Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 6061
Jeg er så godt i gang. «Da jeg var ung» for 20 år siden var forumet veldig annerledes. I dag merker jeg at det er mange one-liners og morsomheter (nevner ikke navn astro-dude, Vindaloo-dude osv). Er dere lei av morsomheter? Eller synes dere det bringer noe fett til forumet?
Jeg tenker at nærmest all aktivitet er bra for forumet.

Det værste som kan skje et forum er at det dør.

Tendenser med freakforum er at det blir mindre og mindre aktivitet her. I tillegg til dette prøver moderatorer å begrense noe aktivitet ytterligere fordi de mener det ikke er bra for forumet.

Oneliners har absolutt sin plass her i mine øyne. Det har også idiotiske innlegg og tråder jeg kan le av.
Er mer lei personangrep enn oneliners

Bedre med oneliners enn noliners. Og å bli nevnt av brukernavn man ikke kjenner igjen fordi de gjør så lite inntrykk er mer kjedelig enn noe annet. Frekkas.
Sist endret av Astro Man; 15. desember 2023 kl. 07:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Personangrep og folk som nekter å komme med kilder på helt idiotiske påstander de har og prøver å skal diskutere ut ifra hva de tror og ikke hva som er sant gjør det fort kjipt å bruke forumet til en del av det man gjerne ønsker.
Noen folk ønsker bare å lage helvete istedenfor å bidra til fellesskapet..

Morsomheter hører selvsagt hjemme, det ville fort ha blitt litt kjedelig uten, men det er jo også de som overdriver litt for mye så en viss balanse er fint.
Du vet veldig godt hva modsa mener om dette, og det er strengt tatt det som betyr noe.. om du vil ha oneliners kan du kose deg glugg ihjel på reddit. lykke til.
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Du vet veldig godt hva modsa mener om dette, og det er strengt tatt det som betyr noe.. om du vil ha oneliners kan du kose deg glugg ihjel på reddit. lykke til.
Vis hele sitatet...
Å nevne andre brukere på måten som TS gjør da?
Morsomheter er bare bra, men det burde jo helst være noe mere enn bare det. Vet ikke hvordan rusdelen på forumet var før men her føler jeg det kommer mye av samme pisset om og om igjen og burde nesten vært lagt ned. Evis mas om urin og blodprøver selv om vi har en dedikert tråd for akkurat det.
Noen spm så dumme at de kvalifiserer til darwin-award og vi på Freak synes jeg burde oppmuntre til å få en potensiell vinner som kan representere nettopp Freak.
Jeg mener det har blitt MYE dårligere.

I dag tidlig skrev jeg min personlige mening, som er at jeg synes det har blitt for mange nerder som skal ødelegge tråder med moralpreken. Nå er innlegget mitt borte. Hva faen mods?? Hvorfor har dere slettet/sensurert vekk mitt innlegg? Ikke enig med det jeg skrev eller hva? Blir for dumt. Får bare droppe dette forumet her, det er ikke hva det en gang var uansett.
Sist endret av venstrehook; 15. desember 2023 kl. 14:05.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Å nevne andre brukere på måten som TS gjør da?
Vis hele sitatet...
Hva med det? å namedroppe brukere? Det er ikke noe jeg kommer til å bry meg om så lenge det er brukt i denne konteksten, altså for å illustrere et brukermønster.

om du personlig har noe imot får du rapportere innlegget og synge din klagesang

Sitat av venstrehook Vis innlegg
Jeg mener det har blitt MYE dårligere.

I dag tidlig skrev jeg min personlige mening, som er at jeg synes det har blitt for mange nerder som skal ødelegge tråder med moralpreken. Nå er innlegget mitt borte. Hva faen mods?? Hvorfor har dere slettet/sensurert vekk mitt innlegg? Ikke enig med det jeg skrev eller hva? Blir for dumt. Får bare droppe dette forumet her, det er ikke hva det en gang var uansett.
Vis hele sitatet...
Det ble sletta fordi det var irrelevant i forhold til hva tråden spør om, som i hovedsak er hva folk syns om fuckings oneliners
Hadde vært gøy å prøvd en måned uten moderering for å se hva som hadde skjedd. Naturen har jo det med å finne en slags balanse.

