20:08.
Trådstarter
10 0
Har Samsung S 21 FE
Sitat av Freddy8 Vis innlegg
Har Samsung S 21 FE
Vis hele sitatet...
Har nesten lik telefon som deg.

Du er den eneste som kan styre sporingen din på din telefon, og det gjøres på samsung kontoen din.

Jeg vil tippe at du aldri har skrudd på sporing på telefonen din selv, så det vil si at den ikke er sporbar for andre.


Kan jeg spørre hvorfor du brått har den følelsen nå? Hvis dop er involvert her så er det nok noiaen din som snakker.

Edit. Gå til innstillinger -> sikkerhet og personvern -> beskyttelse for mistet enhet
Sist endret av IneartheDx; 19. desember 2023 kl. 20:15.
Trådstarter
10 0
Fikk en telefon i sta og hun lurte på hvor jeg var og jeg sa hvor jeg var.Hun viste det uten at jeg har sagt til hun hvor jeg var Har skrudd på sporing på tlf så.dwn kan bli funnet hvis den blir mistet.Har hun sporet meg opp slik kanskje ved og spore tlf som om den var mistet??
Hvis man søker opp mobilnummeret på nummeropplysningssider som gulesider, 1881 eller 180 så får man ofte treff på adresser og navn, hvis man ikke har reservert seg fra det hos mobiloperatøren sin. Kanskje hun hadde søkt deg opp på forhånd.
Trådstarter
10 0
Jeg vet ikke noe rart er det i hvertfall
Har du en googlekonto kobla opp til telefonen tror jeg man kan kan se det der om hun har tilgang på kontoen din
Du er sikkert på snapchat son de fleste andre. Skrudd av sporing der?
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Hvis man søker opp mobilnummeret på nummeropplysningssider som gulesider, 1881 eller 180 så får man ofte treff på adresser og navn, hvis man ikke har reservert seg fra det hos mobiloperatøren sin. Kanskje hun hadde søkt deg opp på forhånd.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det å søke opp registrert adresse på noen sammenlignbart med "og følger med på hvor jeg er til enhver tid "?
Trådstarter
10 0
Er på snapchat ja og der har jeg spøkelseamodus så jeg syntes ikke der
Sitat av Yochi Vis innlegg
Hvordan er det å søke opp registrert adresse på noen sammenlignbart med "og følger med på hvor jeg er til enhver tid "?
Vis hele sitatet...
Det er så utrolig mye informasjon vi ikke får fra TS, så forslaget mitt er helt innafor.

Kanskje ts er under politiets søkelys fordi dnb kontoen hans er stengt etter kokainsalg.