Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 564
Noen som vet om hhc kommer opp på spyttprøvene til politiet? Hørt både ja og nei
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, det gjør det. Er ikke metabolittene de samme som ved øvrige ting som thc delta 8 og 9?
Har bare anekdoter å komme med, men en kompis ble tatt i en spytteprøve dagen etter han hadde brukt en av disse vapene med HHC. Den slo ikke ut. Men jeg vet at det slår ut på vanlige urinprøver. Metabolittene er ikke de samme som delta 8 og 9. Men er såpass like at dette allikevel kan resultere i en positiv prøve.

Altså, urinprøve. Det kan være mulig at de også slår ut på en spytteprøve, har som sagt bare anekdoter å gå ut ifra der. Og kompisen min kan ha hatt jævli flaks.
Sist endret av Cityreefah; 14. desember 2023 kl. 11:32.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Cityreefah Vis innlegg
Har bare anekdoter å komme med, men en kompis ble tatt i en spytteprøve dagen etter han hadde brukt en av disse vapene med HHC. Den slo ikke ut. Men jeg vet at det slår ut på vanlige urinprøver. Metabolittene er ikke de samme som delta 8 og 9. Men er såpass like at dette allikevel kan resultere i en positiv prøve.

Altså, urinprøve. Det kan være mulig at de også slår ut på en spytteprøve, har som sagt bare anekdoter å gå ut ifra der. Og kompisen min kan ha hatt jævli flaks.
Vis hele sitatet...
Jeg besto fire spyttprøver etter hverandre mens jeg var innsausa i morfin, hasj, Rivotril, lyrica og amfetamin, så det er ikke alltid disse prøvene strekker til.

Besto også en spyttprøve i fengsel etter jeg hadde røyka, dette var av typen som sendes videre til analyse, mens de 4 andre testene jeg nevner er av den typen UP brukte for noen år tilbake der man får svar innen 5-10 minutter.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg besto fire spyttprøver etter hverandre mens jeg var innsausa i morfin, hasj, Rivotril, lyrica og amfetamin, så det er ikke alltid disse prøvene strekker til.

Besto også en spyttprøve i fengsel etter jeg hadde røyka, dette var av typen som sendes videre til analyse, mens de 4 andre testene jeg nevner er av den typen UP brukte for noen år tilbake der man får svar innen 5-10 minutter.
Vis hele sitatet...
Ja. Som sagt så har jeg bare anekdoter å basere meg på. Og det samsvarer også med rapportene jeg leser på f.eks reddit ang HHC. Noen ganger slår det ut, andre ganger ikke. Dette gjelder forsåvidt også urinprøvene. Hvem vet hva som gjør at det blir så varierte resultat. Om du er redd for å miste lappen trådstarter så er det egentlig bare å holde seg unna alle cannabinnoider. Har til og med hørt historier hvor CBD har slått ut, da produktene som ble kjøpt inneholdt små mengder THC.
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, det er mystisk det der, og det er nok mye ukorrekt info grunnet folk som får varer med annet innhold enn det som står på innpakning også, så vi må nok vente en stund før fasiten kommer.