Det er ikke noe hat på mods her. Men jeg lurer på hvordan et forum blir uten sensur.

Hva trot dere hadde skjedd både på kort og lang sikt? Er jo ingen moderator rundt bordet ellers i livet og det går jo stort sett bra.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hadde vært gøy å prøvd en måned uten moderering for å se hva som hadde skjedd. Naturen har jo det med å finne en slags balanse.

Det er ikke noe hat på mods her. Men jeg lurer på hvordan et forum blir uten sensur.

Hva trot dere hadde skjedd både på kort og lang sikt? Er jo ingen moderator rundt bordet ellers i livet og det går jo stort sett bra.
Vis hele sitatet...
Har jo en hæstkuk av en moderator i form av politi/regjering som gjør hva de vil ellers i livet sånn sett.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hadde vært gøy å prøvd en måned uten moderering for å se hva som hadde skjedd. Naturen har jo det med å finne en slags balanse.
Vis hele sitatet...
Hadde endt opp med 2-3 dager med spam og one-liners før forumet hadde startet hardcore salg av narkotiske stoffer. Politiet hadde stengt forumet lenge før måneden var over.
8chan var jo helt uten moderering, men det ble lagt ned etter en stund.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hadde vært gøy å prøvd en måned uten moderering for å se hva som hadde skjedd. Naturen har jo det med å finne en slags balanse.

Det er ikke noe hat på mods her. Men jeg lurer på hvordan et forum blir uten sensur.

Hva trot dere hadde skjedd både på kort og lang sikt? Er jo ingen moderator rundt bordet ellers i livet og det går jo stort sett bra.
Vis hele sitatet...
Da hadde jeg refinansiert boliglånet mitt med 2 millioner, kjøpt maaaaasse narkotika og brukt freak som markedsplass.

Det ville lett vært en millionbutikk.

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hadde endt opp med 2-3 dager med spam og one-liners før forumet hadde startet hardcore salg av narkotiske stoffer. Politiet hadde stengt forumet lenge før måneden var over.
Vis hele sitatet...
Sant
Sist endret av IneartheDx; 15. desember 2023 kl. 19:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Synes ærlig talt det er imponerende at det har overlevd så lenge nå som verdens største og mektigste selskaper lager sosiale media. Åpenbart at det finnes en god gjeng som fortsatt finner verdi i dette forumet og som ikke får denne verdien andre steder. Har selv hengt rundt i 20 år og synes fortsatt det er fint med et innblikk i undergrunnen.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hadde vært gøy å prøvd en måned uten moderering for å se hva som hadde skjedd. Naturen har jo det med å finne en slags balanse.

Det er ikke noe hat på mods her. Men jeg lurer på hvordan et forum blir uten sensur.

Hva trot dere hadde skjedd både på kort og lang sikt? Er jo ingen moderator rundt bordet ellers i livet og det går jo stort sett bra.
Vis hele sitatet...
Hadde vært moro,men jeg trur nok bombasa er spot on i hva som hadde skjedd.
Jeg poster lite/sjeldent her, men leser ofte på ting jeg synes er interessante. Har vært her i ca 15 år og jeg har også notert meg at det er mindre aktivitet enn tidligere. Men jeg føler sjeldent jeg har noe interessant å komme med
Sist endret av Husemann; 15. desember 2023 kl. 23:55.
Selvsagt er aktiviteten og kvaliteten noe lavere enn før, men jeg er glad det fortsatt er oppe.
Virker som det bare kommer en håndfull nye kommentarer hver dag.

Selv om det fremdeles kommer en del folk innom for å lese, så blir det kanskje færre og færre lesere dersom antall nye kommentarer man kan lese stadig synker.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Bedre med oneliners enn noliners.
Vis hele sitatet...
Nei. Andre sosiale medier fungerer bedre til dette.

Det har vært et tydelig generasjonsskifte som blir selvforsterkende. Går stadig lengre tid mellom lengre, velskrevne innlegg.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Jeg tenker at nærmest all aktivitet er bra for forumet.

Det værste som kan skje et forum er at det dør.

Tendenser med freakforum er at det blir mindre og mindre aktivitet her. I tillegg til dette prøver moderatorer å begrense noe aktivitet ytterligere fordi de mener det ikke er bra for forumet.

Oneliners har absolutt sin plass her i mine øyne. Det har også idiotiske innlegg og tråder jeg kan le av.
Vis hele sitatet...
Kjenner ikke freak for 20 år siden. Men regner med det var mindre sutring fra folk, Når spørsmål ble stilt. Føler det er mere og mere sutring vær bidige gang noen stiller spørsmål. Skulle snart byttet navn til noe annet en freakforum. Muligens straightforum
Syntes det går veldig i rykk og napp hva det gjelder kvalitetsinnlegg og svar. Det er merkbart at vi har mistet noen av tungvekterne som satt på mye erfaring og kunnskap. Men en ting jeg syntes det har blitt mindre av er folk som er på makkanedtur og tror de holder på å dø, slike tråder preget jo hele rus-kategorien for noen år siden.

Syntes forøvrig astroman kommer med gode svar med en hyggelig tone, vil jo påstå at han er en av de som holder forumet og tråder gående. Syntes ikke det er plagsomt mye onelinere på det forumet her i utganspunktet, men ser stadig at folk driver å sutrer om det. Vet ikke hvor sunt det er for forumet med ukentlig tråder som glorifiserer «gamle freak» og prater dritt om status quo
Sist endret av Silkehale; 16. desember 2023 kl. 16:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Nå har ikke jeg vært her super lenge som noen av de andre brukerene har, men etterhvert som jeg har vært her lenger og lenger så ser jeg hvordan noen av moderatorene modererer forumet etter sin egen mening og humør
Og noen av dem føler jeg til og med bruker rettighetene sine til å vinne argumenter ved å slette en brukers innlegg for å så ha det siste ordet
Sist endret av 1Rapper; 17. desember 2023 kl. 00:15.
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Nå har ikke jeg vært her super lenge som noen av de andre brukerene har, men etterhvert som jeg har vært her lenger og lenger så ser jeg hvordan noen av moderatorene modererer forumet etter sin egen mening og humør
Og noen av dem føler jeg til og med bruker rettighetene sine til å vinne argumenter ved å slette en brukers innlegg for å så ha det siste ordet
Vis hele sitatet...
Har samme intrykk, har lest oå forumet aktivt siden 2020
Jeg er veldig for jobben moderatorene har gjort over årene, det hadde ikke vært mulig å holde en høy kvalitet på mange av diskusjonene uten den jobben.
2012 var et spesielt godt år på Freak,gøy å søke tilbake på og lese tråder fra den tiden
Er ganske fornøyd med forumets tilstand sånn det er i dag, egentlig. I mine øyne har det i hvert fall ikke blitt kjedeligere å sitte her enn før. Har ikke vært den mest aktive heller.

Men det som kanskje provoserer meg mest, som jeg føler jeg har sett mer av i det siste, er overkant arrogant/nedlatende oppførsel fra moderatorer. Tenker spesielt på NoillStres. Føler han benytter enhver anledning til å komme med kjepphøye, syrlige kommentarer som vitner om at fyren tror han er hevet over oss plebs fordi han er mod. Det ødelegger en del for min del.
Sitat av DonCanabinio Vis innlegg
Er ganske fornøyd med forumets tilstand sånn det er i dag, egentlig. I mine øyne har det i hvert fall ikke blitt kjedeligere å sitte her enn før. Har ikke vært den mest aktive heller.

Men det som kanskje provoserer meg mest, som jeg føler jeg har sett mer av i det siste, er overkant arrogant/nedlatende oppførsel fra moderatorer. Tenker spesielt på NoillStres. Føler han benytter enhver anledning til å komme med kjepphøye, syrlige kommentarer som vitner om at fyren tror han er hevet over oss plebs fordi han er mod. Det ødelegger en del for min del.
Vis hele sitatet...
Han er hevet over oss.
Jeg har kommet med one liners siden første dag! Kommer aldri til å slutte! Helt siden 2009 for min del, har forumet vært likens.

Moderater som er streng og til tider urettferdig, person angrep og masse one liners. Eneste forskjellen nå er at vi er blitt eldre i en generasjon med hårsåre duster som ikke tåler ord.

Kanskje vi alle lider av nostalgisk syndromet
Jeg tror man alltid vil si det var bedre før. I 20212 skrev jeg at kvaliteten på forumet sank som en Herkules under taktisk flyvning. Tviler på at både det kan stemme og at det stemmer i dag. "når je vår litn...."

Så ja til nostalgi syndrom.
Jeg savner Saviour og Tasmus82 som brukere.

Og Tøffetom, tror jeg? Det blir endog på en litt annen måte.

Freakforum er jo summen av freaksa. Saklig å legge føringer for andres utfriking i et debattforum som heter AVVIKER.

En dag så møtes vi kanskje i kvinneguiden, og i verste fall kan det bli stygt.

Burde ikke egentlig Tøffetom blitt tilbudt jobben som moderator, hvis dette virkelig var et forum for freaks?

Julenøtt.
Sist endret av 1000bein; 21. desember 2023 kl. 11:17.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Kanskje vi alle lider av nostalgisk syndromet
Vis hele sitatet...
Meh. Nostalgi er ikke hva det engang var.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Han er hevet over oss.
Vis hele sitatet...
Er vaskehjelpen hevet over deg fordi de får bruke kost? Ikke ta det så personlig, vær glad for at det er nytteverdi for stakkarer av alle farger og fasonger.

Enda morsommere, se for deg en vaskehjelp som vasker på trass av mangelen på støv.

"jeg vasker selv om det er rent jeg "
Sist endret av supranaut; 21. desember 2023 kl. 16:46.
Sånn er det generelt på internett. Eneste based stedet igjen med aktivitet er ECJR omtrent, haha...

Moderasjonen har noe å si. Det er klart at når de sluttet med warez, så mistet man noe. Når de sluttet med pyro, så mistet man noe annet. Og så har en del vokst opp, rett og slett. En del av de mest vågale psykonautene har blitt voksne, og galningene som ville sniffe alt som kunne sniffes har vel lært et par lekser over årene. Dette, kombinert med at dagens unge ikke har noe forumkultur, men heller trekkes mot plattformer som Discord osv. er nok hoveddriverne.
Jeg savner når Nøddy var spirrevipp som enda ikke var ødelagt av de eldres desillusjoner.

Og hvor faen er egentlig Vindaloo?

Jeg er bekymret.

Sender deg et julevink, her fra andre siden av hinsiden.
Sist endret av 1000bein; 22. desember 2023 kl. 04:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av 1000bein Vis innlegg
Jeg savner når Nøddy var spirrevipp som enda ikke var ødelagt av de eldres desillusjoner.

Og hvor faen er egentlig Vindaloo?

Jeg er bekymret.

Sender deg et julevink, her fra andre siden av hinsiden.
Vis hele sitatet...
Vindaloo forsvant (bannet?) etter at han begynte å mase på et kvinnelig medlem om sexhistorier fra da hun var liten.
Sitat av Brukernavn404 Vis innlegg
Vindaloo forsvant (bannet?) etter at han begynte å mase på et kvinnelig medlem om sexhistorier fra da hun var liten.
Vis hele sitatet...
Skal du fortelle historien får du nesten fortelle hele historien; Han har i årevis oppført seg som en generell dass her på bruket og har gang på gang nektet å føye seg etter våre veldig enkle regler, men ja, det toppet seg med den sexhistorie sleazinga og enda ett forsøk på hersketeknikker osv.

Fyren gikk i fella som mange andre veldig aktive brukere før han har gjort; han trodde rett og slett han var en av de viktigste brikkene i forumet, at forumet ikke ville ha eksistert og fungert uten han.

It's been a long time comming som de ville sagt i US and A.

Sitat av 1000bein Vis innlegg
Jeg savner Saviour og Tasmus82 som brukere.

Og Tøffetom, tror jeg? Det blir endog på en litt annen måte.

Freakforum er jo summen av freaksa. Saklig å legge føringer for andres utfriking i et debattforum som heter AVVIKER.

En dag så møtes vi kanskje i kvinneguiden, og i verste fall kan det bli stygt.

Burde ikke egentlig Tøffetom blitt tilbudt jobben som moderator, hvis dette virkelig var et forum for freaks?

Julenøtt.
Vis hele sitatet...
Ja du har nå i allefall misforstått hva forumet har handlet om fra dag en

Sitat av DonCanabinio Vis innlegg
Er ganske fornøyd med forumets tilstand sånn det er i dag, egentlig. I mine øyne har det i hvert fall ikke blitt kjedeligere å sitte her enn før. Har ikke vært den mest aktive heller.

Men det som kanskje provoserer meg mest, som jeg føler jeg har sett mer av i det siste, er overkant arrogant/nedlatende oppførsel fra moderatorer. Tenker spesielt på NoillStres. Føler han benytter enhver anledning til å komme med kjepphøye, syrlige kommentarer som vitner om at fyren tror han er hevet over oss plebs fordi han er mod. Det ødelegger en del for min del.
Vis hele sitatet...
Du misforstår, den eneste grunnen til at dere i det hele tatt vet hva jeg styrer med her på bruket er fordi nå har dere fått en mod som er mere offentlig tilgjengelig

At du tolker det som at jeg tror jeg er hevet over dere får heller stå på din regning
Sist endret av NoillStress; 22. desember 2023 kl. 11:15.
Sitat av supranaut Vis innlegg
Er vaskehjelpen hevet over deg fordi de får bruke kost? Ikke ta det så personlig, vær glad for at det er nytteverdi for stakkarer av alle farger og fasonger.

Enda morsommere, se for deg en vaskehjelp som vasker på trass av mangelen på støv.

"jeg vasker selv om det er rent jeg "
Vis hele sitatet...
Ja.
Hvor lenge er han utestengt?
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Hvor lenge er han utestengt?
Vis hele sitatet...
Utifra sånn som jeg har skjønt det så er han permanent bannet
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Ja.
Vis hele sitatet...
Nei Majao, vi betaler for deres tjenester

Angående Vindaloo.. det kan jo tenkes han fortsatt poster
Sist endret av supranaut; 22. desember 2023 kl. 14:17.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Hvor lenge er han utestengt?
Vis hele sitatet...
Permanent.

Sitat av supranaut Vis innlegg

Angående Vindaloo.. det kan jo tenkes han fortsatt poster
Vis hele sitatet...
Noe annet ville sjokkere meg, vi har en liten gruppe genier som ikke forstår at de ikke er ønsket her på bruket, så de regger ny bruker.. jazzer på vidre, blir oppdaget og kasta ut igjen

I de tilfellene der de faktisk har evner til å bytte stil og faktisk holde seg innenfor våre enkle regler og flyr under radaren er det jo uansett win/win for begge parter
Hmm… Kanskje NoillStress egentlig er Vindaloo… Når jeg tenker etter har jeg aldri sett de begge i samme rom samtidig.
Når det nevnes, så tror jeg at jeg i forbifarten har lest her i forumet om Vindaloos plutselige bortgang.

Og jeg har forståelse for at vi følger norsk lov på freakforum.
Jeg har forståelse for at det er noe moderasjon, noe synsing og trynefaktor.

Jeg bare skulle ønske det var mye mindre av det, fordi jeg kan se en verden, som er så mye vakrere enn denne, i det fjerne.


Dette er jo bare et anekdotisk eksempel. Men det var en morgen her på freak forum hvor, hvis jeg husker riktig, det var en ny bruker som hadde sin aller første post.

Den var på ca 3 a4 sider. Teksten oste makkasvette, traumer, og det totale fravær av å klare å forstå at systemet klarte ikke å hjelpe henne når hun hadde det vondt, men systemet klarte å gjøre henne noe vondt, ved å ta fra henne barna sine.

Slik jeg husker den teksten så suste den øst og vest i 69000 km i timen fra start til slutt. Barnevernsbarn. Pådrar seg noen skrammer og har noen hull som aldri blir tetta. Dette blir, slik jeg skjønte det, i noen tilfeller, behandlet med amfetamin. Så kommer barnevernet å tar det eneste hun har kjært. Det eneste som faktisk er ekte for henne.

Nå har hun fått nok. Jeg skjønner henne dritgodt. Hun er dritsinna. Hun kommer inn her.

Mind you, en ny bruker på freakforum.

Har sitt første innlegg, ved å starte en tråd. på (ca) 3 a4 sider.

Hun er freaka. Hun er sinna. og hun er forvirra.

Dette er kremen. Dette er jesus som må bære all stigma som hele samfunnet sparker nedover til det til slutt havner hos gatebarna, limsnifferne og de som desperat prøver å livnære seg ved lirekasse.

Klart hun skrev det hun skrev her. Selvsagt.

Jeg skjønte at det var mye som skjedde, så jeg ga et plusspoeng umiddelbart, bare for å vise at jeg så henne. Og ikke måtte plukke ut noe som helst av den lange og heseblesende teksten henns.

Tipper det gikk ca en 20 min, halvtime, så var alt slettet. Jeg bare antar at takhøyden er for lav, og at det var en jobb utført av moderator.

Burde vi kanskje se inn i oss selv.

Jeg vil ha alle speedpsykosene, fra alle gatebarna her inne. Hvor faen ellers skal de publiseres å bli tatt på alvor?

Makan til småborgerlig piss.
Sitat av NoillStress Vis innlegg
Permanent.



Noe annet ville sjokkere meg, vi har en liten gruppe genier som ikke forstår at de ikke er ønsket her på bruket, så de regger ny bruker.. jazzer på vidre, blir oppdaget og kasta ut igjen

I de tilfellene der de faktisk har evner til å bytte stil og faktisk holde seg innenfor våre enkle regler og flyr under radaren er det jo uansett win/win for begge parter
Vis hele sitatet...
Måten du tenker på er artig. Mye vinning og taping.
Sitat av 1000bein Vis innlegg
Når det nevnes, så tror jeg at jeg i forbifarten har lest her i forumet om Vindaloos plutselige bortgang.

Og jeg har forståelse for at vi følger norsk lov på freakforum.
Jeg har forståelse for at det er noe moderasjon, noe synsing og trynefaktor.

Jeg bare skulle ønske det var mye mindre av det, fordi jeg kan se en verden, som er så mye vakrere enn denne, i det fjerne.


Dette er jo bare et anekdotisk eksempel. Men det var en morgen her på freak forum hvor, hvis jeg husker riktig, det var en ny bruker som hadde sin aller første post.

Den var på ca 3 a4 sider. Teksten oste makkasvette, traumer, og det totale fravær av å klare å forstå at systemet klarte ikke å hjelpe henne når hun hadde det vondt, men systemet klarte å gjøre henne noe vondt, ved å ta fra henne barna sine.

Slik jeg husker den teksten så suste den øst og vest i 69000 km i timen fra start til slutt. Barnevernsbarn. Pådrar seg noen skrammer og har noen hull som aldri blir tetta. Dette blir, slik jeg skjønte det, i noen tilfeller, behandlet med amfetamin. Så kommer barnevernet å tar det eneste hun har kjært. Det eneste som faktisk er ekte for henne.

Nå har hun fått nok. Jeg skjønner henne dritgodt. Hun er dritsinna. Hun kommer inn her.

Mind you, en ny bruker på freakforum.

Har sitt første innlegg, ved å starte en tråd. på (ca) 3 a4 sider.

Hun er freaka. Hun er sinna. og hun er forvirra.

Dette er kremen. Dette er jesus som må bære all stigma som hele samfunnet sparker nedover til det til slutt havner hos gatebarna, limsnifferne og de som desperat prøver å livnære seg ved lirekasse.

Klart hun skrev det hun skrev her. Selvsagt.

Jeg skjønte at det var mye som skjedde, så jeg ga et plusspoeng umiddelbart, bare for å vise at jeg så henne. Og ikke måtte plukke ut noe som helst av den lange og heseblesende teksten henns.

Tipper det gikk ca en 20 min, halvtime, så var alt slettet. Jeg bare antar at takhøyden er for lav, og at det var en jobb utført av moderator.

Burde vi kanskje se inn i oss selv.

Jeg vil ha alle speedpsykosene, fra alle gatebarna her inne. Hvor faen ellers skal de publiseres å bli tatt på alvor?

Makan til småborgerlig piss.
Vis hele sitatet...
+1

Når drittbrukere som meg får poste tøvet vårt på tvers av tråder synes jeg de enda mer fortapte historiene absolutt fortjener å ha én enkelttråd stående, så lenge det ikke er snakk om trusler eller ren trolling.
Vi utviser skjønn hele tiden, men vi har ikke spesielle regler for folk med triste livshistorier. Når det postes lange, usammenhengende og utleverende tekster, og det fremkommer helt klart at vedkommende som skriver enten er rusa, psykotisk eller ikke har sovet på flere døgn, så er det åpenbart slettemateriale. Først og fremst fordi vi fortsatt stiller visse krav til tekster som postes på forumet (som vi alltid har gjort), men også for å beskytte vedkommende mot seg selv, og backlashet av sarkastiske og spydige kommentarer som slike tråder alltid høster.

Det koster ingenting å kritisere når man er i opposisjon. Prøv å driv et undergrunnsforum en stund, så vil det kanskje bli klarere at det er flere faktorer å ta hensyn til enn at man umiddelbart får sympati for folk og deres historier.
Det er noe som heter «det er lov å gå til grunne i Norge, så lenge du vet at det er det du gjør». Hvis du ikke vet det så må du beskyttes fra deg selv, så jeg stiller meg bak mentalmelts post her.

Tenker du litt lenger så er det ingen grenser for hva folk kan finne på å tro er greit å skrive i rus.
Jeg er delvis enig. Hvor mye kan man blamere seg hvis man er anonym? Brannfakkel
Folk har en tendens til å angre seg når de skjønner at de har brettet ut livet sitt til en haug med fremmede som reagerer med å disse dem for at de ikke var i stand til å gjøre seg forstått. Anonym eller ikke. Sånt skaper angst.

Før øvrig er det ganske fritt fram her for å fortelle historien sin og be om innspill. Det skjer hele tiden. Men for alles del, både leserne og den som skriver, så ber vi om et minimum av koherens. Trådstarter ønsker jo også å bli tatt seriøst, og at fokuset skal være på innholdet, og ikke fremleggelsen. Da er det bedre om de kommer tilbake og prøver igjen når de kan bli ansett som tilregnelige.

Det har derimot aldri vært fritt fram her for usammenhengende rants, og det tror jeg de fleste som er glad i forumet ville satt pris på, om de var klar over hva alternativet hadde sett ut som.
Sist endret av mentalmelt; 23. desember 2023 kl. 00:15. Grunn: skrivefeil